Kim Taehyung
Kendimi joker gibi hissetmemi sağlayan gülümsememle karşımda ki Jimin'i izliyordum. Zaman kavramını unuttuğumu söyleyebilirdim. Fazlasıyla hatta daha da fazlasıyla güzeldi.
" Taehyung değil mi? " diyerek aynadan beni gördüğünde yüzümde ki hayranlık ifadesini azda olsa bastırıp gülümsedim.
" aynen. Sende Jiminsin? " tam bunu söylediğim saniyelerde Oscar adaylığına seçildiğimi hissetmiştim. Cidden mi Taehyung 3 yıldır deli gibi sevdiğin çocuğa - ki ilk okul numarasına kadar öğrenmiştim. - ismini mi sordun?" evet. Aslında jungkook Sana evine kadar eşlik etmemi istedi ama önce yüzmeye gitmem gerek. Saatleri önemsiyorum da. Benimle gelmek ister misin? " 3 yıldır garip bulduğum acayip dakikliğine şuan dua ediyordum. Kafamı salladım. " olur. " dediğimde o mükemmel dudaklarındaki mükemmel gülümseme neredeyse kendimi kaybedip onu öpmeme neden olacaktı. Neredeyse.
Jimin üzerini değiştirdikten sonra çokta uzak olmayan kapalı havuza gelmiştik. O yüzmeye başladığından sabit bir noktaya bakıyordum. KARIN KASLARINA. BİR DEĞİL İKİ DEĞİL TAM 6 TANEYDİ LAN. Kendimi o kadar kaybetmiştim ki sudan çıkıp yanıma ıslak bir şekilde gelen Jimin'i fark edememiştim. BİR DAKİKA YA. ISLAK. YARI. ÇIPLAK. VE. BİR. TANRI. GİBİ.
" Sende benimle yüzmek ister misin? " aklım başka yerlere kayıyordu ve şuan yapmak istediklerim ne bu alanda ne de bu zamanda hiç hoş karşılanmayacak şeylerdi. Kafamı sallayıp ayağa kalktım ve tişörtümü çıkarttım. Her ne kadar Yoongi adına üzülsem de bu eşleşme olayı en çok bana yaramıştı sanırım. Sahi kontrol manyağı üvey abisiyle o ne yapıyordu acaba?
Bir anda gözümün önünden ayağını inciterek havuza düşmek üzere olan Jimin geçince refleks olarak hızlıca kolundan tuttum ve kendime çektim. Sanırım biraz fazla hızlı çekmiş olmalıyım ki dudaklarını hemen çeneme bastırmak zorunda kalmıştı. Sanırım mı?
Park Jimin'in dudakları çenemdeydi ve benim gibi o da donduğu için dudaklarını geri çekmiyordu.
Park Jimin daha arkadaş bile olmamamıza rağmen beni öpüyordu. Boyunun kısalığına ilk defa sövme sebebimi bulmuştum o gün.
I'm back bitches. :)))
Okuldan sonra iş hayatına atıldım. Evin CEO'suyum şuan. Neyse. Dün yorumları okuyordum da anırdığım yorumlar sağolsun bölüm yazmayı unuttuğumu fark ettim. Vmin ile geri döndüm.
Medya💜💚
Yorumlarınız bölüm yazma sebebim. Dilenmeye geçmek istemiyorum o yüzden yorum yapın jdjdjdkdkdkjfjf
Yeni kapak diyorum nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance? (Yoonkook)
Fanfiction" Daha önce dans ederken ne kadar mükemmel olduğunu söyleyen oldu mu Min Yoongi? " Az önce herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook kibrini unutup bana itlifat mı etmişti? #Dance içinde 2 #Dance içinde 1 #suga içinde 1