Min Yoongi
Ortamda oluşmuş bir saatlik sessizlik cidden sinir bozucuydu. Konuşmak istiyordum ama ilk kelimeyi söyleyecek cesarete sahip değildim. Anlaşılan Jungkook da değildi. " Tamam yeter düşünce gücüyle konuşmaya çalıştığınız. Konuşun artık. " Ah, o cesarete tabi ki de Taehyung sahipti.
" Sessiz olsana Tae. Belli ki söylemesi zor bir şey. " Taehyung sırıttı ve oturdukları küçük koltukta Jimin'e iyice yaklaştı. " Ne kadar da anlayışlısınız Jimin bey. " onlar son iki gündür olduğu gibi oynaşmaya başlayınca göz devirdim. Nasıl olmuştu da elini tutunca bayıldığı çocukla oynaşmaya başlamıştı bende emin değildim ama sevişmiş olma ihtimalleri bile vardı bana göre.
" Tanrı aşkına eğer şunu keseceğinize söz verirseniz konuşacağım. " anlaşılan katlanamayan bir tek ben değildim. Bu kadar ciddi bir ortamda olmasak gülebilirdim ama maalesef ki fazlasıyla gergin ve ciddi bir ortamdaydık.
" Sadece dinleyin. İkinizi de buraya çağırdım çünkü sonrasında gelişecek olaylara anlam verebilesiniz. " hepimiz kocaman gözlerle Jungkook'a bakıyor ve deli gibi merak ettiğimiz sırrını söylemesini bekliyorduk. " şöyle de bakmayın ama. " sesli bir şekilde ofladım. " Nedense şikayet etme lüksün olmamalı gibi hissediyorum Jungkook. " dudaklarını dişlediğini görünce gözlerimi kırpıştırıp dikkatimi toplamaya çalıştım bir süre. Hepsi onun üst üste hormonlarımla oynaması yüzünden olmuştu.
" Tamam anlamanız için en baştan başlayacağım. Ailelerimiz evlenmeden ve biz bu eve gelmeden önce. " o zaman birbirimizden bile haberimiz yoktu. Beni ilgilendiren kısım ne olabilirdi ki? " Ortaokulda seninle aynı okuldaydık. Tabi sen beni fark etmedin çünkü sessizdim ve o zamanlar bu kadar ilgi toplayan biri değildim. Ayrıca bir tek Jimin ile konuşuyordum. Sonra ortaokulun ikinci döneminde seni gördüm. Seninle konuşmak ve seninle arkadaş olmak istedim. Yani başlarda sadece arkadaş olmak istedim... " hikayenin devamı ile ilgili hiç bir fikrim yoktu ama şu kadarı bile beni şok etmeye yetmişti. Ortaokul hayatımı birde onun gözlemi ile duymak tuhaf olacaktı.
"...ama bunun için ben fazla utangaçtım ve sen fazla ulaşılmazdın. Sadece bir arkadaşın vardı benim gibi evet ama yinede senin ördüğün duvarlar fazla yüksek ve keskindi. Bende bu yüzden daha farklı bir şey denedim ve liseye kadar her gün dolabına notlar bıraktım. Seni gördüğümde hissettiklerimi yazdım. Seni düşündüğümde, seni özlediğimde, seni kıskandığımda hissettiklerimi yazdım. Yazdığım şeyleri farkına vardığım da ise ortaokulun son yılıydı ve ben sana çoktan aşık olmuştum Yoongi. Sadece bunu tam fark ettiğim sırada, tam cesaretimi topladığım sırada Ailelerimiz evlendi ve ben senin aşktan daha öncelikli sorunlarını gördüm. Şu ankinden daha fazla şeye maruz kalıyordun. Sonra okulda her şey değişti sen fazla görünmez oldun ben ise istemediğim kadar görünür..." ciddi miydi diye sorgulamak istiyordum ama diğer bir ihtimal olsa bile bunu bilmesinin hiçbir yolu yoktu. Cidden yıllarca yalnız olmadığımı hissettiren kişi Jungkook muydu?
" bu yüzden mi annem beni dövdüğünde yaralarıma pansuman yapıyordun? Şey olduğu için... " sesim sonlara doğru kısıldı ve cümlenin tamamını getiremeden kayboldu. Jungkook gülümseyerek başını salladı. " Evet Yoongi sana aşık olduğum için. "
" ben aşırı dozda yüklendim. Bu yüzden izninizle şoka evimde devam edeceğim. " Taehyung bize el sallayıp kapıya yönelirken Jimin de onun kadar şaşkın bir şekilde koşarak ona yetişti.
" bir şey demek istemezsen anlarım ve beklerim. " ne diyecektim ki? Ben de seni seviyorum? Ah hayır hemen olmazdı. Sanki yıllardır bunu bekliyormuşum gibi olurdu. Bana zaman ver? Öğk bu çok klişe. O zaman ne diyecektim Tanrı aşkına?
" Ben gidebilirim. Hatta istersen babama arkadaşım da kalacağımı söyler ve eve bir süre gelmem. Stüdyoyu da şey ya- " ne diyeceğimi bilmiyordum ama onun beni anlamasını istiyordum bu yüzden o an aklıma gelen ilk şeyi söyleyemesem bile ilk gelen şeyi yaptım. Onu kendime çektim ve sertçe öptüm.
*
Hatalarım varsa affola yavrumlar:)) medya da ki Fanart'ın tam uyması peki hikayeye ksjdkdjdjdk@clamPBreaker senin için serumlu olmayan tek kolumla yazdım bu bölümü kdkdkdkdj yazacağım demiştim.
Ölmeden önceki son bölümüm falan jendjdjdkdkdk Yorum yapın bol bol lütfen en duygusal bölümdü bu
Bir odun olarak nasıl oldu emin değilim jdkdkdjjddj
SEE U LATER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1