Adrian Agreste
Offff başım çok ağrıyor. Hiç bitmeyen iş yapmışlar meğersem ama nihayet bitti. Dosyaları toplayıp leydimin odasına gittim. İçeri girince gene sinirlenmiştim.
Marinette kucağında Felix ile kahkaha atarak birşeyler konuşuyorlardı! Ben bu Felixi yakında öldüreceğim ama bakalım ne zaman!
"Felix!"
Diyince ikiside bana döndü.
"Adrian abi?"
"Felix ben sana sevgilimden uzak dur demedim mi?!"
"Offff Adrian şimdi bunun için mi sinirlendin!?"
Diyince Marinette ona bakıp;
"Napiyim ama seni kimseyle paylaşamıyorum!"
"Kıskanç!"
Diyince yanına gidip Felixi kucağından indirdim.
"Felix Alex'in odasına git!"
Dedim o da çıkıp gitti.
"Evet kıskancım ama elimde olan birşey değil! Seni deli gibi sevmem suçmu?!"
Dediğimde kızarmaya başladı ama acayip tatlı oluyordu. Yanağına öpücük koyup onu ayağa kaldırdım. Koltuğa oturup onuda dizime oturtturdum.
"Ya bak ben birşey çizdim."
Dedi masanın üstündeki kağıdı alarak.
"Ne çizdin Marim?"
"Ya hani yarın cadılar bayramı ya hani.."
"Eee herhalde kendim için kıyafet çizdim demeyeceksin dimi bu yaşta?."
"Adrian kıyafet çizdim ama kendime değil. Felix ve Brigette için cadılar bayramı kostümü çizdim!"
Dedi hafif kızgınlıkla bende;
"He onlar için tamam kızma canım."
Dedim ve çizdiği tasarıma baktım. Birisi kedi, diğeri uğurböceği kostümü. Gayet hoş ve şirinler.
"Hımmm gayet güzeller."
"Babanla konuştum. Bunları sizin moda evinize götürüceğim ve yarına kadar hazır olucaklar. Sonra Felix ve Brigetteye bunları giydireceğiz. Çok tatlı olucaklar!"
Diyip ellerini birbirine çarptı.
"Aslında yanılmışım. Sen kendinede bir kıyafet çiz hâlâ çocuksun sen."
Dedim. O da kaşlarını çatarak kollarını birbirine dolayıp bana trip atmaya başladı.
"En ufak birşey de alın zaten!"
Dedim."Offff çok gıcıksın!"
"Bende seni seviyorum aşkım."
Yanağına bir öpücük kondurdum ve tam o sırada kapı çaldı. Marinette hemen üstümden kalkıp beni ayağa kaldırdı ve kendisi oturdu. Bende diğer koltuğa oturdum. Marinette 'gir' diyince içeri annesi ve Marinetteye benziyen, Felix kadar bir kız girdi. Gerçi annesinede benziyor ama neyse.
"Anne, Brigette hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk kızım Brigette durmadı. Muhakkak görüceğim dedi. Bende dayanamadım."
"Aaaa anne hiç önemli değil. Brigette gel bakalım tatlım."
Dedi Marinette. O kızda yani Brigette Marinette'nin kucağına zıplayarak oturdu. Anneside diğer koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus ve Zümrüt: Adrinette
FanfictionGüzeller güzeli bir moda tasarımcısı... Bir yandan yakışıklı ama soğuk tavırlı bir patron... İkisi de hiç aşık olmamış. Bu yüzden aşkın nasıl bir his olduğunu bilmiyorlar ama öğrenecekler.