''Ty?'' pitala ga je Kiara ponovno jer očito nije mislio razgovarati o tome. S njom. Nikada i ne bi razgovarao kada bi se spominjao posao.
''On? On je... Stari prijatelj.'' izbjegavao je razgovor i Kiara je znala to.
''Pa... O čemu ste razgovarali?'' što li će izabrati? Istinu ili laž?
''O poslu. Ne moraš se brinuti o tome.'' rekao je Taylor s toplim osmijehom koji je s jedne strane smirivao Kiaru, a opet - na temelju razgovora, nije bila baš sigurna.
''Morat ćeš ići, zar ne? Zbog osvete.'' osjećala je suze u sebi no nije ih htjela pustiti na vidjelo.
''Baby, nije tako...'' počeo je Taylor no Kiari su se već suze počele sakupljati u očima te je puštala slabašne jecaje pune tuge i žalosti. Taylor ju je odmah primio k sebi u ruke, milujući joj kosu te uvjeravajući da će sve biti u redu.
''Bojim se.'' prošaputala je Kiara kroz plač.
''Zašto?'' Taylorov je glas bio zabrinut. Čulo se to.
''Bojim se da te ne izgubim.'' i istina. Ovoga puta ga je mogla izgubiti zauvijek. Svaki taj zadatak koji je Taylor morao ispuniti, morao se paziti jer bi mu se i najmanja greška obila o glavu.
''Hej,'' podigao joj je glavu tako da ga gleda ravno u oči. Držao je svoje ruke na njenim obrazima dok joj je govorio, ''neće mi ništa biti. Vjeruj mi. Okej?''
Kiara je kimnula glavom no je li doista povjerovala Taylorovim riječima?
''Umorna sam.'' rekla je tiho te su time oboje završili zajedno ležeći u krevetu. Njegova ruka preko njenoga struka.
(Ujutro)
Prva stvar koju očekuješ ujutro kada se probudiš je osoba uz koju si zaspao. Očekuješ njegove oči na tvojima kada se tvoji očni kapci otvaraju dok ti sunce probija kroz prozor sobe.
No kada je Kiara otvorila oči, nije vidjela Taylorove oči na njenima ili bar njega pored nje. Iako su djelili istu sobu, on je već stajao na svojim nogama dok je oblačio i zadnji komad odjeće koji mu je falio na tijelu.
Gledala ga je dok je provlačio majicu na svoje mišiće s dozom požude makar je bio okrenut leđima prema njoj no opet se divila njegovim mišićima koji su dobro bili izgrađeni sa svake strane. Ono što ju je trglo iz njenoga pogleda bio je Taylor koji se okrenuo te vidio njen pogled na njemu.
''Oh, budna si.'' njene su oči pogledale sada u njegove tamne te su popratile njegov smiješak kada je dolazio bliže i bliže krevetu.
Čekala je dok nije došao do nje te sjeo na svoju polovicu kreveta, još uvijek gledajući njene kestenjaste oči.
''Sada se i iskradaš?'' oboje su se nasmijali na Kiarinu šalu, a Taylor je smjestio svoje prste na njen obraz, lagano prolazeći svojim palcem preko njene meke kože.
''Idem igrati košarku. Ti ostani ovdje i nemoj nigdje ići, okej?'' pitao ju je s podignutom desnom obrvom.
Kiara nije ništa rekla, samo je kimnula glavom u razumijevanju. Iskreno, nije joj ni padalo na pamet takvo što.
''Okej.'' rekao je Taylor, smjestivši svoje meke usne na njeno čelo.
''Taylor.'' čula se Kiara kada je Taylor htio izaći iz sobe. No čuvši nju, okrenuo se te pričekao da kaže što treba.
''Volim te.'' rekla je, grizući svoju donju usnicu. Na Tayloru se opet pojavio osmijeh prije nego što je išta rekao.
''I ja tebe.''
* * *
''Kiara?'' čuo se Taylorov glas kako je ulazio u svoj skromni dom, ostavljajući ključeve na malenome stoliću. Pogledavao je oko sebe ne bi li opazio svoju smeđokosu djevojku.
ESTÁS LEYENDO
Gangsta Love
AcciónDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...