yazardan

11 2 1
                                    

Savaş her geçen gün aşık olduğu bu kadın için ilmek ilmek planlar dokuyordu kafasında tahminince iki aya bu kadın karısı olucaktı. Olmalıydı da aksi takdirde karnı büyüyecek ve komiser bi bebeği olacağını anlayacakti.  Bi plan kurdu kafasında zaten bi iki haftadır eve çok uğramayan alinin yüzünden bi kavga çıkacak ali zeynep i aldatacak sonra zeynep boşanma kararı alıp iki hafta gibi kısa bi sürede mahkeme onları bosayacakti.
Bi kaç hafta ailesinin yanına gidecekti zeynep ordan dondugundede karısı olucak sade bi nikahla zeynep i bu eve mahkum edecekti.
Ali karısına sadık aşık olan bu adamın karısına inat etmesi imkansız fakat oynanan küçük bi oyun bu imkansızı gerceklestire bilirdi. Plan yarın başlamalı ve Temmuz başı zeynep e kavusmaliyim diye düşünüyordu savaş.
Sabah olmuştu  savaş kalkıp güneşe baktı bugün bu hayli sıcak olucak diye düşündü. Hergün koşan adam bugün kosmamayi tercih edip duşa girdi.
Duştan çıkıp yine alışılmışın dışında siyah takımlarını bi kenara atıp koyu kot ve üstüne lacivert bi tişört geçirip aşağı indi. Evdeki herkes Selim de dahil ona şaşkın şaşkın baktılar. Nasıl olduda bu adam siyahını gece gibi gündüze bırakmıştı.
Kısa bi şaşkınlıktan sonra herkes işine koyuldu. Savaş Selim'e plan bugün başlıyor ali nin hata yapmasına yardımcı ol bende o arada zeynebin bu durumu öğrenmesi için cabalayacagim dedi.  Selim kafasını salladı bi kaç telefon görüşmesi yapıp savaşa dönüp abi sinem harekete geçti savaş bugün onunla çalışacak geceye kadar. Tamam dedi savaş bu iyi haber keyfini yerine getirmişti hemen telefonu açtı Zeynep'i aradı fakat bu inat kadın telefona bakma zahmetinde bulunmuyordu. Belki de bakamayacak kadar uzaklardasın.Savaş birşey olabileceğini düşünüp hemen arabaya koştu ve hızla zeynebin evine gitti kapıyı çaldı çaldı açan yok. Kapıyı kirmaliyim diye düşündü bi kaç omuz denemesinden sonra kapı açıldı. Savaş deli gibi koşuyor odalara bakıyordu yatak odasına geldi. Zeynep yoktu zeynep e dair bi izde yoktu telefon yatağın başında duruyordu. Dolabi açtı savaş ama zeynebin kıyafetleri yoktu. Gitmişti...
Gözü bi an yataktaki mektuba ilişti.
   Alim
Biliyorum şuan evde neden olmadığımı neden bu mektubu yazdığımı merak ediyorsun. Ben uzun zamandır bi boşluğun içindeyim evliligimizde öyle işin gereği yanımda olamiyorsun. Önceleri küçük gibi görünen bu sorun artık çiğ oldu içimde.
Ben yapamıyorum artık seni işinle bölünmeye paylaşmaya dayanamıyorum. Biliyorum mesleğini çok sevdiğini bırak desem bırakmayacağını beni bırak desem onu da yapmazsın ama ben seni bırakıyorum.
Özür dilerim...     
             
                                              Zeynep
Ne yani gitmiş mi ? Nereye nasıl gider bu kadın diye sinirden fırladı evden. Selim aradı Zeynep'i bul dedi bana o kadını bul dedi.

Sevebilirdi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin