savaş haznedar

10 2 0
                                    

Selim girdi odaya ali komiser hakkında bi kaç bilgi yığını sundu önüme.Yediği içtiği yaptığı herşeyi saati saatine biliyordum artık fakat bunlardan daha çok dikkatimi güzeller güzeli nişanlısı bi hafta sonra karısı olucak zeynep çekmişti. Bu bilgi yiginlarinin içinden zeynep in fotoğrafıni aldım elime saatlerce bakabilirdim bu fotoğrafa. Çok güzeldi gerçekten çok güzel görünüyordu tek bi fotoğrafa bakarak saatlerce size onu anlatabilirdim. Icinin güzelliği dışına yansımış derler ya öyle bi kadın iste. Bi anda durdum kalbime saplanan acıyı elimi bastırarak geçirmeye çalıştım ama olmadı ardından nefes darlığı baş gösterdi neydi beni bu denli sıkan neydi bu aci. Evet zeynep bi hafta sonra o lanet herifin karısı olucaktı ilk defa etkilendiğim bu kadını gerçekten o adama bırakacak miyim? Tabiki Hayır.
Aklımdan ne yapmam gerektiğine dair bi sürü şeyler geçiyor ama hangisi akıllıca bi hamle olur bilmiyordum.
Aliyi öldür.
Zeynep'i kaçır.
Düğünü baş.......
Ve daha niceleri ama böyle olmazdı. Bahçeye çıktım derin bi nefes aldıktan sonra kırmızı kulübeye doğru yanaştım Susam miskin miskin uyukluyordu elimle başını oksadim.
Bu kadın benim olmalı dedim. Ama nasıl .
Beklemeye karar verdim bırakalım evlensinler o arada bende zeynep in hayatı ve geleceği hakkında bi plan yapayim.

Sevebilirdi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin