'1 ay sonra'
Marinette Dupain-Cheng
Sabah gene lanet alarmın sesiyle uyandım. Hemen kalktıp banyoya gittim. Elini yüzümü yıkayıp dolabımın yanına gittim.
(Şapka hariç)
Kahvaltı yapıp arabama bindim. Bu bir ayda Alex bana çok yakın davranıyor. Adrian ise sanki sahiplenici gibi, Bay Michael ile toplantılarımız çok fazla oluyor ah neyse.
Sonunda şirkete geldim. Arabadan inip içeri girdiğimde gene bazı beni kıskanan kızların konuştuklarını duydum ama hiç umursamadım. Hemen odama çıktım ve dosyalarla uğraşmaya başladım. O sırada kapım 'çat' diye açıldı baktığımda Alexdi.
"Naber boncuk?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyi"diyip koltuğa oturdu
"Bugün gene toplantı var."
"Bay Michael ile mi?"
"Evet."
"Hımm bak Marinette o Jasondan kendini çok iyi koru anladın mı!?"
"Anladım ama neden?"
"Bak Marinette abim ve ben o Jasondan nefret ediyoruz bunu bil yeter!"
"Peki tamam."
"Hadi neyse sana iyi çalışmalar, ben odamdayım."
Bende başımı salladım o da odadan çıktı.
Adrian Agreste
Sabah gene iğrenç alarmın sesiyle uyandım. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp dolabımın yanına gittim. Takım elbisemi giyip evden çıktım. Arabama binip şirkete sürdüm. Sonunda şirkete vardım.
Hemen içeri girip odama çıktım ve bi kahve istedim. Kahve gelince içmeye başladım. Bitirince odadan çıktım ve biraz şirkette gezmeye başladım. Ama gördüğüm şeyle resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü!!
Karşımda Alex ve Marinette öpüşüyordu! Daha doğrusu Alex onu öpüyordu. Alex ellerini Marinettenin yanağına koymuş, Marinette ise öylecene donmuş bir şekilde duruyordu. Sonra Marinettede karşılık vermeye başladı!
Asıl şimdi acayip kötü oldum! Neden olduğunu bilmiyorum ama kendimi çok kötü hissediyorum daha önce hiç böyle olmamıştım! Daha fazla dayanamadım ve hemen odama geri döndüm. Hemen koltuğa oturdum ve başımı ellerimin arasına alıp sakinleşmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus ve Zümrüt: Adrinette
FanfictionGüzeller güzeli bir moda tasarımcısı... Bir yandan yakışıklı ama soğuk tavırlı bir patron... İkisi de hiç aşık olmamış. Bu yüzden aşkın nasıl bir his olduğunu bilmiyorlar ama öğrenecekler.