''Kad odlaziš?'' pitala ga je, njen ton je bio kao da je tugovala već tjednima. Nije dobro primila obavijest o Taylorovom napuštanju na neko vrijeme. Naravno da je to bilo sve zbog njegova posla. Zašto bi Taylor inače napuštao djevojku kao što je Kiara, koju voli svim svojim srcem?
''Sutra.'' odgovorio je. Napetost od maloprije zbog Bryana je napuštala ovo mjesto te se postupno smirivala dok je novi osjećaj preplavio sobom. Tuga.
''Kada ćeš se vratiti?'' pitala ga je u istome tonu no ovoga puta njena se tuga mogla vidjeti i u njenim očima.
''Ne znam.'' bio je najiskreniji odgovor koji je mogla dobiti.
''Ne želim da odeš.'' prošaputala je no dovoljno jako da Taylor čuje.
''Ne odlučuješ ti. Moram.'' koliko god Taylor htio ostati ovdje, s njom, ipak je ovo bilo nešto s čime se odnosio kroz cijeli život. Nešto što ga je pratilo, korak uz korak. To je nešto za što se živilo i nije se moglo otići samo tako.
''Onda ću i ja otići s tobom.'' progovorila je ovoga puta malo glasnije, odlučnije.
''Ne! Nema šanse! Preopasno je da ideš, ne želim da ti se išta dogodi.'' Taylor je već bio sav isfrustriran, dok je Kiara samo nadodavala ulje na vatru.
''Ali-''
''Nema ali, Kiara. Ne ideš. Kraj rasprave.'' Kiara je pognula glavu u porazu nad ovom tzv. svađom. Htjela je, htjela je da Taylor ostane no ako je već morao otići, barem je htjela provesti vrijeme s njim. Što ako se ne vrati?
''Hoćeš li se vratiti?'' pitala ga je nesigurno, iščekujući željno njegov odgovor.
Taylor je malo promislio prije nego što je odgovorio. Htio je dati što bolji, iskreniji i upečatljivi odgovor. Nije bilo potrebe za laganjem.
''Uvijek se vraćam. Zašto ne i sad?'' rekao je no Kiara je dobro znala na što je ciljao.
''Ali ima šansi i da se ne vratiš, zar ne?''
Nastao je muk, crna tišina dok se nije javio taman, duboki glas.
''Nemojmo pričati sad o tome, okej? Kvragu, da mogu, ostao bih. Ali ovo je nešto za što sam naučen da radim cijeli život. Ne mogu protiv toga.'' objašnjavao je dok je Kiara još uvijek gledala u prazno.
Taylor je uzeo par koraka naprijed dok nije čučnuo pred njome, mičući joj glavu u njegovom smjeru tako da se mogu pogledati, oči u oči.
''Imam samo nekoliko sati s tobom prije nego što odem.'' rekao je nerado, ''Dopusti mi da vodim ljubav s tobom. Molim te.''
Ni sam Taylor nije znao je li više šokiran on ili Kiara. Kad je radio takve stvari, radio je čisto radi svog užitka. Bez emocija, bez osjećaja. Ali sada... Sada je Kiaru trebao u svakom pogledu. Htio je dodirnuti svaki dio njenoga tijela, istražiti ga i pomilovati ga. Htio je osjetiti njene meke usne na njegovima te njen nježan dodir na njegovoj koži. Htio ju je osjetiti u najitimnijem mogućem smislu da joj dokaže koliko ju samo voli i koliko mu je ona samo potrebna za njegov život. Kao što je biljci potrebna voda.
Kiara nije ništa odgovorila već je samo prislonila svoje usne na njegove prije nego što ju je Taylor obuhvatio svojim rukama te odnio u sobu. Prislonio ju je nježno na krevet, putujući svojim usnicama niu njenu meku i tanku kožu na što je ona uživala.
Radio je ono što je htio. Uživao u njoj. Ostavio trag svojim dodirom na svakome dijelu njene kože. Kao što je i ona ponovila radnju na njegovim prsima, trbuhu i velikim rukama koje je čvrsto i zaštitnički držao oko nje. Nije dao da ju itko uzme.
''Volim te, Kiara. Volim te tako jebeno puno..'' prošaptao je u njeno uho dok je ostavljao mokre poljupce na njenome vratu. Od silne senzacije i zadovoljstva, ispustila je maleni jecaj kada ga je osjetila u sebi dok se micao u laganom i nježnom tempu.
YOU ARE READING
Gangsta Love
ActionDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...