DÜĞÜN ❤FİNAL❤

7.1K 299 139
                                    

Marinette Dupaing-Cheng

Ayyy çok mutluyum. Çünkü bugün evleniyorum. Hayatımın aşkı ile evleniyorum. Neyse saat 7 de düğün başlayacak ve saat 3 şimdi evimde annem, Alya, Aria (unutanlar için Alex'in sevgilisi) ve Brigette var. Ah çok heyecanlıyım!

Hemen banyoya girip bir duş aldım. Banyodan çıkınca üstüme normal birşeyler giydim. Aşağı inip bizimkilerin yanına gittim.

"Hadi bakalım kalkın önce yemek yiyelim. Sonra kuaföre gideriz."

Dediğimde herkes ayağa kalktı ve benimle birlikte dışarı çıktılar. Herkes benim arabama bindi.

Güzel bir restorantın önünde durdum. İçeri girince boş bir masa bulup hemen oraya geçtik. Garson gelince ne yiyeceğimizi söyledik ve konuşmaya başladık

"Marinette heyecan varmı?"
Dedi Alya.

"Evet hemde ne heyecan! Sanki düşüp bayılacağım gibi geliyor!"

"Aman kızım sakın öyle bir delilik yapıp bayılma!"
Dedi annem.

"Aynen he rezil oluruz!"
Dedi Aria.

"Marinette abla sen Adrian abi ilemi evleneceksin?"
Dedi Brigette.

"Evet canım onunla evleneceğim."

Dediğimde gülümseyip;

"Bende Felix ile evleneceğim."
Dediğinde hepimiz kahkahalara boğulduk. Anlaşılan Felixi çok sevmişti.

Yemeklerimiz geldiğinde afiyetle yiyip restorantan çıktık ve kuaföre gittik. Saat 5'di. Ben saçımı düzleştirmesini istedim.

O da işine koyuldu. En sonunda bitince hafif bir makyaj yaptırdım. O da bitince kabine girip aldığım gelinliği giydim. Çok güzel olmuştu.

(Marinette'nin gelinliği gerçi Instagramda paylaşmıştım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Marinette'nin gelinliği gerçi Instagramda paylaşmıştım)

Diğerlerinin işide bitince yanıma geldiler.

"Marinette abla çok güzel olmuşsun. Bende senin gibi gelinlik giyeceğim."
Dedi Brigette.

"Benim yaşıma gelince giyersin canım."

"Ayyy Marinette gerçekten çok güzel olmuşsun!"
Dedi Aria.

"Teşekkür ederim canım."

Diyip ona sıkı sıkı sarıldım. Evet saat şuan 6. Zaman ne çabuk geçiyor.

Bizde tekrar arabaya bindik ama ben bu sefer arkaya oturdum. Arabayı Alya çalıştırdı. Benim evime gelince arabadan inip odama çıktım ve Adrian'ın gelmesini beklemeye başladım.

Acayip dereceden heyecanlıyım! camdan dışarı bakmaya başladım. Düğün sahilde olucaktı.

O sırada aklıma Adrian'ın bana evlenme teklifi ettiği an geldi. O da sahilde olmuştu. Adrian ile tanışmama ne demeliyim?

O zaman onun ilk başta hiç sevmemiştim. Bir zengin züppe olduğunu düşünmüştüm ama beni kendine aşık etmeyi başardı.

Kapının açılma sesiyle hemen arkamı döndüm. Evet gelmişti bu Adriandı. Smokinin içinde harika görünüyordu! Beni görünce gözlerini kocaman açtı ve beni hayranlıkla süzmeye başladı.

"Ç-çok güzel olmuşsun harikasın!"

Diyip yanıma geldi ve bana sıkı sıkı sarıldı.

"Sende harika görünüyorsun!"

Dediğimde benden ayrılıp kocaman gülümsedi ve dudağıma ufak bir öpücük kondurdu.

"Hadi gidelim herkes bizi bekliyor."

Dediğinde bende kocaman gülümseyip kafamı salladım.
Arabaya binip sahile gittik. Herkes buradaydı baya bi kabalıktı.

Arabadan inince Adrian kolunu uzattı. Bende koluna girip yürümeye başladık. Herkes alkışlıyordu, bazıları ıslık çalıyordu. Nikah masasına gelince Adrian önce beni oturturdu. Sonra kendisi oturdu.

Nikah memuru gelince o meşhur soruyu sordu. İkimizde evet diyince gene herkes alkışlamaya başladı. Deftere imzamı altınca artık hayatımın tamamen değişeceğini anladım. Çünkü ben artık;

MARİNETTE AGRESTEYİM!!!

Mutlu Son

Evet arkadaşlar bu hikayenin daha sonuna geldik hepinizin desteği sayesinde kitabı ilerlettim hepinize çok teşekkür ederim

Artık yeni bir hikayem var umarım beğenirsiniz

Yeni kitabım yayında bu kitabıda okuyup beni mutlu edin lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni kitabım yayında bu kitabıda okuyup beni mutlu edin lütfen

Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın by by 😘😘😊

Kelime sayısı= 488

Okyanus ve Zümrüt: Adrinette Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin