Min Yoongi
Hızlı adımlarla kendimi stüdyoya attım ve soyunma odasına ilerledim. Jeon Manyak Jungkook beni paronayak biri hale getirmişti. Bulunduğum her ortamdan çıkacak ve bana emir yağdıracakmış gibi hissediyordum.
Dün sözde bizi kahvaltı yapmaya çağırmıştı aşağı ama ben yediğim imalar yüzünden doymuştum. Üstelik bu da yetmezmiş gibi bana tek izin günümde dans çalıştırmış, kollarımın ve bacaklarımın dans ederken kırılabileceğine karar vermiş bana mekik çektirmişti. Şuan ise her yerim ağrıyordu.
Oflayarak çantamdan suyumu ve havlumu çıkarttım. Kendimi dans salanonuna attım ve rastgele bir müzik açıp freestyle dans etmeye başladım. Dans etmek benim için duygularla olacak bir şeydi. Eğitime veya spora ihtiyacım olduğunu düşünmüyordum dans için.
Müzik bitince olduğum yerde durdum ve derin derin nefesler almaya başladım. " fena değil. " diyerek içeri dalan Jungkook ile gözlerimi pörtlettim. Cidden çıkmıştı işte. Lanet olsun beni rahat bırakmalıydı.
İki saniye içinde soyunma odasından çıkarak hızla yanıma geldi ve gülümseyerek arkama geçti. Nefes almayı bir süre bıraktım ve ne yapacağını izledim aynadan. Ellerini omzuna koydu ve yavaşça kaydırarak kollarıma getirdi. Kesinlikle nefes almayacaktım. Benden uzak durması gerekti, bu salak eşleşme yapılana kadar olduğu gibi.
" kolların incecik olmasına rağmen nasıl bu kadar kaba dans ettiğini anlayamıyorum Yoongi. " ismim ağzından şiir gibi çıkıyordu ama şuana kadar ismim hariç hiç iyi bir şey söylememişti bana. Jungkook'un yanında utanıyordum. Annemle kavgalarımızı gören tek insandı o. Belli ki bana acıyordu. Büyük ihtimalle onun gözünde bir eziktim. Bu beni daha da çok utandırıyordu.
" sert değilsin ama kabasın. Sanırım ruhun hasarlı olduğu için. " bir anda tuttuğu kollarımla beni kendine çevirdi ve kumandadan slow bir müzik açıp, kumandayı bir yere doğru fırlattı. Onu cinsel tercihim konusunda bilgilendirmiştim, neden beni tetikliyordu? Hormonlarımın olmadığını mı düşünüyordu?
" önce narin bir şekilde dans etmelisin. Beyaz, narin görünen tenin ve ince vücudun bu konuda senin için avantaj," nefesini gülümseyerek yüzüme doğru üfledi. " yüzünde idare eder. Bunu kullan ve narin dans et. " elini yavaşça belime indirdi ve sertçe bedemini kendi bedenine yapıştırdı. Diğer elini de yavaşça avucumun içine ilerletti ve belime oranla daha nazik bir şekilde ellerimizi kenetlendi. Hala nefes almadığımı söylemeliyim.
Yavaşca ve nazikçe sallandı. " işte böyle Yoongi. " bende ne ara olduğunu bilmesem de elimin birini sırtına koymuştum.
Ne kadar o şekilde durmuştuk ve ben ne kadar nefesimi tutmuştum bilmiyorum ama insanların içeri girmesi ve onun beni bırakması ile hissettiğim boşluk ciddi bir sorundu.
Aynı zamanda bugünün diğer bir önemli yanı ise bu gün başlamıştı Jeon Jungkook beni yıkıp, yaktıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmaya...
Yorumlar önemli millet :) hızımı arttırıyorlar.
Ayrıca ne yaptım yine aq ben dkfkfkf bu arada bu ilk b×b hikayem yorumunuzu alırım ;)):)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1