- Sose gondoltam volna, hogy az Egyiptomiak gusztustalan szokásai ennyire fel tudnak izgatni - Morogta Yoongi a nyakamba.
A konyha pultnak dőlt, engem pedig magához húzva ölelt. Kezei szüntelenül jártak a hátamon, az oldalamon a a hajamban, miközben feje eltűnt a nyakam hajlatában és apró csókokkal lepte el a bőrömet.
- Szép - Mosolyodtam el. - Akkor nem is én tüzeltelek fel, hanem az egyiptomiak?
- Tudod, miről beszélek, hercegnő - Motyogta a bőrömbe és egy harapással tüntette ki a bőrömet, mire nekem egy halkabb morgás tört fel a torkomból.
- Menjünk be - Suttogtam erőtlenül.
- Mhm - Egyezett bele hümmögve Yoongi és máris eltűnt a szája a nyakamról.
Szinte futva tettük meg a távot a konyha és a hálószobám között, pedig alig kellett volna hatot lépni, hogy beérjünk. Én azonnal az ágyhoz sétáltam és máris lehúztam a fejemről a pólómat, hogy ennyivel is meggyorsítsam a helyzetet. Yoongi belökte a lábával az ajtómat és éhesen csillogó szemekkel nézett végig a melltartóban lévő felsőtestemen.
- Ennyire kellek, baba? - Mosolyodott el féloldalasan.
- Hm - Hümmögtem és határozottan bólintottam egyet.
Yoongi sem tűnt túl visszafogottnak, ahogy azonnal megragadta a pólóját és átlendítette a karjaival az anyagot a fején, majd valahova ledobta a földre. Az övéért nyúlt és elkezdte kicsatolni, amit én örömmel néztem volna, ha a férfi meg nem szólít, kirepítve ezzel a gyönyörömből.
- Megtennéd, hogy levetkőzteted magad? - Kérte mosolyogva. - Nem akarom elszakítani semmidet.
Nevetve engedelmeskedtem a kérésnek és letoltam magamról a gumis nadrágomat, aminek nagyon örültem, hogy éppen az volt rajtam, így gyorsan szabadultam meg tőle. Lehajoltam és eldobtam a zoknijaimat és letoltam a bugyimat is, hogy már csak magam mögé nyúlva kelljen kiügyeskednem a melltartóm két csatját a helyükről. A férfi közben már megszabadult mindenétől és már csak a boxerét rántotta le magáról, olyan hévvel, hogy azt hittem, saját kezeitől fog elesni. Rámutatott az ágyra én pedig azonnal felmásztam a matracomra. Nem akartam most játszani, mint sokszor, nem akartam húzni az agyát, mert én sem bírtam már. Szinte lüktetett mindenem attól, ahogyan kívánta a férfit az egész testem.
Yoongi lassan, mégis dinamikus mozdulatokkal mászott fel hozzám és azonnal a helyére feküdt, a két lábam közé, rám. Egy hangos sóhajjal nyugtáztam a tettét. Hangomat belém fojtotta azonnal egy heves csókkal, amit nem voltam rest viszonozni. Így még sosem csókolt, új volt nekem ez a vadság, amivel szinte tépte az ajkaimat. Erősen nyomta az ajkait az enyémekre és gyorsan, éhesen, mégis figyelmesen mélyítette el a smacinkat, vigyázva arra, hogy ne kapkodjon, de mégis megmutassa, mennyire türelmetlen. Néhányszor megszívta az alsó ajkamat vagy a fogai közé véve kicsit meghúzta azt, ami tovább szította bennem a tüzet.
- Yoongi? - Nyögtem a nevét, amikor a nyakamat csókolta.
- Hm - Dörmögött bele a csókba.
- Szeretnék - Félbe szakadt a mondatom egy jól irányzott csók miatt az érzékeny bőrömön. - Szeretnék felül lenni.
A férfi azonnal abbahagyta a puszik szórását a nyakamon és rám nézett. Megnyaltam az ajkaimat, amik amúgy is nyálasan csillogtak a csókunktól. A szívem hevesen vert mind a kérésemtől, mind az éppen esedékes tevékenységünktől.
- Biztos? - Kérdezett vissza halkan és gyengéden.
- Nem kérném, ha nem lenne biztos - Feleltem magabiztosan.
Lehajolt egy csókra és elmosolyodott.
- Akkor mutasd, mit tudsz - Kérte és legurult rólam.
Ügyesen helyet cseréltünk és most én vetettem át a lábaimat a csípője felett.Ráengedtem a súlyomat, ahogy leültem és már ez is kikényszerített egy éles levegővételt a férfiból. Kezeit a derekamra vezette és felnézve rám megnyalta az ajkait. Lassan végigmustrált engem, szépen megnézve magának a melleimet, a hasamat és a rajta ülő alsó testemet is. Tenyerei a fenekemre csúsztak és megsimogatták azt.
- Gyönyörű vagy - Suttogta.
- Klisé - Forgattam a szemeimet mosolyogva és lehajoltam hozzá egy csókra.
Yoongi halkan felnevetett és viszonozta a puszit.
- Komolyan mondtam - Lehelte a mondatot halkan. - Már nem kell, hogy megszerezzelek ilyen nyálas baromságokkal, az enyém vagy.
Megingattam a fejem és elmosolyodtam. Hagytam a további szócséplést, inkább a kezeimet vetettem akcióba a szám helyett és most a fölényes pozícióm miatt és simogathattam kedvem szerint a férfit, amit ő jóleső sóhajokkal és nyögésekkel díjazott. Hangjai felbátorítottak, hogy jól csinálom és élvezi, ezért merészebben mertem hozzányúlni.
- Baba - Lehelte a becézésemet, mire egy széles mosoly ült ki a számra.
Nem kellett többet mondania, értettem. Lassan felemelkedtem, hogy bele kezdhessek a világ egyik legjobb sportjába. Mind a ketten hangosan adtuk a másik tudomására, mennyire jó érzés ilyen közelről érezni egymást. Yoongi ujjai belemarkoltak az oldalamba és lefelé nyomott, amíg ő egy kicsit helyezkedett alattam. Megtámaszkodtam a mellkasán és lehunyt szemekkel vártam, hogy végre kényelmes pózt találjon, mert ezzel a kis manőverével engem az egekbe vitt. Amikor végre lenyugodott és mély levegőt vett, vettem a bátorságot és lassan mozogni kezdtem rajta. Nagyon jó volt látni őt, ahogy lehunyt szemekkel és összeszorított vagy éppen elnyílt ajkakkal élvezi azt, amit csinálok.
- Emlékeztess rá, hogy többször dolgoztassalak - Nyögte jólesően a férfi.
Mosolyogtam és bólogattam, hiszen nekem is nagyon jó volt. Bár akárhogy csinálhattuk volna, amíg vele volt, nekem teljesen mindegy volt minden.
YOU ARE READING
Csalóka ~Yoongi FF~
FanfictionSokan mondták már, hogy a látszat néha csal. ismerős, ugye? Jina is megismerkedett az érzéssel, amikor megtudta, mekkorát is tévedett az egyik tanára, Min Yoongi személyét illetően. A férfi fiatalsága ellenére egy remek egyetemi tanárnak mutatkozot...