Fáradtan ültem a padban az egyetemen. Az első sorba sikerült helyet foglalnom, ami mostanra sokkal nagyobb harcot jelentett, hiszen nem csak hallani akartam a férfit, de remek kilátást is akartam rá. Nem teljesen az asztalával szemben ültem le, hanem egy kicsit jobbra tőle, de még így is jobb volt, mint leghátulról szenvedni.
Felnéztem, amint egy hangos csapódás megijesztett. Yoongi tanár úr megérkezett és elegánsan bekúrta maga mögött az ajtót, szokásához híven. Megnyaltam a számat és párat kopogtattam a tollammal, hogy levezessem a feszültséget, mielőtt felnéztem volna rá. Egyszerű, fehér pólót viselt, rajta egy kigombolt, szürke inggel, ami egyszerre volt lezser és elegáns. Lábait egy fekete farmer fedte, aminek ránézésre jó megjelenésű anyaga volt, de közelebbről látszott, hogy egy egyszerű farmer. Fekete táskáját letette az asztalra és még mielőtt bármit szólhatott volna, bekapcsolta a kis távirányítóval a plafonra szerelt projektort és bekapcsolta a gépét az asztalnál. Gyorsan, rutinos mozdulatokkal összedugdosta a kábeleket a laptopjával és mire felmelegedett a szerkezet és teljes értékű képet mutatott elénk, már mindent beállított a férfi is.
- Egyiptom - Szólalt fel a mikrofonba mély hangon.
Megnyaltam a számat ismét és feljebb csúsztam a széken, hogy teljes értékű figyelmet szánjak neki. A kivetítőn megjelent egy kép az ókori Egyiptomból. Talán egy falfestmény lehetett, nem tudom. Yoongi lassan végignézett az osztályon és amikor rám tévedt a tekintete, kimondta az óra anyagát.
- Szexualitás.
Mély levegőt vettem és lehunytam a szemeimet. Komoly, Yoongi? Komoly? Összeszorítottam a számat, hogy visszafogjam a széles mosolyomat, ami kikívánkozott. Mióta először lefeküdtünk, nagyjából két hete vagy három, már nem tudom, szinte minden éjszaka megtörtént. Egyikőnkben sem csillapodott a vágy, még akkor sem, amikor már eléggé belelendültünk ahhoz, hogy elfelejtsük azt a hatalmas űrt, ami a kapcsolatunk előtt volt mind a kettőnknél szexualitás ügyileg.
- Valami furcsa a képen? - Kérdezte unott, monoton hangon, ahogy mindig.
Minden szempár a képernyőre szegeződött, csak egy tekintet volt a tanár úron. Az enyém. Felvontam a szemöldököm és megingattam a fejem egy apró mosoly kíséretében, hogy jelezzem neki, nem volt túl jó ötlet az órára ezt hozni, hiszen tudja, hogy attól is kívánós leszek, ha csak meglátom a fenekét előttem sétálni a folyosón. Ő csak aprót volt a vállán és felmutatott a kijelzőre, hogy figyeljek.
- Ki-mit lát a képen? - Tette fel megint a kérdést Yoongi, egy fokkal közönyösebben, mint az előbb.
Mindenki csendben maradt vagy éppen halkan susogni kezdett.
- Gyerünk! - Hajtotta a népet a férfi. - Elég egyértelmű, maguk meg felnőttek ahhoz, hogy kimondják.
- Egy kurva? - Kérdeztem rá lényegre térően.
A kép elég megfakult volt, de tisztán látszott, amint egy ágyon egy pasas fekszik, rajta pedig egy meztelen nő ül, körülöttük pedig még három, meztelen álló erekcióval rendelkező pasas. Igen, azt hiszem, elég egyértelmű volt a kép.
- Hm - Bólintott a férfi. - Már akkor teljesen elfogadott volt, azóta eltelt pár száz év, ne fejlődjünk vissza! - Kérte, hogy ne féljünk kimondani, ami teljesen természetes.
- Ismerték a pornót? - Jött egy értelmes bekiabálás valahonnan hátulról egy sráctól, amit egy halom nevetés követett, biztosítva, milyen vicces is volt a kérdés.
Én azonban figyeltem, hiszen érdekes volt a felvetés. Nekem legalább is az volt. Yoongi először egy másodpercig nézett a vihogó bagázsra, akik azonnal elhallgattak az intenzív pillantástól.
- Ismerték - Felelt komolyan. - Lehet, hogy nem olyan mértékben, mint most maguk, de voltak eszközeik.
- Például? - Kérdezett rá egy mellettem ülő lány.
- Egy ókori irományban azt találták, hogy az egyiptomiak az isteneiket használták pornográf elemeknek - Mesélte kimért hanggal, amiben én felfedeztem egy csepp reszketést. - Mindenki az isteneket tisztelte, nem volt ez titok. Nekik ők olyanok voltak, mint ma maguknak a filmsztárok vagy az énekesek, akikért rajonganak. Biztos van egy-kettő, akit ágyba vinnének, hát ők az isteneiket szerették volna.
- Durva - Ámuldozott hangosan egy lány mögöttem.
Én csak elmosolyodtam és megingattam a fejem. Nekem Yoongi az istenem, a filmsztárom és a kedvenc énekesem egy személyben. Őt bármikor ágyba vinném, még most is, csak azért, mert ilyen témáról beszélgetünk. Hihetetlen, mennyire el tudja venni az eszem. Hirtelen megrezdült a mobilom, mire kikaptam a zsebemből. Egy üzenetet jelzett és már meg sem néztem a feladóját, szinte biztos voltam benne, ki az, csak megnyitottam.
"Délután nálad. Ne nagyon öltözz fel"
Olvastam az üzenetet Yoongi-tól. Mosolyogva eltettem a készüléket és felnézve rá csak bólintottam egy aprót. Ő, mintha mi sem történt volna, folytatta az órát, egyre nagyobb fantáziálgatásokba hajszolva engem.
ESTÁS LEYENDO
Csalóka ~Yoongi FF~
FanficSokan mondták már, hogy a látszat néha csal. ismerős, ugye? Jina is megismerkedett az érzéssel, amikor megtudta, mekkorát is tévedett az egyik tanára, Min Yoongi személyét illetően. A férfi fiatalsága ellenére egy remek egyetemi tanárnak mutatkozot...