1.

7.5K 338 45
                                    

Min Yoongi

Derin bir nefes alarak terden alnıma yapışmış siyah saçlarımı geriye ittim. Kafamı dağıtmak ve evden kaçmak için dans ederdim. Fazla yetenekli olduğum söylenemezdi. Sadece şarkı sözü yazmak ve dans etmek ailemden ve bunaltıcı hayatımdan kaçmanın yoluydu.

Benim gibi uyuşuk ve uykuyu seven bir insan için bu genellikle bir işkence türü olmuştu. Aslında dansı seçmemin nedeni de buydu. Ruhsal acımı unutmak için bedenimi genellikle yorar ve uyumazdım. Çünkü uyuduğum zamanda kabuslarım tarafından esir alınırdım. Son bir kez hocamın gösterdiği ama benim dönüş kısmını kötü yaptığım hareketi tekrarladım ve kötünün iyisi olduğuna karar verdikten sonra kendimi yere attım. Yaklaşık 4 saattir aralıksız dans ediyordum.

Hafifçe kayarak su şişemi aldım ve bir dikişte hepsini bitirdim. Ciğerlerim parçalanacak gibiydi ama umrumda değildi. Üvey babamı, üvey kardeşimi ve lanet olasıca annemi görmek istemiyordum. İnanması güç olabilirdi ama kaçtığım kişi ailemin üvey olan kısmı değildi. Öz annemden kaçıyordum ben. Babamın spermlerini taşıyan lanet olasıca bir şeydim onun için ve bana işkence uygulamaktan kaçınmıyordu.

Burada daha fazla kalamayacağımı anladığımda saçlarımı geriye attım ve doğrultup çantamı aldım. Üstümü değiştirmeye halim yoktu. Evim olacak o yerde halederdim. Kapıya yönelmiştim ki kapıda gördüğüm kişiyle dilimi ısırdım. Ah tanrım acımıştı.

Jeon jungkook. Üvey kardeşim. Aynı zamanda da herkesin gözdesi, yakışıklı, kibirli çocuk. Bu stüdyo da yakın arkadaşım Taehyung hariç kimse kardeş olduğumuzu bilmiyordu. Gerçi biz kardeş değildik. İki yabancıdan bile yabancıydık. O benim üstümdü burda. Konuşmaz, genellikle göz göze bile gelmezdik. Evde de sadece onun bana acıyan bakışlarını görürdüm arada.

" iyi akşamlar, sunbae. " diye mırıldandım ve hızlıca dans salonundan çıktım. O, ah tanrım. Mükemmel bir çocuktu. Annemin hep elde etmek istediği çocuk. O evdeki fazlalık kesinlikle bendim. Soy ismi farklı olan bile bendim.

Jeon jungkook herkesin istediği kişiydi. Kızların, erkeklerin. Ben hariç. Benim için yasak bir bölge gibiydi. Zaten asla ulaşamazdım ona. İstesemde olmazdı. Yasak bölgede ki tuzaklardan biri elbet beni öldürürdü.

İlk defa bir fanfic yayınlıyorum. Umarım begenirsiniz. Yorum yaparsanız devam etmelimiyim, silmelimiyim karar vereceğim :)

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin