Reggel egy enyhe fejfájással ébredtem fel, de semmi több. Sokkal rosszabbra számítottam, de ez elég tűrhető volt. Nagyot sóhajtottam, ahogy kicsit kinyújtózkodtam, majd meglepetten vettem tudomásul, hogy a fejem alatt nem a párnám van. Kinyitottam a szemem és egy alvó Yoongi-val találtam szemben magam. Mély levegőt vettem és halványan elmosolyodtam. Lenéztem és megkönnyebbülten konstatáltam, hogy az a rövidnadrág és ujjatlan volt rajtam, amit tegnap zuhanyzás után felvettem. A csók után leálltunk, mert nem akartunk egyenlőre messzebbre menni. Alig járunk három hete, nem lett volna előnyös máris odaadnom magam neki, hiszen akkor ezek után nincs mire várnia és unalmasabb lesz a kis játékunk. Egy halkabb nyögés kíséretében oldalra fordultam és befészkeltem magam Yoongi mellkasába. A férfi sóhajtott egyet és mind a két kezét körém fonta, hogy valamivel még közelebb húzzon magához, aztán a fejét a hajamba fúrta.
- Ugye tegnap nem szerettél ki belőlem? - Motyogtam a mellkasába aggódva, de a végén felnevettem.
Yoongi halkan felkuncogott, hangja pedig mély és rekedtes volt az iménti ébredéstől.
- De - Válaszolt. - Csak azért maradtam itt az éjszaka, hogy kialudjam magam és ha felkeltem, itt hagyjalak - Morogta fáradtan.
- Mm - Ingattam a fejem és megmarkoltam a pólóját. - Nem mehetsz sehova. Ha kell, kikötlek a bugyimmal.
- A tegnapi akciód után kinézem belőled - Motyogta mosolyogva.
- Nagyon gáz volt? - Nevettem fel zavartan.
- Aranyos volt - Sóhajtott a férfi. - És vad. Nem tudtam, hogy tudsz ilyet is.
- Kihoztad belőlem - Bújtam szégyenlősen még jobban hozzá.
- Tetszett - Nevetett rekedtesen Yoongi. - Vadmacskám.
- Na jó - Ütöttem meg játékosan a mellkasát és kigurultam az öleléséből.
Yoongi is engedett a szorításán és ügyesen kihúzta a fejem alól a kezét, hogy mind a kettőt a magasba lendítve nyújtózhasson egy nagyot. Mosolyogva visszafordult felém és fáradtan pislogott rám.
- Komolyan tetszett - Biztosított róla. - Már elhiszem, hogy tényleg másfél éve nem voltál pasival.
Eltátottam a számat és nevetve rádobtam a takaróm annyi részét, amennyit éppen meg tudtam markolni. A férfi bágyadtan mosolyogva szedte le magáról a paplant és dobta vissza a lábamhoz. Átnyúlt hozzám és megfogta a derekamat. Egy kicsit húzott rajta, mire értve a célzást, segítettem neki azzal, hogy a saját testemet mozgattam. Rágurultam a felső testére és a mellkasán támaszkodva az alkarommal néztem le rá. Yoongi szemei még kicsit voltak, szerintem legszívesebben még aludt volna úgy tíz órát, de ennek ellenére visszanézett rám. Bal kezével a hátamat simogatta, jobbjával pedig a fülem mögé gyömöszölte az előre lógó tincseimet.
- Örülök, hogy leálltál az éjszaka - Vallotta be halkan.
Végigsimította az arcomat és azt a kezét is csatlakoztatta a hátamat simogatóhoz. Beharaptam a szám és egy pillanatra lesütöttem a szemem.
- Nem akartad volna? - Kérdeztem egy kicsit félve és izgulva.
- De - Sóhajtott egy kicsit. - Nagyon. Ezért örülök.
Kérdőn néztem rá, hiszen nem értettem az összefüggést.
- Nem akartam volna egy gyors kamatyot - Mosolygott rám, ahogy megmagyarázta a mondatát. - Szeretnék majd egy olyan szeretkezést, ahol tényleg észnél vagyunk.
- Hm - Bólogattam mosolyogva. - Nem gondoltam volna, hogy ilyen romantikus, tanár úr.
Vigyorogtam, ahogy Yoongi arca egy pillanat alatt sötétedett el. Megnyalta a száját és ledöntött magáról. Egy halk sikkantással estem a hátamra, mert meglepődtem a hirtelen eséstől, de nevettem, amikor a férfi fölém könyökölt. Máris élénkebb szemekkel pislogott le rám és finoman megsimogatta az államat, majd óvatosan körberajzolta a számat a hüvelykujjával.
- Tanár úr? - Kérdezett vissza a megszólításra. - Nos, kedves tanítványom, ha nem mondtam még volna elégszer, kibaszottul nem tudom türtőztetni magam, ha így nevez - Morogta a mondatot.
Nyeltem egyet és megnyaltam a számat.
- És ha pont ez a célom? - Kacérkodtam vele mosolyogva.
Yoongi halkan felnevetett és megingatta a fejét.
- Másfél év kihagyás után? - Kérdezett vissza. - Sem neked, sem nekem nem lesz köszönni valónk utána - Közölte velem, majd egy csókra hajolt.
Szája azonnal mozgásra bírta az enyémet és lágyan táncoltatták egymást. Kezemet felnyújtottam és a férfi nyakába kulcsoltam, hogy még jobban le tudjam húzni magamhoz és még többet kapjak a csókból. Hamarosan nyelvének a hegye végigcsúszott a számon, így már tudtam, hogy mélyíti a cselekedetünket és én is kinyújtottam a nyelvemet, hogy minél előbb találkozhasson az övével. Jólesően sóhajtottam, ahogy megéreztem a lágy, érzéki csókját, ami mindig elvette az eszemet. Yoongi a bal kezén támaszkodott, jobbja pedig elindult az oldalamon, hogy végigsimítson az ujjatlan, vékony felsőmön keresztül a felhevült bőrömön. Lazítottam a nyaka köré tekert szorításomon, cserébe kissé megemeltem a mellkasomat, hogy némán jelezzem neki, nagyon jól esik a cirógatása. A férfi erősebb vonalat húzott a tenyerével visszafelé az oldalamon, amire már kezdtem elveszíteni a kontrollt. Tényleg ennyit jelentene másfél év? Észre sem vettem, mennyire kívánós vagyok, amíg Yoongi meg nem jelent mellettem, hogy kiakassza a mércémet.
Yoongi egy kisebb morgással vált el az ajkaimtól és sötét pillákkal nézett le rám. Én nehezen lélegeztem a percekig tartó csókunk után és attól, hogy keze még mindig finoman simogatta a hasamat és a mellem alját.
- Haza kell mennem - Suttogta Yoongi.
- Most? - Nyögtem kelletlenül.
A férfi elmosolyodott a telhetetlenségemen és egy gyors csókra hajolt.
- Holly otthon van - Magyarázta. - Meg kell etetnem és sétálni vinnem.
Bólintottam, hogy megértettem.
- Jöhetsz, ha szeretnél - Ajánlotta és egy újabb puszit nyomott a számra.
- Nem veszélyes? - Kérdeztem vissza aggódva.
- Kutyát sétáltatni? - Vonta fel a szemöldökét.
Nevetve megingattam a fejem, hogy nem arra gondoltam.
- Hogy megláthatnak - Magyaráztam.
- Ott nem hiszem - Vont vállat. - De ha félsz, megvárhatsz otthon. Aztán az egész napot együtt tölthetjük.
- Jól hangzik - Mosolyodtam el.
- Akkor menjünk - Mosolygott ő is és egy utolsó, rövid csók után leszállt rólam.
Kinyújtózkodtam és mosolyogva néztem, ahogy otthonosan közlekedik a lakásomban, bár csak másodszor van itt. Rutinos léptekkel haladt el a fürdőig, útbaigazítás nélkül. A fejemre húztam a párnát és egy aprót morogtam bele, majd egy hatalmasat sóhajtottam. Izgalmas napnak nézünk elébe.
YOU ARE READING
Csalóka ~Yoongi FF~
FanfictionSokan mondták már, hogy a látszat néha csal. ismerős, ugye? Jina is megismerkedett az érzéssel, amikor megtudta, mekkorát is tévedett az egyik tanára, Min Yoongi személyét illetően. A férfi fiatalsága ellenére egy remek egyetemi tanárnak mutatkozot...