Upozorenje: sadrži seksualni kontekst
''Zašto je došao ovamo?'' Taylor kao da ju nije ni čuo dok je govorila riječi s lakoćom. Ali nečeg je tu bilo i znala je to, ali Taylor je uvijek to nekako uspio skriti od nje tako da bi ostala u još većem neznaju nego prije.
''Ne znam.'' promrmljao je Taylor, leđima okrenut prema Kiarinome pogledu.
''Šef ti je. Zašto je to učinio? Zašto je rekao da odem? Što to tako svima smeta što sam ja ovdje?!'' Kiara je imala kratke živce i ova joj se borba činila i više nego frustrirajuća. Htjela je vikati, vikati cijelome svijetu da je Taylor samo njen i da nema te osobe koje će ih razdvojiti. Ali što kad Taylor ne daje sebe u tome?
Taylor se sada okrenuo prema njoj no nije napravio ni koraka bliže.
''Rekao ti je da odeš?'' Kiara je dovoljno glasno izdahnula, kolutajući očima. Izgleda da ne vidi poantu ovdje...
''Znaš što? Ako ti je stvarno do toga stalo možda bi i bilo najbolje otići.'' Kiara je krenula prema sobi tako da može pokupiti svoje stvari i otići odavde. Ovoga puta svojom voljom iako je još uvijek bio onaj drugi djelić koji je govorio da ostane.
Osjetila je dodir na svome zapešću koji ju je zaustavio da ode igdje dalje. Znala je da je to bio Taylor koji ju je lagano upozorio kada ju je zazvao.
''Kiara...'' rekao je u svome dubokom i oštrom tonu.
''Pusti me.'' rekla je, pokušavajući maknuti ruku iz njegova stiska no neuspješno. Taylor je samo uzeo nekoliko koraka naprijed tako da su se njihova prsa gotovo doticala. Kiari se dah zaustavio u grlu, uzrokovajući ubrzanje njezina otkucaja srca. Takav je učinak imao na nju. I protiv toga nije mogla, koliko se god borila, on bio pobijedio.
''Nikad mi ne okreći leđa dok pričaš sa mnom.'' rekao je opet u svojem ozbiljnom tonu no Kiara nije pokazivala ni trunke dirljivosti prema njegovim riječima.
Nije smjela.
''Ne govori mi šta da radim.'' rekla mu je, isto tako ozbiljno koliko je mogla. No on se samo lagano nasmiješio, puštajući njenu ruku koju je spustila odmah natrag sa svoje strane.
''Ili što, malena?'' izazivao ju je sada i da su drugačije okolnosti, Kiara bi ovo vjerovatno našla zabavnim, ali sada, sada se nije mogla omamiti tek tako.
''Ili...'' zastala je, pokušavajući do pravog odgovora, ''Ili ću otići kod Bryana.''
Taylor je imao taj neobjašnjeni mrk na licu no nimalo zadovoljavajući. Pribio je Kiaru uza zid tako da su im se prsa sada u potpunosti dodirivala, a izdisaji i udisaji izjednačavali. Uzeo je opet njena zapešća pritiščući ih s obje strane tako da je Kiara zapela između njegovog jakog tijela i čvrstog zida.
''Koga?'' pitao je Taylor, naginjajući glavu dok je gledao u njene svijetle, smeđe oči koje su u doticaju sa suncem činile još jaču svjetlost.
''Bryan.'' ponovila je, ''Znaš ga? Muški u društvu? Onaj koji je bacio oko na mene?''
''Mhm...'' Taylorovo lice bilo je još bliže Kiarinome te se onaj efekt koji je imao na nju pojačao. Živciralo ga je, svaka Kiarina riječ no dobro je držao do normalnog disanja.
''Zgodan je.'' počela je, ''Ima lijepe, plave oči... Prljavu, plavu kosu.... Oh, i njegovi mišići...''
Kako je Kiara hvalila njegov izgled, Taylor ju je još jače pribio uza zid, ostavljajući jake i grube poljupce na njenome vratu za što se Kiara ne bi čudila ako nađe crvene mrljice kasnije. Najosjetljivija je bila kada je došao na njeno slatko mjesto. Njena se koža naježila, a njena su usta ispuštala malene jecaje zadovoljstva kako je Taylor ostavljao svoje meke usne na njenoj tankoj koži.
''Može li on ovo napraviti?'' rekao je Taylor, mičući se od Kiare prije nego što ju je primio za ruku, dovodeći ju do ogledala u sobi. Stavio je njeno tijelo pred sobom tako da se mogla pogledati u ogledalo. Maknuo joj je kosu sa strane te je izgled na njenom vratu potvrdilo njene misli. I bile su crvene mrljice od njegovih ljubavnih ugriza i poljubaca no to nije prestrašilo Kiaru. Hormoni su počeli raditi još jače.
Taylor ju je obuhvatio sa svojom desnom rukom oko struka, tako da su njena leđa bila uz njegov trbuh i prsa. Zaronio je svoj nos u njenu kosu, udišući njen predivni miris.
''Nikad te neće moći zadovoljiti kao ja, malena. Nitko nikada.'' Kiara je sada grizla svoju donju usnicu kada je osjetila Taylorovu drugu ruku kako se približava njenom donjem rublju. Ispustila je maleni jecaj kada je Taylor došao do njenog najosjetljivijeg mjesta, prelazeći prstima uzorak gačica koje je Kiara nosila.
''Već mokra, samo za mene.'' šapnuo je u njeno uho, stavljajući njenu resicu između svojih zubiju. Kiara je opet formirala oblik slova ''O'' sa svojim ustima kada je osjetila njegov prst unutar sebe dok ju je Taylor zadovoljavao laganim pokretima, ostavljući mokre poljupce uzduž njenog vrata i ramena.
''Otvori oči.'' rekao joj je te ga je poslušala, otvarajući svoje oči i gledajući pred sobom u ogledalo dok je Taylor još uvijek radio u njoj osjećaj zadovoljstva, mičući prst van i unutra konstantno prije nego što je dodao još jedan tako da se mogao čuti još jedan jecaj iz njenih usta.
Taylor je lagano nasmiješio, što na Kiarinu reakciju, što na prizor pred sobom. Na nekakvo iznenađenje, maknuo je prste u potpunosti iz Kiare i njenoga rublja na što ga je Kiara brzo pogledala sa širom otvorenim očima.
''Ty!'' umalo se zaderala. Taylor se opet lagano nasmiješio prije nego što je rekao, ''Smiri se, malena.'' ostavio joj je maleni poljubac na njene meke usnice prije nego što je počeo vuči njene traperice skupa s njenim gačicama prema dolje, mičući ih od Kiare. Ona ga je gledala s takvim divljenjem dok je čekala žudno za njegovim dodirom.
''Lezi na krevet.'' naredio joj je, a ona ga je poslušala, zavodljivo hodajući prema udobnome madracu i plahtama, skidajući svoju majicu sa sebe.
Taylor je napravio isto, vukući majicu preko glave. Došao je do nje, šireći njene noge te spuštajući se do njenog slatkog mjesta.
Čim se njegov topao i vlažni jezik sastao s njenim nestrpljivim mjestom, ispustila je maleni krik zadovoljstva, primajući plahte sa svoje obje strane. Kako je Taylor nastavljao, tako je i ona više uživala što ju je još više dovodilo do kraja.
Stavio je svoj jezik na njen klitoris, lagano i nježno dodirujući ga dok je opet uputio svoje prste unutar nje. Kiara je gotovo vrištila od zadovoljstva, radeći maleni luk sa svojim leđima.
''Ty...'' lagano je prošaptala, a Taylor je ubrazo svoje akcije, dovodeći ju do samoga kraja kada je relaksirala svoje mišiće, ispuštajući zadnje jecaje zadovoljstva.
Taylor se nije maknuo dok ju nije cijelu očistio te se opet sastao lice u lice s njom. Imala je svoj vraški osmije na svojem licu kao što je imao i Taylor prije nego što su se oboje nasmijali.
''Ti si vrag.'' rekla je u zabavnome tonu.
''Uvijek.'' stavio je svoje usnice na njena, tako da je mogla osjetiti sebe kada je ostavljao svoje poljupce dok su im jezici igrali poznatu igru. Nakon samo minutu, Kiara ga je gurnula sa sebe i pustila da padne u stranu tako da ona sada može biti iznad njega.
''Mislim da je sada vrijeme da ti se i ja odužim, zar ne?'' namignula je u njegovome pravcu prije nego što se spuštala do vrha njegovih hlača, puštajući idućih nekoliko minuta Taylora da bude zasljepljen u svome zadovoljstvu kojeg mu je pružala.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Možete zahvaliti Afteru na ovome hahah. Došao je zadnji nastavak i dobila sam inspiraciju i nekako sam baš sretna :D
I da, prešli smo 2000 čitatelja! Mnogo vam hvala na tome :)
Ne zaboravite voteati, ly xo
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gangsta Love
AçãoDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...