22.Final

2.8K 168 27
                                    

Jeon Jungkook

" Sanırım kusacağım. " diyerek elini midesine bastıran Yoongi'ye güldüm. Fazlasıyla güzeldi. Gözleri, burnu, dudakları...

" Hey sakin ol. Her şey mükemmel olacak. " bana bakıp kaşlarını kaldırdı. " Biraz bana da özgüveninden vermeye ne dersin? " ona doğru yaklaşıp titreyen ellerini kavradım. " Özgüven değil bu. Sadece güven. Sana güveniyorum. Koreografimize de güveniyorum. Yani yarışmayla ilgili bir şüphem yok. " hafifçe gülümseyip etrafı kontrol etti. Kimsenin bizi görmediğinden emin olunca hızlıca dudaklarıma bir öpücük bırakıp geri çekildi. " Bir işi tam yapmalısın bebeğim. " öpücüğümüzü tam bir öpücüğe dönüştürmek için belinden kavrayıp kendime çektim ve üst dudağını emdim. " Tanrım. Gösteriden önce beni tahrik etmen hiç hoş olmaz bebeğim. " dediğim de utançla gözlerini büyüttü ve benden uzaklaştı. " Rahat dur Jungkook. " güldüğüm de azaldığını hissettiğim stresini büyük gülümsemesiyle beraber yok etmiş gibiydi.

" Sunbae sizin sıranız. " diyerek bana seslenen sahne arkası çalışanı kızla kafamı sallayıp onu onayladım. " Hadi gidip yarışmayı kazanalım. " Yoongi gülümseyerek tuttuğum elini açtı ve parmaklarımızı kenetledi. " Kazanalım. "

O gün sahnede dans ederken düşündüğüm tek şey Yoongi'ydi. Tıpkı şuan da olduğu gibi. Bu işe başlarken kim bilebilirdi ki platonik takıldığım çocuğun sevgimi kabul edeceğini? Açıkçası ben kesinlikle tahmin etmiyordum. Onu sevdiğimi söylemeyi bile düşünmemiştim. İlk gün eşleştiğimiz de benden kaçmak için eş değiştirmek istemesi, ders vermek istediğimde sürekli ortadan kaybolması, en ufak yakınlaşmamızda tırnaklarını avuç içlerine bastırıp utancını engellemesi... Hepsi benim için bu dünyada ki en güzel hatıralardı.

Çok uzun zamandır sevdiğim çocuğun bana bir şans vermesi başıma gelen tek güzel şey olabilirdi. Her gördüğüm de yaralarını kendi ellerimle sarıp, öpücüklerimle iyileştirmek isterdim. Ona zarar veren herkese iki kat daha fazla zarar vermek isterdim. Onu sonsuza dek korumak isterdim. Şimdi bunları gerçekleştirmek için şansım vardı.

Eğer merak ediyorsanız yarışmayı kazandık. Hadi ama kareografiyi ben hazırlamıştım. Tabi ki de kazanacağız. Ayrıca seksi vücuduyla sahnede süzülen Yoongi'de fena değildi. Tanrım onu her dans ederken gördüğüm de işin sonunun yatakta bitmesini istiyordum. Kendimi kontrol altına almayı öğrenmem gerekecekti.

" Gerçekten ailemizin yanından taşınacak mıyız? " Odam da yatağım da uzanırken kafasını omzumdan kaldırıp bana baktı. " Evet. Anneni görmek istemezsin diye tahmin ediyorum. Ben de kendisini görmek istemiyorum. Zaten ilişkimizi biliyorlar. Ah bir de rahat rahat yaşayabileceğin bir ev olsa güzel olmaz mı? " gülümseyerek yanağımı öptü. " Harika olur. " gülümseyerek kollarımı ona daha sıkı sardım. " Hem okula da yakın bir yer buldum. Beraber yaşamamamız için hiçbir sebep yok. He ama eğer evlenmek falan istiyorsan ben gençliğimden yanayım. " göz devirerek kollarını benden çekmeye çalıştığında kahkaha attım ve gitmesine izin vermeden onu kendime çektim.

" Okul biter bitmez hayal gücünün bile inanamayacağı bir şekilde evlenme teklifi edeceğim sana. Ayrıca 2 tane de çocuk evlatlık edinelim. " Tanrım düşündükçe kalbim hızlanıyordu. Yoongi ve ben. Beraber yaşayacaktık. " Tamam kabul. O zamana kadar sana katlanmayı başarabilirsem bunları yapalım Bay Jeon. " güldüğün de dudağını dişleyip geri çekildim. " Jeon Yoongi olana kadar bana katlanacaksınız, şimdilik Bay Min."

*
Bölüm geldi şaşırdınız mı?

Şimdi öncelikle aşırı derece de geç geldiği için çooook üzgünüm. Ama bu bölümün bir kaç değişik versiyonunu yazdım ve sonunda final olmasına karar verdim. Çünkü zaten yazabileceğim her şeyi yazdım. Bu şekilde bitmesi benim hoşuma gitti açıkçası.

İkinci olarak Özel bölüm yazabilirim büyük ihtimalle. Gelecek hallerini görmek isterseniz belirtin buraya.

Son olarakta bu zaman kadar destek olan, yorum yapan, beğenen herkese teşekkür ederim:))♡

Love u gays♡

Belki de son bir kez...

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin