Uyarmadı demeyin bölüm azıcık sapıklı jdjdjdjdjdndjd
*
Min Yoongi
Stresten kemirdiğim tırnaklarım neredeyse tamamen bitmek üzereydi. Karşımda ki kapının ardında Jungkook'un çıplak olduğunu bilmek beni her geçen saniye daha da fazla geriyordu. Hoseok'u odama bıraktığımdan beri ve Jungkook duşa girdiğinden beri sapıkça şeyler düşünmemeye çalışıyordum. Başarılı olmuştum da. En azından şimdilik.
Kesilen su sesiyle gözlerimi kocaman açtım ve etrafta oyalanacak bir şeyler aramaya başladım. " Bir sorun mu var? " Eğdiğim kafamı kaldırmadan hemen önce derin bir nefes almıştım Jungkook'a çaktırmadan. Kafamı kaldırdığım da ise tutmak zorunda kalmıştım aldığım nefesi.
Karşımda belinden düşmek üzere olan ince havluyla ve saçlarından, boynundan, kasıklarından aşağı doğru süzülen sularla duran seksi Jungkook kesinlikle bana yardımcı olmuyordu. " Sorun yok. " dedim ve boğuk çıkan sesime küfür ettim. Ya da durun neden etmeliydim ki? Yani hadi ama karşınızda Yunan tanrılarına meydan okuyacak bir şey olsaydı sizde tahrik olurdunuz.
" Neden uyumadın? Yatak mı rahatsız. " dedi ve kapının oradan ayrılıp dolabından kıyafet çıkarmaya başladı. Neden bu kadar rahattı? Tanrım çıplaktı ve o kadar utanmazdı ki sanki çıplak olan benmişim gibi hissetmeme neden oluyordu.
Bir anda belindeki havluya uzanınca hayatımda hiç hareket etmediğim kadar hızlı hareket etmiş ve kapıya doğru adeta koşmuştum. " Ben kapının önündeyim. Sen giyin. " Kapının kolunu tuttuğum sırada benimle eş zamanlı olarak bileğimi tutan Jungkook'la tekrar nefesimi tutmuştum. " Ah, sanırım rahatsız olduğun şey benim çıplak olmam? " ben beni kendine çevirmesini beklerken o kesinlikle beklemediğim şeyi yapmış ve arkamda olan bedenini bana bastırmıştı. Ah siktir siktir siktir. Lütfen belimde hissettiğim şey düşündüğüm şey olmasın.
" N-Ne yapıyorsun? " birde kekeliyordum. Harika! Kulağım da hissettiğim dudakları ile Tanrının bana yardımcı olmayacağı kesinleşmişti. " Sadece rolümü yerine getirmeye çalışıyorum. Yaptığım işin hakkını vermek isterim. " dudaklarını tam kulak mememin üstüne bastırınca titrediğimi hissettim. Konuşmak istiyordum ama cümle kurmayı unutmuştum. Lanet olsun.
Ellerini bileklerimden omuzlarıma çıkartmış ve kendini sanki mümkünmüş gibi bana daha çok bastırmıştı. Omuzlarımda ki elleri aslında fazlasıyla yerinde bir hareketti. Çünkü düşmek üzereydim. Kulağımın arkasına ve boynumun üstüne ıslak öpücükler bırakmaya başladığında istemsizce kafamı geriye atmış ve ona yaslanmıştım. Cidden burada ne halt ediyorduk biz?
" Jungkook bu saçma ve yanlış. Yapma. " sonunda cümle kurabildiğim için kendimi tebrik ettim. Beni hızla kendine döndürdü ve anlını anlıma yasladı. " Bu hayatım da yaptığım en mantıklı şey, Yoongi. Şimdi izin verirsen hayatıma bir doğru daha ekleyecek ve o mükemmel kırmızı dudaklarını öpeceğim. " soru sorar gibiydi ama cevap beklememişti. Ne olduğunu anlayamadan ıslak dudaklarıyla alt dudağımı kavramış ve sertçe emmeye başlamıştı. Kesinlikle beynimin komut vermediği ellerimi ensesine atmış ve okşamıştım. Dilini dudaklarımın üzerinde gezdirince gözlerim zevkten kapanmış ve teslim olmuştum. Jungkook ellerini sırtımda gezdirdikten sonra en son kalçamda durmaya karar vermiş ve beni kalçamdan tutup kendine bastırmıştı. İkimizde aynı anda sesli bir şekilde inleyince aralanan dudaklarımdan içeri dilini göndermiş ve daha sesli inlememe neden olmuştu.
Geriye doğru yürümeye başlamış ve benide yürütmüştü. En sonunda yatağın köşesine oturduğunda kucağına oturmuş ve kendimi ona bastırmıştım. Sikeyim kaç dakikadır nefessizdim ve işin aslı umrumda bile değildi.
Kendimi hızla geriye atmış ve derin bir nefes almıştım. " Tanrım, bu da neydi? " Jungkook az önce benim dağıttığım saçlarına elini daldırmış ve sırıtmıştı. " eğer kucağıma geri oturursan ön sevişme olacak Yoongi. " cidden neyi vardı onun? Hep bu kadar arsız mıydı yoksa?
" B-ben, ne? " gülerek beni tekrar kucağına çekti. " Sanırım bu gecelik sadece uyusak daha iyi olacak. Ama olayları anlayabildiğin zaman sevişme işini düşün. " beni kucağından kaldırıp kıyafetlerini giydiğinde ve kollarının arasına alıp uyumaya çalıştığımızda bile hala az önce ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
*
Yia iğrenç oldu...
Neyse okudunuz artık jdjdndnfjdj
SEE U LATER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1