15.

2.9K 207 21
                                    

Min Yoongi

"Ne yaptın, ne yaptın? " duyduklarına inanamayan Taehyung'u suçlamamak gerekti. Ben yaşamama rağmen hala inanmıyordum. " Duydun işte Tae. Gerçekten oldu sanırım. " Kafamı önüme eğip ofladım. Düşündükçe tuhaf oluyordum. " Yani cidden bana neredeyse Jungkook'la sevişmek üzere olduğunu mu söylüyorsun? " Gözlerimi kocaman açtım. Yanaklarımın ısındığını hissedebiliyordum. " Öyle bir şey olmayacaktı. " Taehyung sırıttı ve kaşlarını kaldırdı. Cidden benimle ağır dalga geçiyordu. " Emin misin? " Lanet olsun ki değildim.

Eğer beni öpmeye devam etseydi ve daha da ileri gitseydi karşılık vereceğimi biliyordum. " Seninle dalga geçerken bile zevk alamıyorum şu an. " Göz devirdi ve kapıya doğru bakıp elini alnına vurdu. Baktığı yere bakınca kapıdan giren Jimin ve Jungkook'u gördüm. Aman Tanrım Hoseok'un burada ne işi vardı?

" Olmayan ilişkimizi sarstım ya. Bildiğin çocuk iki yaklaştı diye bayıldım Yoongi. " Hafif isyankar ve cırtlak sesine gülmeden edemedim. " Selam. " diye neşeyle konuşan Jimin bana el salladı ve gülümseyerek Taehyung'a döndü. " Naber Tae? " Taehyung'un nefesini tuttuğunu görünce gülerek kafamı iki yana salladım. Bu gidişle Taehyung'un isimlerini koyduğu çocuklarını evlat edinemeyeceklerdi.

" İyiyim Jimin. Sen? " Jimin derken sesinin titremesiyle kesinlikle dalga geçeçektim. " İyiyim. Ama kendini halsiz hissediyorsan provayı sonraya bırakalım. " Taehyung kafasını iki yana sallayıp oturduğumuz tahta zeminden kalktı. " Artık çalışmalıyız. Gidelim. " İkiside gitmeye hazırlanırken panikle konuştum. " Jimin. Bu akşam giderken uğramam gereken bir yer varda. Taehyung yalnız gitmesin. Eşlik etsen olur mu? " Jimin kafasını sallayıp Taehyung kolunu tuttu. " Tabi ki olur. " Jimin Taehyung'u sürüklerken Taehyung bana mırıldandığı küfürlerle kahkaha attım. Cidden keyfimi yerine getirmişlerdi.

" Bu manzarayı kesinlikle özlemişim. " Kafamı çevirince tamamen unuttuğum Hoseok ve Jungkook'un bakışlarıyla karşılaştım. " Ben bu manzarayı kesinlikle özlediğimi söyleyemeyeceğim. " diyerek parmağımla onu gösterdim. Hoseok kaşlarını çatarken Jungkook halinden memnun bir şekilde sırıttı ve bana eğilip kollarımdan tutarak kaldırdı.

" Birbirimizden nefret etmemiz için bir sebep yok Yoongi. Neden böyle yapıyorsun? " ciddi miydi bu? Kaç yıl onu beklemiştim ben hiç dönmeyeceğini bilmeden şimdi gelip dediğine bakın. Ona ters ters bakmakla yetindim. " Cidden beni unuttun mu? Her şeyi unuttun mu peki? İlk öpüşmemizi, ilk sarılmamızı, ilk sevişmemizi? " bunları hem beni, hemde Jungkook'u kışkırtmak için yaptığı o kadar belliydi ki güldüm. Ona doğru atak yapan Jungkook'un kolunu tuttum ve belime yerleştirip bana sarılmasını sağladım. " Seni neredeyse ciddiye alacaktım Hoseok ama unuttuğun bir şey var. Biz hiç sarılmadık. Geri döndüğünde bana yılların özlemiyle sıkı sıkı sarılacağını söylemiştin. Ama geri dönmedin. İyiki de dönmedin. Yoksa Jungkook'a sarılamayacak ve nefes aldığımı hissedemeyecektim. Teşekkür ederim. " Hoseok kaşlarını çattı ve arkasını dönüp gözden kayboldu.

" Nefes almak nasıl bir hismiş peki? " kulağıma dudaklarını sürterek konuşan Jungkook'la hafifçe zıpladım ama belimdeki elinin varlığını hissettirerek beni kendine çekmişti. " Güzel. Yani zaten alıyordum. Ama şu an almıyorum. Nefes alacak alanımı kısıtlıyorsun. " Ne kadar da zekisin sen öyle. Tebrikler. Gülerek bana yaklaştı. " Nefesimi seninle paylaşırım. "

İnsanları gözü üzerimizdeydi ve sanırım Taehyung'a fazla gülmüştüm çünkü bayılmak üzereydim. " onunla cidden seviştin mi? " özel hayata veya kişisel alana kesinlikle saygısı yoktu. " Evet. Yani hayır. Aslında evet ama öyle bir şey değildi. Yani sevişme kelimesi fazla duygusal kalıyor. Oysa ki duyguları olan tek taraf bendim. " Hoseok'un sadece beni kullandığını bilmesini istemiyordum. Beni aptal biri olarak görmeye başlardı yoksa. " onun bedenine dokunmasını geçtim, görmesi bile beni deli ediyor. Sanırım bu duyduklarımdan sonra tamamen kafayı yiyeceğim. " neden iki aşıkmışız gibi davranıyordu ki? Onun bu rolünü iyi yapma isteği yüzünden ben aptal fikirlere kapılıyordum. " Neden kafayı yiyesin ki? " İnsanlar bize bakıyordu ama benimle flört etmeye devam ediyordu. Ya cidden umrunda değildi ya da gösteriyi ve ilgiyi seviyordu. Ki o Jeon Jungkook'tu ikinci seçenek bu durumda daha cazip geliyordu.
" Hala anlamadın mı Yoongi? Seni istiyorum. Benim ol istiyorum. Kalbinle, bedeninle bana ait ol istiyorum. "

*

Helöö

Şimdi bu hikayeyi uzun tutmayacağımı belirtmek istiyorum. 20-25 bölüm arası olacak diye tahmin ediyorum.

Yorum yapın yavrumlarım jsjdjdjdjd

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin