16.

2.8K 214 14
                                    

Min Yoongi

" Sağ bacağını biraz daha aç, kolların sakat değil diye biliyorum Yoongi dik tut onları. " Komutlarına uyarken aynı zamanda içimden küfür etmekten kaçınmıyordum. 2 saattir yaptığı tek şey oturduğu sandalyeden komut vermekti. Cidden sinir bozucuydu. " Küfür mü ediyorsun sen bana? " Yuh. Kesinlikle öpüşürken ki halini bu haline tercih ederdim.

" Etmiyorum Sunbae. Ama sence de hareketleri göstermen ve gelip düzeltmen daha iyi olmaz mı? " O lanet olası koca kıçını kaldır ve buraya gel Jeon Lanet Jungkook. Yüzünde ki sinsi sırıtış ile bana doğru yürümeye başladığında bunu dediğime pişman olmuştum bile. " Haklısın Yoongi. Fırsatı değerlendirmeliyim. "  kaşlarımı çatıp ona baktım. Ne fırsatından bahsediyordu o? Bir anda bacağıma sardığı eliyle yerimde sıçrayıp yanlışlıkla arkamda olan bedenine yaşlanmıştım. " S-sunbae? " neyse ki prova saatleri bitmişti ve ortalık boşalmıştı. Ya da tek kaldığımız için korkmalı mıydım? " Bana ismimle seslen Yoongi. " burnunu saç diplerimde ve dudaklarını da ensemde hissediyordum. Ve bu beni tahrik ediyordu. " Sikeyim ki o geceden beri deli gibi seni arzuluyorum. Daha önceden de istiyordum tabi ama seni hissetmek beni durdurmuyor Yoongi daha da aç gözlü biri yapıyor. " Ne demek daha önceden de arzuluyordum? Aramız da iki kelime bile geçmemişken, etrafında onca mükemmel insan varken, benim gibi sade(?) birini mi arzuluyordu? " Ne kadar süredir Jungkook? " güldü ve nefesi ensemden aşağı süzüldü. " Tahmin edemeyeceğin kadar uzun süredir. Sana her şeyi anlatmak istiyorum. Ama yapamam. Fazla klişe ama seni kaybetmekten korkuyorum. " Ne anlatacaktı ki? Tanrım neden böyle olmak zorundaydı? Gizemli, tuhaf ve çekici?

" Anlatmak zorundasın ama. Ne olduğunu bilmiyorum evet ama yinede saklarsan işlerin daha kötü olacağını biliyorum. Hep öyle olur. " bacağımda ki elini biraz daha yukarı çıkarınca gergince yutkundum. " Anlatacağım ama biraz daha bu anın tadını çıkarmama izin ver. "

*
Evet kısa oldu ama diğer bölüm uzun olacak. Ayrıca final yakın hissediyor musunuz yavrumlar?

Uykumdan feda edip bölüm yazdım size alırım bir dal yorumunuzu jdjdjdjdjd

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin