1.60'lık boyumla 1.80 bana kaçan kimya testinden sonra I'm Back...
Bu arada hikayeye olan ilginiz için teşekkür ederim:)
Min Yoongi
Kendimi 'bunu sadece bana pansuman yaptığı için yapıyorum.' diye avutsamda kollarının verdiği o tarifsiz hisle şoka girdiğimi inkâr edemezdim. Neden bana sarıldığının benim zihnimde bir açıklaması yoktu ve onun zihninde olanı da ögrenemeyeceğime emindim.
Kollarımı beline dolamak istediğimi inkar edemiyordum ama kesinlikle dolayamıyordum da. Bana sarılması beynimi ve kalbimi bir çatışmaya sürüklemiş gibiydi.
Jungkook eve ilk geldiğinde ona beslediğim hayranlık hissi tekrar gün yüzüne çıkmış gibiydi. 'Sadece hayranlık' diye fısıldadı kalbime doğru beynim.
Acilen geri çekilmem gerekti ama beynim kalbimle tartışmakla meşgul olduğundan hareket edemiyordum. Çalan telefonumun sesini duyduğumda hızla geri çekildim ve masaya koyduğum telefonunu alıp ona bakmadan cevapladım. Bunların hepsini em fazla 6 saniye içinde falan yapmış olmalıydım.
" Alo?" kim olduğuna bakmalıydım.
" Neredesin sen ? Tamam stüdyoya erkenden gidiyorsun ama saat 5.00 sence de biraz fazla erken değil mi ? " Taehyung'a bir şeyler ısmarlamam gerektiğini aklımın bir köşesine yazarak, çenesine sövmeyi de unutmadım.
" biliyorsun erken kalkmak benim için sorun değil. Sen nerdesin? Eğer stüdyoya gelmediysen dışarıda buluşalım? buradan kaçmak gerekti.
" Olur. Ben seni a-" gerisini duyamadan telefon elimden sertçe alınmıştı. Jungkook'un telefonu kulağına koyduğunu görünce şokla gözlerim büyüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1