6.

3.7K 270 52
                                    

Min Yoongi

Yüzüme taktığım siyah maskem beni çok gizlemese de bir umut kaçabileceğimi düşünüyordum işte.

Yaralarımı Jungkook'un sarması yeterince tuhafken aramızda duygu yüklü bakışmalar olması daha da tuhaftı.

çareyi her zaman yaptığım gibi kaçmakta bulmuştum. Şuanda da  kaçma eylemimi gerçekleştiriyordum. Hafta sonu boyunca odamın kapısı kitli bir şekilde odamda durmuş ve eve gelen Taehyung'u içeri camdan almıştım, tabi bana yemek getirmesi şartıyla, neyseki başarılı olmuş ve Jungkook'u iki gün, görmemiştim.

Şuan ise öğretmenim o iken kaçmak ne kadar başarılı bir sonuç alacak şüpheliydim. 

" Hey, sen şu Jungkook'un ders verdiği çocuksun değil mi? " karşımda mal Taehyung'un aşık olduğu çocuğu görmemle gülümsedim. Her ne kadar şuana kadar tek kelime konuşmamış olsak da bence iyi biriydi. " Merhaba. Jimin'di yanlış hatırlamıyorsam. " kafasını olumlu anlamda salladı. Gülümsememe karşılık verdi ve uzattığım elimi sıktı.

" Ah, aslında seni görmem iyi oldu. Çok iyi dans ediyordun ve Sunbae olmama rağmen benden iyi olduğunu düşünüyorum. Bir hareketi tam anlamadım ve vurucu kısmını yapamıyorum bana yardımcı olur musun? " yüzümdeki gülümsemeyi silmeden kafamı salladım ve Bilgisayara yöneldim. Ekrandaki karografiyi izledikten sonra zor bir dans olduğuna karar verdim. Cidden ama ikili dönüş gerekti asıl kısmı için. " esnemeliyim. " yüzündeki gülümsemeyi koruyarak kafasını salladı. Bacaklarımı esnetirirken isyan eder bir tonda konuştum. " Neden bacaklarımı 180 derece açamıyorum ki? " Jimin beni duymuş olacak ki kahkaha atarken yanıma geldi. Ah cidden Jungkook denen pisliğe rezil olmam yetmiyormuş gibi birde en yakın arkadaşına rezil olmuştum. " Böyle mi? " diyerek yanımda bacaklarını açan Jimin'i heyecanla alkışladım. Hep hayalimdi bu ama ben bazen çok iş gerektirdiği için su içmeyen biriydim, yani biraz(!) aşırı bir hayaldi evet.

" Beni bacaklarımdan çekiştirmeye ne dersin? " dediğimde Daha sesli gülmüş ve benimde gülmemi sağlamıştı. Taehyung için ideal biriydi. İkisi de hayat doluydu ve hep gülüyorlardı. " Tamam ben operasyona hazırım. " derin bir nefes aldım ve ciddi olmaya çalışarak ayaklarımı kaygan zeminde kaydırdım. Yanıma geçip sağ bacağımdan çekiştiren Jimin'le çığlığı bastım. " Tanrı aşkına, göründüğün kadar kibar olmalıydın Sunbae. " kahkaha atarak kendini geri çekince bende gülerek bu işi zirvede! Bıraktım ve kendimi yere attım. " Bana ismimle seslenebilirsin Yoongi-ah" gülümseyerek onu onayladım. " Sanırım esneklik olaylarını sana bırakmalıyım Jimin-ah. " kafasını memnuniyetle salladığı sırada biri adımı seslenince kapıya döndüm.

" bakıyorum da çok eğleniyorsun, Min Yoongi. " kocaman  gözlerle Jungkook'a döndüm." Ah, sunbae. Bende giyinmeye gidiyordum. Dans hareketini sonra çalışırız Jimin-ah. " kafasını salladı ve sevecen tavırlarıyla bana el salladı.

Koşar adımlarla soyunma odasına girdim. Bu saatleri stüdyoda kimse olmadığı için tercih ederdim ama herhangi birini geçtim Jungkook'un bu saatte stüdyoda ne işi vardı? Kaçmaya çalıştıkça daha çok görüyordum onu.

" benden kaçman hiç hoş bir davranış değil, Yoongi. " gözlerimi bir kaç saniye kapattım ve içimden en edepsiz kelimelerimi saydırdım. Neden hep beni soyunma odasında sıkıştırıyordu ki? Acaba zorlarsam tacizden içeri attırıp, kurtulabilir miyim? Ah, saçmalama Yoongi.

"Ben senden kaçmıyorum, Sunbae. " kaşlarını kaldırdı ve güldü. Bana doğru bir adım attığında geriye doğru hafifçe bir adım attım. Sırıttı. " daha inandırıcı olmanı beklerdim. " gözlerimi başka bir yere diktim. " arkadaşımla bu kadar samimi olman hoşuma gitmedi. " kaşlarımı çattım. Tabi ya, Jeon Jungkook ve onun o sarsılmaz egosunun altına aldığı havalı kankası dokunulmaz kişilerdi sonuçta. " Jimin benimle arkadaş olmak istediği için biz konuşmaya başladık. "

Bir anda hızlıca yanıma geldi ve kolumu tutup sertçe beni göğsüne çekti. Kollarını etrafıma dolayınca neye uğradığımı şaşırarak nefesimi tuttum. Tek eliyle ellerimi kendi beline koydu.

" Soru sorma. Sadece... Sadece, böyle dursan da olur. "

Hiyakelerimin yazdığım son bölümlerini silen Wattpad'e en içten küfürlerimi hediye ediyorum. Güle güle kullan Watty karşim.

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin