Prošla je noć protekla mirno koliko je i mogla. Da se moglo, ostalo bi se do ranoga jutra no nakon zvuka policijskih sirena, većina se njih razišlo. Jer tko bi imao samo milosti vidjeti travu među mladima? Ili vatreno oružje? Čak i alkohol. A kakvu bi milost imali prema poznatim pripadnicima bande?
Na svu sreću, dečki su bili među prvima koji su zbrisali plavim bojama. I iako se zabava nastavljala u jednom od mnoštvo njihovih skloništa, Taylor nije htio dovoditi Kiaru tamo. Znalo je kako bi to sve završilo i tko bi sve mogao doći.
Tako je već sat otkucavao podne, a njih dvoje su se još uvijek izležavali u krevetu.
''Ty.'' zvala je prvo Kiara, gledajući u Taylorove zatvorene oči. Imao je svoju ruku preko Kiarinog struka i skupljene noge s Kiarinim dok je ona ležala mirno na leđima.
''Hm?'' čuo se njegov jutarnji, hrapavi, duboki glas.
''Mislim da je vrijeme da se dignemo.'' Taylor je na tren otvorio oči no ubrzo ih je opet zatvorio.
''Ne sviđa ti se ovdje?''
''Ne, to nije istina! Nisam to ni rekla. Samo sam rekla da bi se trebali ustati jer je već podne.'' pravdala se, iako je to doista zabavljalo Taylora.
''Znam, malena, samo te zajebavam.'' počeo se smijati, a Kiara ga je samo opalila rukom po njegovim mišićima na što se Taylor još više smijao. A ni Kiara nije mogla zaustaviti da se nasmije.
''Ozbiljna sam. Idemo.'' u tome je trenutku Tayloru zazvonio mobitel. Maknuo je ruku s Kiare te se okrenuo da bi dohvatio uređaj koji je ležao na noćnom ormariću pored Taylorovog kreveta.
''Da?'' javio se no nije pričao istim tonom kao i s Kiarom. Bio je to puno ozbiljnije.
Uzdignuo se tako da je leđima bio pritisnut na dasku i zid dok je slušao glas s druge strane.
''Zašto su išta išli raditi sami? Mislio sam da ćeš ti to riješiti.'' a sada nije izgledao ni potpuno zadovoljno.
''Jebemu. Okej, ništa ne radi, čekaj dok ne dođem.'' Taylor je već stajao na nogama, navlačeći hlače na sebe.
''Znam PJ. Samo napravi što sam ti rekao i ne radi nikakva sranja inaće si možeš zaboraviti na sve!''
Prekinuo je poziv te se okrenuo prema Kiari koja je još uvijek ležala u krevetu, gledajući ga zbunjenim pogledom.
''Moram ići.'' govorio je u žurbi dok je oblačio majicu, ''Vratit ću se uskoro. Ne idi nigdje, doma sam za najviše sat vremena.'' Kiara je kimnula glavom te prije nego što je Taylor izašao, stavio joj je poljubac na čelo te promrmljao ''volim te'' prije nego što je otišao.
''I ja tebe.'' time je Taylor zatvorio vrata te se uputio mjestu na kojem ga je PJ čekao.
Kiara se u idućih pola sata okupirala sama sa sobom. Otuširala se, obukla i pojela. Budući da Taylor još uvijek nije našao put ovamo, upalila je televiziju te pustila da akcijski film dopre do nje.
Tko je to zvao Taylora? Je li i on dio Bloodsa? Vjerovatno i je. Zašto bi ga inače zvao? Zašto bi onda Taylor bio ljut? Svaki put kada se radi o poslu, ljut je.
Kako bi bilo samo predivno da se možemo maknuti odavde, on i ja. Da napokon nađemo vremena za sebe. Možda bi napokon mogli naći zajedničku sreću. I sve bi bilo mirnije. Ovako kada smo uz njegov posao koji je ništa drugo nego konstantne oružane borbe, tučnjave i uglavnom kriminal - mira nema. A nema ni Taylora.
Toliko je privržen za ono što radi, toliko odan... a taj mu posao nikada ne donosi ništa dobroga. Osim novaca. Ali novci nisu ključ za sreću, koliko god bili potrebni.
YOU ARE READING
Gangsta Love
ActionDetroit - grad s jednima od najvećih tvornica oružja. Los Angeles - grad u kojim se nalaze dvije najveće bande u cijelome SAD-u. ''Da bi djeca preživjela, morali su se brinuti sama o sebi.'' ''Svaki 21. crnac umire zbog oružja drugog crnca.'' ''Tamo...