9.

3.3K 221 30
                                    

Hi GUYS. I'm Back. Ölmedim bu arada fhejjrhjg Neyse hikayeye geçelim.

Min Yoongi ( Özlemişim bee. )

" Bence söylemeliydik. " diyerek utançla karşımda ki Jungkook'a baktım. Bu sıralar hiç kimseye kötü bir şey yapmadım diye hatırlıyordum. Taehyung sevdiceğine kavuşmuştu, dans derslerine geç kalmamıştım, hatta bir sokak kedisini bile beslemiştim. Evren neyin hıncını alıyordu tanrı aşkına? " mutluluklarını bozmak mı istiyorsun? Hem korkma seni yemeyi planlamıyorum. " haklıydı belki de fazla abartmıştım ama sürekli yanımıza gidip gelip çok yakıştığımızı söyleyen yaşlı çift utanmamı sağlıyordu. Yüzüm artık resmen mor olmuştu. " Öyle değil, ben sadece... " Jungkook sırıtarak bana baktı. Aman Tanrım o sırıtıyordu. Bildiğimiz Jeon Jungkook sırıtıyordu. 

" Ne o? utandın mı? " gözlerimi bir kaç saniye şokla kırpıştırdıktan sonra kafamı hiddetle iki yana salladım. Utandığımı söylersem benimle dalga geçecek gibi bakıyordu ve karşımda ki Jeon Jungkook'tu ne yapacağını anlamak uçmaktan bile imkansızdı." Tabi ki de hayır. Sadece ileri de sevgilin olduğun da yalancı konumuna düşmek istemedim. " Min Yoongi söylesene ne zamandan beri bu kadar iyi senaryo uyduruyordun? Bu yalana girmiyordu. Girmiyordu değil mi? Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı ondan başka bir yere çevirdim. " Yakın zaman da sevgilimin olacağını sanmıyorum Yoongi. Ayrıca bu kadar yakıştığımızı ısrar ettikten sonra onlara hayır diyemedim.  " ismimi söylemeyi acilen bırakmalıydı. Hem de çok acil. Önümüze bırakılan kahvaltı tabaklarına odaklandım ve Jeon Mümemmel Jungkook'u görmezden gelmeye çalıştım. En azından denemedim demezdim değil mi?

>>>>>>

Evime gitmek istiyordum. Hem de ilk defa. Jungkook'un uymak zorunda olduğum programında en sevmediğim kısım kapalı havuz kısmıydı. Hemde devasal boyutta bir kapalı havuz. " Seni burada bekleyeceğim. Rahatlıkla girebilirsin. " Lütfen ısrar etme. Lütfen ısrar etme. Lü- " Programımı beraber uygulayacağımızı belirtmiştim Yoongi. Al bunu giy. " elindeki deniz şortunu bana uzatıp kabinleri işaret etti. Beraber bir şey yapmak istemiyordum. Beraber yüzmeyi ise hiç istemiyordum.

" Ben cidden yapamam Sunbae. " korkuyla havuza diktiğim gözlerimi Jungkook'a çevirdim. Kötü anılarımın zihnime dolmasını daha fazla engelleyemeyecek ve birazdan çığlık atacaktım. " Eğer seninle beraber kabine gelmemi ve seni kendi ellerimle seni giydirmemi istemiyorsan gir şu kabine Yoongi. " Gözlerim şokla büyürken aynı şekilde dudaklarım da aralanmıştı. Neler düşünüyordu o öyle?

" Sunbae neden anlamak istemiyorsun? Her insanın ölümüne korktuğu bir şey vardır ve benimki de yüzmek ne dersen de ya.pa.mam. " sinirle sanki anlama kıtlığı varmış gibi tane tane anlatmıştım. Kıpkırmızı olduğuma kalıbımı basardım. Ellerim sinirden titremeye başlamıştı bile. Küçükken sevgili anneciğimin babamdan ayrılmasıyla girdiği depresyon sebebiyle evimizin önünde ki havuzda beni boğmasıyla travma geçirmiştim. Değil havuza küvete bile giremezdim.

Bir anda kolumdan tutup beni zorla kabine çeken Jungkook ile sendelemiş ve kabinin duvarına sertçe sırtımı çarpmıştım. Lanet bir klişenin içinde daha mahsur kalmamı sağlayıp beni duvara sıkıştıran Jungkook'a dilime alamayacağım küfürler ediyordum içimden. " Eğer bu kadar korktuğunu bilmeseydim cidden şuan seni burada cidden giydirirdim. " elini gömleğimin ilk düğmesine attı ve açtı. Panikle nefesimi tuttum. Neyi vardı onun? " Min Yoongi- " diye fısıldayıp gömleğimin ikinci düğmesini açtı. İsmim İlahi bir sözcükmüş gibi çıkıyordu dudaklarından." -Ben tuhaf bir şekilde- " bu kez iki düğmeyi birden açtı ve eli göğsümün altına sürttü. Kesinlikle nefes almayı reddediyordum. " -benim yanımdayken hiçbir şeyden- " son düğmeleri de açıp kulağıma doğru nefesini üfledi. Tanrım cidden hormonlarımla ve benimle oynamayı seviyordu. " korkmamanı istiyorum. " gömleğimi kollarımdan sıyırdı ve gözlerimin içine baktı. " Lütfen bana izin ver telafi etmem için. " Neyi telafi edecekti? Bana bir şey yapmamıştı ki. " Neyi te- " parmağını dudağıma koydu ve ne ara aktığını bilmediğim göz yaşımı sildi. " Asıl telafi etmek istediğim şeyi bugün söyleyemem ama içinde kesinlikle bedenin de açılan yaralarda var. "

Evet burada kestim ve evet bilirsiniz ben biraz piçim. 

Biraz kısa oldu ama sınav haftam. Şimdi evet geri döndüm ve okunma sayısıyla yapılan yorumlara göre bölüm atacağım. Yorumlar candır çünkü khdfhhj

ŞİMDİ SEVABINA BANA BİR CEVAP VERİN. Stray Kids dinleyeniniz var mı aranızda acep? Varsa bir kitap yazmak istiyorum MinSung mu olsun? Yoksa bütün Stray Kids üyeleriyle texting mi?

Tenks Tenks Tenks 

For Everything. Sefiliyonuz.

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin