Poglavlje 26. - Nova misija

1.4K 77 10
                                    

''Gdje je ona?'' pitao je Taylor čim je izašao iz auta kada se parkirao iza Willovog. Will ga je isto tako čekao naslonjen na stražnji dio svoga Rovera.

Will nije ništa rekao već je samo glavom kimnuo prema Kiarinom pravcu. Taylor je još brže dotrčao k njoj no kad ju je vidio onako skučenu na ljuljačci, zastao je te se polako približavao...

Stao je samo korak od njenoga tijela no budući da ga nije htjela pogledati, čučnuo je te pokušao vidjeti njeno lice, ali ga je ona uporno držala prema dole da ga nitko ne vidi.

Nije ništa rekao jer riječi nisu bile dovoljne za utapanje tuge. I što je onda mogao uopće napraviti?

Ono što je htio od onoga dana kada ju je pustio.

Obrgliti ju svojim rukama te ju držati u svome naručju, čvrsto i blizu njemu tako da može osjetiti nju, njene otkucaje srca. A ona, ona mu se doslovno bacila u naručje, plačući još više na što ju je on mazio svojim prstima po njenim leđima...

''Ssh, smiri se, sve je u redu. Sad si sa mnom.'' rekao je potiho Taylor tako da ga samo ona može čuti.

Osjećao se kao da napokon može disati, kao da je napokon udahnuo punim plućima nakon dva tjedna.

Kada ju je napokon uspio smiriti, ona se makla lagano iz njegova naručja te je brisala mokri trag s njenih obraza i očiju dok je govorila:

''Mislila sam da nisam tvoja briga.'' sada ga je gledala ravno u oči, tako da zna koliko ju je samo boljelo svih ovih dana kada on nije bio uz nju, ''Ne više.''

Ponavljala je njegove riječi od jučer te je očito Terri rekla što se dogodilo na parkiralištu dućana.

Taylor je maknuo pogled u stranu jer je shvatio da nije to trebao reći.

''Nisam tako mislio...'' počeo je no nije znao završiti. Opet su se pogledali.

''Nego kako, Ty? Tako što si otišao samo tako jer si mislio da je preopasno, huh?'' bila je ljuta i nije to krila.

Taylor se digao na noge, treščući glavom dok je Kiara nastavila govoriti.

''Što je zapravo bio razlog, Ty? Nova cura? Tvoji prijatelji? Ili sam ti jednostavno dosadila?'' Taylor nije ništa govorio niti ju je gledao samo je hodao lijevo-desno da se smiri.

Sada je na nogama bila i Kiara kada je glasno viknula: ''Reci mi!''

Taylor ju je sada pogledao, ravno u oči, u njene bistre, svijetle smeđe oči.

''Hoćeš da ti kažem? Okej, reći ću ti.'' stao je ispred nje, njihova tijela samo nekoliko centimetara jedan od drugoga.

''Dok sam još bio s tobom, zaboravio sam na ostale. U smislu, dok mene nije bilo, ljudi su stradavali i propuštao sam akcije za koje živim i radim no ipak si mi ti bila bitnija. Sve dok mi jednoga dana napokon nije došlo u glavu zašto nikada prije nisam bio tako dugo sa curom? Znaš zašto?'' gledao ju je u oči no izgleda da ni ona nije shvačala zašto, ''Zato što znam kakav rizik donosi moj posao te kako samo ugrozi ljude oko mene. Zato i živim sam. Jer ne bih htio jednom doći doma i vidjeti tebe ili bilo koga drugoga do kojeg mi je stalo, mrtvog. Shvačaš me sad?''

Kiara nije mogla naći riječi za njega no uspijela je progovoriti.

''Zato je bolje ostaviti tu osobu da pati?'' pitala ga je.

''Kiara, zadnjih dva tjedna ja nisam ja. Kad god odemo na bilo kakav zadatak, ubijam ljude bez ikakve jebene milosti, da me u kvartu pogleda bilo tko, razbio bih ga jer sam stalno jebeno ljut jer nisi sa mnom! Znaš kad sam se smirio? Kada sam te jučer gledao kroz prozor dok si ležala u krevetu jer sam te jednostavno morao vidjeti. Znati da si sigurna je takvo olakšanje da ne možeš ni zamisliti.'' njene su usnice bile razdvojene te su pokušale formirati riječi.

Gangsta LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora