- Akkor most átjön? - Kérdezte Kiko vigyorogva.
- Mhm - Bólogattam és eldobtam egy díszpárnát az útból, hogy kényelmesen helyet tudjak foglalni a kanapén. - Csak hazaugrott Holly-ért.
- Uuu - Tapsikolt, mint egy őrült.
- Jobban örülsz neki, mint én - Nevettem fel, ahogy néztem a legjobb barátnőm reakcióját arra, hogy megtudta, Yoongi hamarosan itt lesz.
- Fél éve tengődtök már együtt, basszus - Legyintett. - Neked már nem olyan újdonság a pasas.
- Kiko, három éve jársz az óráira - Vontam fel a szemöldököm. - Neked még új?
- Az más - Legyezgetett maga előtt. - Most ide jön a lakásodra és láthatlak titeket együtt. Bakker, hogy a picsába bírtad ki, hogy nem másztál rá az óra közepén és tetted fel a tanári asztalra?
- Nehezen - Nevettem, miközben bólogattam.
- És tudja, hogy itt vagyok? - Kérdezte mosolyogva.
- Igen - Bólintottam.
- Gyász - Sóhajtotta meglepetten, de mosolyogva. - Letegezhetem?
- Nem tudom, majd tőle kérdezd meg - Nevettem az izgatottságán.
Tartalmas beszélgetésünket az ajtó nyitódása szakította félbe.
- Ilyen otthonosan mozog nálad? - Biccentett a bejárat felé, célozva arra, hogy sem kopogás, sem pedig csengőszó nem jelezte, hogy bejönne.
Bólogattam és mosolyogtam, ahogy meghallottam a kutya körmének apró koppanásait a parkettán.
- Kulcsa is van - Tájékoztattam a barátnőmet.
- Fasza - Vigyorgott. - Adhatok neki én is? Feljöhet, amikor akar.
- Buzi vagy - Jelentettem ki nevetve és hozzávágtam egy párnát.
Holly hamarosan megjelent és barátságos, hatalmas farok csóválásokkal jelezte, hogy mennyire örül nekünk. Kitártam a karomat és vártam, hogy felugorjon hozzám a díványra és jól meg tudjam ölelgetni.
- De cuki! - Kiáltott fel Kiko és felpattant a földről, hogy jószerivel szegény kutyára vesse magát.
Megvakargatta a fejét és felfújta az arcát, hogy aranyos képet mutasson Holly-nak. Elkezdett gügyögni szegénynek, hogy 'de cuki vagy', 'Igen, te vagy a legédesebb dolog, amit valaha láttam' és hasonlók. Mosolyogva figyeltem a jelenetet, amíg meg nem hallottam Yoongi hangját mellőlem. Felfordítottam a fejem és rámosolyogtam.
- Szia - Köszöntem, ő pedig megtámaszkodva a kanapé háttámláján lehajolt, hogy egy gyors csókot adjon.
- Szegény kutyán most fog agyfaszt kapni - Jelentette ki és figyelmeztetőleg rámutatott a barátnőmre.
Yoongi lehuppant mellém, természetesen távolabb Kiko-tól és a kezét a combomra tette.
- Dehogy fog! - Gügyögött továbbra is Holly-nak a barátnőm. - Hát ugye, hogy imádod ezt? Ugyeeeee - Nyújtotta el a szót, miközben a kutyust vakargatta.
- Jézus - Sóhajtott mellettem Yoongi, én meg csak nevetve ráztam a fejem.
- Tanár bá' - Csattant fel Kiko hirtelen.
- Igen? - Nézett rá Yoongi.
- Egy rohadt fontos kérdésem lenne - Emelte fel a mutatóujját, hogy komolynak mutassa a helyzetet.
- Hm? - Kérdezte hümmögve a férfi és hátradőlt a kanapén, előre felkészülve a jól ismert lány agymenésére.
- Tegezhetem? - Vigyorodott el Kiko.
- Kizárt - Vágta rá Yoongi.
- De mé'? - Tárta szét a kezét a lány és egy nem tetsző grimaszba vágott át a vigyora. - A legjobb spancim pasijának tetszik lenni. Nem ez a minimum?
- Nem - Felelt a férfi unottan.
- Nem gondolkodtatok még összeköltözésben? - Váltott témát Kiko hirtelen.
Yoongi felemelte a kezét a combomról tehetetlenül és visszaejtette finoman, hogy ne csapjon nagyot.
- És máris letegezett - Sóhajtotta.
- Nincs más választása, drága uram! - Vigyorgott büszkén Kiko. - Na - Kérlelte gyerekesen. - Esküszöm, hogy a suliban nem csinálom, tudok olyat, mint Jina. Haljak meg, ha letegezem vagy bármi jelét mutatom, hogy ismerem! A kedvenc nyulam sírjára mondom, aki tizenkét éves koromban halt meg!
- Van más választásom? - Gördítette a lány felé a fejét a kanapé támláján fáradt fejjel.
- Nincs - jelentette ki büszkén a lány.
- Jó - Sóhajtott Yoongi és bólintott egy aprót.
- Ez az! - Bokszolt a levegőbe Kiko diadalittasan. - De most komolyan, gerlepár. Nem akartok összerittyenni egy lakásba?
- Miért? - Kérdeztem vissza.
- Mert fél éve csipázzátok egymás búráját - Magyarázta. - Csak egyszerűbb, mint ide-oda rohangálni, nem?
- És ha szakítunk? - Kérdeztem vissza logikusan, mire Yoongi keze egy kicsit megmarkolta a combomat.
Jólesően elmosolyodtam és rásimítottam a tenyeremet a kézfejére, hogy eszem ágában sincs, csak egy keresztkérdés volt.
- Kizárt - Jelentette ki a lány. - Csak nézzetek magatokra, undorítóan szerelmesek vagytok.
Felvontam a szemöldököm, mire Kiko elterült a kanapén. Nyafogós sóhajtásokba kezdett, amit hangosan adott a tudomásunkra.
- Én is akarok ilyen undi lenni! - Nyafogta kicsinyesen.
Felnevettem és megingattam a fejem. Még Yoongi is nevetésben tört ki pedig az, hogy egy diákja előtt ilyet tegyen, ritka volt. Bár Kiko is kivételnek számított most már, meg kellett tanulnia előtte is megnyílni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csalóka ~Yoongi FF~
FanficSokan mondták már, hogy a látszat néha csal. ismerős, ugye? Jina is megismerkedett az érzéssel, amikor megtudta, mekkorát is tévedett az egyik tanára, Min Yoongi személyét illetően. A férfi fiatalsága ellenére egy remek egyetemi tanárnak mutatkozot...