BEN SANA AŞIĞIM

10.7K 471 402
                                    

Adrian Agreste

Nihayet gelmiştik Marinette hâlâ uyuyordu. Onu kucağıma alıp içeri girdik. Bu evi babama yalvarıp almıştım. Benden hariç kimse gelmemişti.

Odama gidip Marinetteyi yatağa bıraktım. Onu izlerken gözüm boğazına takıldı. Kızarmışdı benim yüzümden! O Alexin işini daha sonra halledicem. Marinette uyansın bi o zaman gününü görecek.

O sırada Marinette kıpırdamaya başladı. Bende aşağı indim. Benim anlamadığım hani o Airayı seviyordu! Deli gibi aşıktı! Yalanmış demek ki! Koltuğa oturdum ve sakinleşmeye çalıştım. Of evet Marinetteye aşık oldum! Onu seviyorum ama bunu ona nasıl söylerim o var şimdi ah!!

O sırada merdivenlerde Marinetteyi gördüm. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu ama çok tatlı gözüküyordu!

"Eeee şey bizim burada ne işimiz var?"

"Bayıldın o yüzden buraya getirdim."

"Tamam o zaman benim gitmem lazım. Annem merak eder."

O sırada gözüm saate takıldı 6:30'du.

"Olmaz sen burada kal! Ben bir yere gidip gelicem. O zaman seni eve bırakırım."

"Gerek yok kendim gidebilirim!"

"Marinette sana olmaz dedim! Annene geç gelicem de! Geldiğimde seni evde görmezsem çok kötü olur!"

"Peki tamam!"

Tam kapıdan çıkacakken tekrar konuşmaya başladı;

"Eeee şey bugün toplantı solanunda olanlar; gerçek miydi yoksa ben rüyamı gördüm?"

"Eğer seni öpmemi söylüyorsan evet gerçek."

O an kıpkırmızı kesildi ama çok tatlıydı!! Bişey söylemesine izin vermeden evden çıktım ve hemen arabaya binip diğer eve gittim yani babamın evine.

Gittiğimde Alex oradaydı. Babam ve Airada buradaydı. Alex beni görünce hemen babama sokuldu. Babamda anladı bir terslik olduğunu! Odama doğru çıkarken;

"Alex hemen odama!!"
Diye bağırdım.

Ben odama girdikten hemen sonra Alex girdi!

"Abi-"

Onu alıp duvara yapıştırdım! O da çığlık attı ama daha yapacaklarımı bilmiyor! Ona uzak durması gerektiğini söyledim ama beni dinlemedi! Ona Marinetteyi öpmek ne demekmiş göstereceğim!

"Sana ondan uzak dur demiştim!"

Diyip suratına yumruğumu geçirdim! O da yere düşmüştü. Üstüne çıkıp boğazını tuttum!

"Ama sen beni dinlemedin!"

Diyip bir yumruk daha attım.

"Üstelik gittin gözümün önünde onu öptün!"

Dedim bunların hepsini avazım çıktığı kadar söyledim ve bir sürü yumruk attım! Ama hâlâ sinir krizi geçiriyordum.

En sonunda ayağa kalktım ve karnına tekme at atmaya başladım. O da daha yüksek çığlıklar atmaya başladı. O sırada Aira geldi.

"Adrian abi lütfen dur!"

Dedi ağlayarak ama ben durmadım.

"A-abi lü-lütfen dur!"

Dedi Alex ama ben gene durmadım. Bu sefer yere göküp tekrar yumruklar attım. O sırada babam geldi.

"Adrian dur artık!!"

Okyanus ve Zümrüt: Adrinette Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin