21.

2.9K 175 19
                                    

Min Yoongi

" Sonunda. " diyen bir ses duyduğumda gözlerimi yavaşça araladım. Jungkook'un kolları etrafımdaydı ve boynuyla bakışıyordum. Gülümseyerek hafifçe kafamı kaldırdığım da göz göze geldiğim Taehyung'la ufak bir çığlık attım. Jungkook hızla gözlerini açtığında sinirle Taehyung'a bakmakla meşguldüm. " Ne yapıyorsun sen burada? Sapık olmadığın kalmıştı bir. " arsızca sırıtmaya devam ettiğinde göz devirdim. " Sonunda sevişmişsiniz. Bunu kutlamalıyız. " omzuma bastırdığı dudakları ile bakışlarımı Jungkook'a çevirdim. " Kutlama konusunda kesinlikle haklısın Taehyung ama önce giyinsek sence de daha iyi olmaz ? " Taehyung hızlıca arkasını döndü. " Ben sizin çıplak olduğunuz detayını unutmuşum ya. " diyerek odadan çıktığında güldüm. Keşke yanımda ki çıplak olan Jungkook'un çıplak olduğunu bende unutabilsem.

" Sanırım bu şekilde seninle uyanmak bende bağımlılık yapacak. " belimdeki elleriyle beni kendine doğru çekti. " İlk defa birlikte uyuduk Jungkook. Bu kadar çabuk alışman mümkün değil. " gülümseyerek kafamı yastığa geri koydum. Şuan aşırı derece de tatlı duruyordu. " Nasıl bir etkin varsa artık. " diyerek dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Cidden şuan bunlar oluyor muydu ya?

" Bu gün ne yapalım? " dediğinde omuz silktim. Bütün gün böyle kalsak bile sesimi çıkartmazdım. " Dans mı çalışsak? " dedim aklıma gelen yarışma ile. 2 bucuk hafta falan vardi yarışmaya. Her ne kadar taslak olarak koreografı hazır olsa da tamamen bitmemişti. " Saçmalama Yoongi. İlk günümüzde dans mı çalışalım? " İLK GÜNÜMÜZ DİYOR.

" Havuza mı gitsek? Uzun zamandır yüzmeye gitmiyorum. " gözlerim kocaman olurken hızla yatakta doğruldum. " Karada yapılacak aktiviteler seçsek? " güldü ve o da doğrulup oturdu. " Hadi ama Yoongi sonsuza kadar sudan kaçamazsın. Hem cumartesileri havuzda kimse olmuyor. Sana öğretebilirim. " öğrenmekle ilgisi yoktu ki bunun. Girmeye korkuyordum.

" Ama, ya boğulursam? " sesim titrediğinde içimden kendime küfür ettim. " Ben varım. Ve seni sıkıca tutacağım söz. "

Sonuç olarak her zaman ki gibi seksi ve ikna edici ses tonuyla beni ayartmış ve havuza getirmişti. " söylemeden geçemeyeceğim mayoyla ayrı bir seksi görünüyorsun. " göz devirerek güldüm. Her ne kadar içten bile olsa kabız olmuşum gibi ses çıkmıştı çünkü korkudan ölmek üzereydim. " Elini ver hadi. " dedi ikimizde havuzun kenarında dikilirken. Derin bir nefes alıp elini tuttum. Yere oturduktan sonra bedenini suya ittirince ben de yere oturdum önce. " gel hadi. " dedi kollarını açık bir şekilde. Nefesimin boğazımda takıldığını hissettim. " Şşh. Sakin ol. Kollarımın arasında olacaksın. " kafamı salladım ve beni çekmesine izin verdim. Suyun boynuma kadar tırmanması hızlıca olmuştu. Jungkook belime sardığı elleriyle beni suyun üstünde tutuyordu.

" İyisin hiçbir şey yok. " diyerek emin olmak istercesine bana baktı. Gülümsemeye çalışarak kafamı salladım. " havuzda olmam dışında gayet mutluyum aslında. " dediğimde gülerek dudaklarıma bir öpücük bıraktı.

" Bu bizim ilkimiz. " dediğinde kaşlarımı kaldırıp anlamadığımı belli etmek için ona baktım. " Sana ilklerimizi kendimiz yaratırız demiştim. Daha önce hiç yüzmedin. Bu bizim ilklerimizin başlangıcı. " bu sefer dudaklarım da ki gülümseme benden ve korkumdan bağımsız bir şekilde oluşmuştu. Ellerimi omuzlarından yukarı kaydırıp saçlarına daldırdım ve ona yaklaşıp üst dudağını emdim. Fazlasıyla güzel bir insandı.

*
ATLATTIM kdkdmdldmdkkdkckc

Niyse ölmedi bu hikaye daha ama final yakın zaten :)

Sizi seviyorum gays hojçakalın💜👋

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin