14.

3K 186 13
                                    

Kim Taehyung

Dans hocamızın sonunda provayı bitirmesiyle kendimi hızlıca yere atmış ve vücuduma yayılan rahatlama hissiyle gülümsemiştim. Saatlerdir prova yapıyorduk ve lanet olası klimalar çalışmıyordu.

" Dinlenmeni bölmek istemiyorum ama bu projeden düşük alamam. " Jimin'in ilahi sesini başımda duyunca hemen gözlerimi açmış ve ayağa kalkmıştım. Lanet olsun ki yüzünde ki gülümseme bedenimde ki bütün yorgunluğu unutturmuştu. " Sorun değil Sunbae. Gerçekten çalışmalıyız. " gülümseyerek elindeki suyu bana uzattı. " Sadece Jimin de lütfen. " uzattığı suyun tamamen kibarlığından olduğunu bilsem de onun verdiğini bilmek içerken heyecan yapmama neden olmuştu. " İstersen önce esneyelim? " sorduğum soruyu kafasını olumlu anlamda sallayarak cevap verdi ve bana doğru ellerini uzattı. Gözlerimi kocaman açıp ellerine baktım. Cidden ellerini tutamazdım. Bayılma ihtimalimi yüzde bir milyon olarak görüyordum.

" Esnememiz lazım Taehyung? " Aman Tanrım ismimi telafuz edişiyle bile tahrik olabilirdim. Yada olmuştum bile. O mükemmel aksanıyla ismim kulağıma güzel gelmeye başlamıştı. " Ah haklısın Sunb- Jimin. " ellerim mı titriyordu benim? Derin bir nefes alıp yumruk yaptığım ellerimi açtım ve ellerini tuttum. Küçük ve narin ellerinin ellerimde kaybolması o kadar mükemmeldi ki ağlayabilirdim. Ayaklarını yere sıkıca bastırdığında onu kendime doğru çektim ve belini esnetmesine yardımcı oldum. Aynısını o da bana yaptığında kafamı kaldırmış ve manzaranın tadını çıkarmak adına bu mesafeden bile kusursuz görünen yüzüne bakmıştım.

3 yıl önce kütüphanenin önünde donmak üzere olan kediye kendi ceketini çıkarıp sardığında görmüştüm onu. Kendi yemeğini kediyle paylaşmış ve tirtir titremesine rağmen kedi kendine gelene kadar beklemesine şahit olmuştum. O kadar masum gelmişti ki kalbi istemeden bile olsa gözlerim hareketlerini takip eder olmuştu. Okulda popüler olduğunu bile bilmiyordum. Hatta aynı okulda olduğumuzu bile bilmiyordum Yoongi'nin manyak abisi ile görene kadar onu. Sonrasında ise her şeyini incelemeye ve hayranlık duymaya devam etmiştim. Tabi hayranlığımın her geçen gün katlandığını söylemeden edemeyeceğim.

" Taehyung iyi misin sen? " ellerini gözümün önünde sallayan Jimin ile kendime gelmiş ve kafamı iki yana sallayarak gerçekliğe dönmüştüm. " ne? " ellerini bir anda anlıma bastırmış oradan yanaklarıma geçmişti. " hasta görünüyorsun. Ateşin var gibi ve yüzün gereğinden fazla kırmızı. " acilen yüzümü avuçlayan ellerini çekmeliydi. " seni hastaneye götürebilirim? " yüzüme yaklaştığını görmüş ve titreyen ellerimin şiddetini arttırmasıyla beklediğim şey gerçekleşmiş ve kendimi karanlıkta bulmuştum. Hadi ama cidden mi?

*

Jdjdjdjdkddkdkdj dedim ki azıcık da Vmin'e bakalım.

Bu arada kapak nasıl hiç yorum yapmıyorsunuz bu üzer.

Neyse

SEE U LATER~

Dance? (Yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin