Poglavlje 11. - Sličnosti

1.6K 80 5
                                    

Nakon dugoročne rasprave oko toga koji će film gledati, odlučili su se za Boyz n da hood. Iako su ga oboje gledali, isto tako se slažu da je jedan od najboljih ghetto filmova ikad. Iako, da se Kiaru pitalo, gledalo bi se Poetic Justice i razlog je samo jedan - Tupac Amaru Shakur.

''Poetic Justice? Stvarno? Od tebe bih očekivao nešto poput... Titanica.'' Taylor se zavalio na trosjed skupa s Kiarom, čekajući da film počne. Svatko je sjedio na svojoj strani; Taylor normalno sjedeći, naslonjen na trosjed dok je Kiara imala noge na mekom kauču, dok su njena stopala bila točno ispod njene stražnjice. Bila je u nekakvom polu-sjedećem položaju koji nije dopuštao Tayloru da skine pogled s nje. Sve dok nije film počeo.

''Je li život stvarno takav? Pun nasilja i zločina?'' čuo se Kiarin glas za vrijeme filma gdje su upravo malome uzeli loptu koja mu je ostala od tate.

Taylor je kimnuo glavom lagano no uzeo malu stanku prije odgovaranja.

''Ako ne i gore. Možda se ne čini toliko loše s moje strane - ljudi su me doista poštovali, a i ne bih dao na sebe. Sjećam se jednom kada smo Will i Timmo šetali kvartom u mjesta gdje malo tko zalazi. Htjeli smo biti sami i valjda po prvi put u životu, skloniti se od nevolja. Naravno, jedino što smo mogli naći bili su našmrkani, stariji dečki s kvarta.'' Taylor se nasmijao na sjećanje. Možda i zbog toga što ni sam nije znao što ga čeka danas.

''Jesi ikada...?'' Kiara je mislila pitati Taylora toliko pitanja u vezi svega no jedino koje je izašlo iz njenih usana ni nije do kraja ostalo dorečeno.

''Jesam li što?'' opet se mrštio, ne razumijevši o čemu to Kiara priča.

''Znaš... Zeleno...'' Kiari se činilo kao da je ispala najveća budala s pitanjem je li ikad Taylor probao. Toliko je postala sramežljiva i pomalo osramočena u tome trenutka da ga nije mogla niti pogledati, a rukom je pokušala skriti dio lica.

Taylor se lagano nasmiješio, ''A što misliš?'' Ni sama Kiara zapravo nije znala što da misli, ali jedno je bilo sigurno - jednom je barem probao. Takva je okolina i nažalost bilo bi čudno da nije. Rijetki su takvi.

''Naravno, nije da sam narkić nekakav-''

''Razumijem.'' brzo ga je spriječila od daljnjeg odgovora. Nije htjela nastaviti s tom temom. Nikad ju takvo što nije privlačilo, baš naprotiv, protivila se tomu.

Taylor je odlučio isto zaključiti tu temu te je od sad držao usta zatvorena. Idućih pola sata prošlo je u tišini dok Taylor nije komentirao.

''Micro SMG'' rekao je s podsmijehom gledajući u oružje s kojim se upravo pucalo u filmu. Kiara je učinila isto, podsmjehnula se i napravila komentar.

''Jedan od mojih najdražih oružja dok sam igrala GTA.'' nije ni promislila što je rekla jer je već idući trenutak požalila. Oči su joj se proširile dok se Taylor opet mrštio.

''Mislim, dok sam.. Nisam-''

''Igrala si GTA?'' nasmijao se, još uvijek ne gledajući u nju, ''Mislio sam da male curice ne igraju takvo što. Pogotivo bijele.'' Kiara se malo uvrijedila. Nije bila toliko mala curica, a i naglasak na bijela je bio po njoj potpuno nepotreban.

''Wow, baš zvučiš seksistički i racistički.'' komentirala je.

''Hej, nemoj zaboraviti zašto vas toliko mrzimo. Vi ste ti koji ste krivi.'' Oh stvarno?, pomislila je Kiara.

''Znam dobro što je bilo, ali ovo nije prošlost niti živimo u njoj. Osim toga, nisam ja ta koja vas je tjerala u ropstvo, kao ni većina stanovnika ovoga grada.'' Taylor je zašutio sada, kolutajući svojim očima. Nastala je opet poznata tišina dok se Taylorov glas ponovno nije čuo.

''Voliš oružja?'' Kiaru je pomalo začudilo pitanje, ali bilo joj je drago na jedan način.

''Volim. Oduvijek sam htjela koristiti jedan.'' rekla je Kiara, zadubljujući se još više u svoje misli dok je razmišljala o svojoj prošlosti te kako je zapravo više ličila i ponašala se poput nasilnog dječaka.

''Poput?''

''Volim jednostavne... Devedeset-milimetarski, na primjer. Ali naravno ne mogu ni izostaviti AK-47, legendarno je.'' Taylor se lagano nasmijao što je doista zabavljalo Kiaru. Voljela je kada se Taylor smijao. Voljela je njegov osmijeh. Bio je jedinstven.

''Ti?''

''Sve što valja i brzo riješava probleme. Već si vidjela moj Fort 12.'' Kiara je kimnula glavom iako je znala da ju Taylor ne gleda. Htjela ga je pitati o Bloodsima, ne samo o njima, već o svemu. Svim ostalim bandama i krvim povadama. Oduvijek se zanimala za to, ali nikad nije znala što je laž, a što ne. Ali odlučila je tu temu ostaviti sa strane. Znala je koliko je Taylor tvrdoglav što se tiče toga i da je pokušao što manje govoriti o tome.

''Zapravo smo dosta slični.'' rekla je Kiara nakon minutu prije prekinutog razgovora. Sada je gledala u njega dok je on još uvijek držio oči na ekranu.

''Kako to?''

''Mislim, oboje volimo oružja i vjerujem da smo oboje nagle narave i ne damo da nas itko dira. Prije bih udarili nekoga nego ga napali uvrijedama ili grubim riječima. Oh, da, volimo i kabriolete. Uhmm.. I... Oboje slušamo rap!'' prije nego što je Kiara mogla nastaviti, Taylor ju je zaustavio, sada gledajući u nju.

''Woah, woah... Ti nisi nagle narave, mislim, bar ne kao i ja. I pogotovo ne bi digla ruku na nekoga. A što se tiče rapa, ti si tim Stansa, a ja sam tim Westa. Razlika.'' Kiara je doslovno pobijesnila zbog njegovih riječi. Kako može reći takvo što, a ni ne poznaje me? vrtilo se Kiari po glavi.

''Čekaj, to što sam bijela i nisam odrasla u ghettu, ne znači da nisam slična u nekim stvarima. Da, prije bih nekome otkinula glavu nego vrijeđala. Takve sam naravi, a i nisam trenirala uzalud borilačke vještine osam godina. A što se tiće rapa, u oba sam tima. Tupac je počeo pisati knjigu o rapu, Eminem je završio, Lilly Wayne nije mogao pročitao knjigu dok ju je Macklemore kupio za 99 centa. I to je istinito. Poslušaj si Eminema nekad, ono što piše nije besmisleno i nije ni čudo da je no. 1 u svijetu. Isto kao i Pac i Nate Dogg i mnogi drugi.'' Taylora su pomalo šokirale Kiarine riječi. Prvo onaj dio s borilačkim vještinama, a onda i ovaj s rapom. Stvarno je jedinstvena - mislio je.

''Svejedno, Eminem neće biti nikada ono što je bio Tupac.'' Kiara je samo zakolutala očima jer je bilo očito da je nepotrebno nastavljati raspravu.

Bilo je skoro četiri sata kada je film završio. Oboje su protegnuli svoje noge, mičući se s kauča na kojem su proveli gotovo zadnja dva sata.

U istome je trenutku Taylor dobio poruku koju je išao provjeriti istoga trena.

''Imaš ideju što bi sada mogli raditi, pametni?'' pitala je Kiara, gaseći DVD player i TV, okrečući se prema Tayloru koji nije bio baš najsretniji s dobivenom porukom.

''Moram ići.'' rekao je gotovo hladnokrvno, brzo spremajući mobitel u džep te radeći kontakt očima s Kiarom. Osjećao se kao da bi mogao danima gledati njene bistre, zelenkasto-smeđe, svijetle oči.

''Oh,'' Kiara je zvučalo pomalo razočarano, ali i začuđeno. Moglo se osjetiti u njenome glasu, ''Okej. Onda...-''

''Nazvat ću te.'' brzo joj je odgovorio Taylor dok je Kiara uzvratila laganim kimanjem glave. Taylor je otišao brzinom munje, ostavljajući Kiaru potpuno samu i u milijunima pitanja koje su se vrtile u njenoj glavi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Kao što sam i obećala - nastavak! Prije nije mogao i eto ispričavam se zbog dužeg čekanja... Komentirajte, voteajte, a novi nastavak ide već sutra :)

Gangsta LoveWhere stories live. Discover now