Min Yoongi
" hadi ama Yoongi bebek gibi mızmızlanma yoksa burada senin yerinde olmak isteyen sürtükler seni parçalayacak. " cidden hayatımın en şanssız gününü yaşıyordum.
Sabah stüdyoya gelirken arabanın biri beni sırılsıklam yapmıştı ve şimdi de yıl boyunca bana ders verecek üssüm olarak Jeon Jungkook seçilmişti. Lanet eşleşmeyi yapan lanet hocam. Benim alt sınıfım da olduğunu hatırladığım kızın biri elini kaldırdı ve söz hakkı aldı.
" Yoongi ve sunbae anlaşamıyor, biz eş değiştirsek. " kafamı hızla sallayarak adının Somin olduğunu hatırladığım alt sınıftaki kızı onayladım. " 3 yıldır bu uygulamayı yapıyoruz ve üç yıldır kimsenin eşini değiştirmedim. " kız bozularak yerine geri geçerken bende Taehyung'a döndüm ve sarıldım. " Jimin'le fazla oynaşmamaya bak TaeTae. " yandan bir gülüş atınca göz devirdim. Sanırım bu kesinlikle öyle yapacağım demekti.
Taehyung bizden en üst sınıfta olan Jungkook'un arkadaşı Park jimin'e 4 yıldır deliler gibi aşıktı. Ama Park Jimin okulun ve stüdyonun gözde çocuklarındandı. Bana gore rütbe veya popülerlik fark etmesede Kore sistem böyleydi. Aşağı seviyede biri ile üst seviyede biri yan yana yürüyemezdi bile.
Taehyung Jimin'in yanına gidince Jungkook da bana doğru gelmiş ve yanımda durmuştu. Tanrım şuan herkes bizi izliyordu. " ben, şey kendim çalışırım ve hareketleri de Taehyung'dan öğrenirim. Saol Sunbae. " hızlı bir şekilde konuştum ve aynı hızla arkamı dönüp kendimi soyunma odasına attım. Onunla aynı ortamda durmak bile beni gererken birde vücuduma dokunup bana dans hareketlerini göstermesi benim için cidden fazlaydı.
Günlük kıyafetlerimi dolabımdan çıkarttım ve masaya koydum. Tişörtümü çıkarttığım sırada açılan kapıyla ilkilerek oraya döndüm. " kendi kendine karar vermen çok büyün bir saygısızlık Min Yoongi. " ismimi mi söylemişti o ? Ah evet söylemişti. Hem de mükemmel bir şekilde. Gülümsedi ve yanıma gelip çıplak ve çelimsiz koluma elini koydu. " bu bir yılın sonunda olan değerlendirmeyi biz kazanacağız Yoongi. Bunun içinde hem seni, hem de bedenini eğiteceğim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1