Marinette Dupaing-Cheng
Sabah hemen yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dolabımın yanına gittim.
(Multi)
Aşağı inip kahvaltı yaptım. Evden çıkıp arabamın kapısını açıyordum ki; bir el buna engel oldu.
Baaktığımda Bay Adriandı! Dün olanlardan sonra hangi yüzle yanıma geliyor?
"Ne var!"
Dedim sinirli sesimle.
"Benimle geleceksin!"
"Ne! Hayır gelmicem! Şimdi bir bileğimi!"
"Hayır bırakmayacağım!"
Dedi ve beni kucağına alıp arabasına bindirdi! Tabi bende hâlâ bağırıyorum 'bırak beni' diye ama beni dinlemiyor. En sonunda şirkete geldik.
Ben tam inecekken kolumdan tutup kendisine çevirdi ve beni öpmeye başladı. Kendimi her ne kadar çekmeye çalışsamda olmadı. En sonunda pes edip karşılık verdim.
Neden bilmiyorum ama bu beni çok iyi hissettiriyor. En sonunda benden ayrıldı ama sanki birşeyim alınmış gibi, yarım kalmış gibi hissettim. Daha sonra kulağıma yaklaşıp;
"Seni seviyorum."
Dedi. Bende onu itip arabadan indim ve şirkete girdim. Arkamı dönüp baktığımda hızlı adımlarla yanıma geliyordu. Bende koşarak lavaboya gittim. Çok sıcak olmaya başladı.
Aynaya baktığımda yanaklarım kızarmıştı of ya. Hemen yüzümü yıkayıp odama çıktım. Sanki ondan hoşlanıyorum ama bunun olmaması lazım. Sadece öpücükle ve 'seni seviyorum' demesine kanmamalıyım.
Masama oturup dosyaları imzalamaya başladım. Dosyalar bitince Bay Adrian'ın imzası olması için onun odasına gittim. Kapıyı çaldım içeriden 'gir' sesi gelince içeri girdim.
"Bay Adrian bu dosyaları imzalamanız gerekiyor."
Dedim."Tamam ver bakalım."
Dedi. Bende ona dosyaları verdim. O da imzalayıp masaya koydu. Bende onları aldım, tam çıkacakken önüme geçti. Elini kaldırıp yanağımı okşadı ve dudağıma minik bir buse kondurdu.
"Bay Adrian lütfen yapmayın!"
"Marinette seni seviyorum! Niye buna inanmıyorsun? Hadi ama yapma böyle."
"Çünkü size güvenmiyorum!"
"Neden?"
"Çünkü siz koskoca Adrian Agrestesiniz, ben ise normal sıradan bir kız! Bu şirkette çalışmasam kendime hiç bakamam! Beni boşverin anneme bakamam! O yüzden siz benim gibi birisine aşık olamazsınız!"
"Marinette her erkek öyle değil! Ben seni seviyorum gerçekten!"
Dedi ama ben inanmıyorum işte niye anlamıyorsun?! Hiç birşey söylemeden odadan çıktım ve diğer işleri hallettim.
Saat 6'ya gelince şirketten çıktım ama maalesef arabamla gelmediğim için taksiyle gitmek zorundayım.
Taksi bulmak için yürürken ağızıma tutulan bezle neye ugradığımı şaşırdım. Hemen çırpınmaya başladım ama daha fazla dayanamadım ve bezdeki koku yüzünden bayıldım!
Adrian Agreste
Saat geç olmaya başlamıştı. Bende direk Marinette'nin odasına gittim ama yoktu! Sekreterime sordum o da çıktığını söyledi. Niye bu kadar inatçı bu kız! Neyse yarın ona hesap sorarım!
Şirketten çıkıp arabama bindim. Eve geldiğimde odama çıkıp Marinetteyi düşündüm. Ona aşığım evet ama o buna inanmıyor! Ne yapabilirim ki? Ben zenginim diye aşık olamayacağımı düşünüyor ya da ona aşık olamayacağımı. Bilmiyorum ama korkuyor bunu biliyorum!
Ben bunları düşünürken telefonuma bir mesaj geldi. Baktığımda Jasondan! Niye bana mesaj atsın ki. Hemen açıp baktım bir fotoğraf vardı. Yüklendiğinde şok oldum. İçimi bir korku sardı.
Marinette yatakta yatıyor! Elleri bağlı, savunmasız bir şekilde duruyordu. Bir mesaj daha geldi gene ondan ama bu sefer birşey yazmış!
'Sen ve aşk bunlar çok uyumsuz biliyorsun değil mi Adrian!? Şuan Marinette benim yanımda ve eminim ki sen şuan 'banane' diyorsundur! Ben sadece Marinette benim yanımda. O yarın şirkete gelmeyince kızma diye söyledim. Neyse hadi by!'
Ne demek banane ya! Ne demek banane. Ben onu bu kadar severken! Marinetteyi onun elinden kurtarmam lazım ama nasıl? Hemen babamın yanına gittim yanında Alex ve Airada vardı.
"Baba Marinette!"
"Noldu oğlum Marinetteye birşey mi oldu?"
"Baba Jason Marinetteyi kaçırmış!"
Dediğimde herkes ayağa kalktı.
"Nasıl olur Adrian emin misin?"
Babama herşeyi anlattım. O da korumalara haber verdi. 3 saat oldu ama hâlâ ortada yok! nerdesin benim mavişim ya nerdesin?...
Devam Edecek
Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar oy verip yorum yapmayı unutmayın bundan sonraki bölümde görüşmek üzere by by 😘😘
Kelime sayısı= 587
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus ve Zümrüt: Adrinette
FanfictionGüzeller güzeli bir moda tasarımcısı... Bir yandan yakışıklı ama soğuk tavırlı bir patron... İkisi de hiç aşık olmamış. Bu yüzden aşkın nasıl bir his olduğunu bilmiyorlar ama öğrenecekler.