18.

2.8K 198 28
                                    

Min Yoongi

Kafamı eğebildiğim kadar eğmiş bir an önce kurtulmayı bekliyordum. " Yoongi. Prova zamanı. " tabiki de bu imkansızdı çünkü kurtulmaya çalıştığım kişi Jeon Lanet Mükemmel Jungkook'tu. Herkesin içinde sesleniyordu ve herkes bizi sevgili olarak biliyordu. Yani küfür edip kaçma imkanım falan yoktu. Mecburen yanına gittiğim de sırıtarak belimden tutmuş ve beni kendine çekip bedenlerimiz arasında ki mesafeyi olabildiğince aza indirmişti. Cidden fazlasıyla sapıktı. Açık konuşmak gerekirse sapık tipi zaten vardı. Ama bu kadar sapık olup her saniyeyi beni ellemek için değerlendireceğini düşünmemiştim.

Bana dönüp gözlerime bakmaya çalıştığında bakışlarımı sağ tarafta oynaşan Jimin ve Taehyung'a çevirdim. Bunlar hangi ara bu levele geçmişti ya? " oynaşmak istersen çekinmeden söyle. " göz devirdim ama yine de ona bakmadım. " acaba gözlerimi bulamıyor musun Yoongi? " ne alaka ya gayette nerede olduklarını biliyordum. Sadece işime gelmiyordu. " ne ilgisi var? " gülerek belimdeki eliyle bel boşluğumu okşadı. Tanrım bu bile beni fazlasıyla etkilemeye yetmişti. " boyun yatmıyordur falan. Olabilir böyle şeyler. " kaşlarımı çatarak ona baktım. " pardon da ben kısa değilim. Sen uzunsun. Ayrıca boyuma niye hakaret ediyorsun durduk yere ya? " gülümsemesi daha büyüdüğünde bakışlarımı gözlerinden dudaklarına indirdim. " sinirlenince düşünmüyorsun ya gözlerime bakmanın tek yolu buydu bebeğim. " siktir. Şaşkınlıktan hafifçe aralanan dudaklarıma gözlerimde eşlik etti ve öylece baka kaldım ona. Şuan sarılıp yanaklarını sıkmak istemem ne kadar normaldi.

Açıkçası gözlerine utandığım için bakmıyordum. Çünkü onu öpmüştüm. Hatta bildiğiniz baya dudaklarını vakumlamıştım. Ama şuan aşırı derece de tatlı gelmişti gözüme ve utanç falan kalmamıştı. Gülerek elini yanağıma koydu ve oradan hafifçe aralık dudaklarıma götürüp baş parmağı ile hafifçe okşadı alt dudağımı. Sonra ise bir anda çenemden tuttu ve hızlıca ama sertçe dudaklarıma bir öpücük bırakıp geri çekildi. Bir kaç kişinin çığlığını duymuştum. Tanrım stüdyonun ortasında porno çekmek istemiyorum.

Hızlıca kendimi ondan ayırdım ve üstümü düzelttim. " dans dersine başlasak mı? " kafasını salladı ve sırıtarak çalışacağımız sırada ki hareketi göstermek için esnemeye başladı. Ne istediğimi bilmiyordum. Hala Jungkook'un beni sevmesi imkansız geliyordu. Yinede ondan etkilenmemek elde değildi ama hislerimin aşk olup olmadığını kesinlikle bilmiyordum Ayrıca biz kardeştik. Ve Tanrı aşkına o Jeon Jungkook'tu.

*
Hi Gays I'm Back👋

Nabersiniz kdkdkkff çok özlemişim sizi amk kdkdkdkdkdk Gördüğünüz gibi benden kurtuluş yok daha ölmedim;) bir kaç şey söylemek istiyorum azıcık değerli zamanınızdan verir misiniz?

●● Öncelikle bu bölüm az kısa oldu biliyorum ama telafi edeceğim.

●● Sonracığıma düzenli bölüm gelecek çünkü dediğim gibi ciddili bir Comeback yaptım dkdkdkkffk

●● Diğer ve son bir şey daha please yorum yapın yaaa neyse

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin