Artık berbat olan bi operasyonun yükü ile uçağa doğru ilerledim.sonra telefonum çaldı arayan emir bana işten kovuldugunu o pisliğin hainin kendisi olduğunu bile bile serbest bıraktığını söyledi.
Tamam dedim.
Pislik herif yine neyin peşindeydi. Ne yapmaya çalışıyordu emiri bile bile neden onu serbest bırakmıştı. Neyse zeynepime kavusacaktim ya şuan o pisliği düşünmenin zamanı değildi. Ve gün geldi çattı arabaya bindim kuaföre doğru ilerledim. Zeynep sevdiğin yarım aşkım kalbimin sahibi o kadar güzel ve zarif görünüyordu ki beyaz bi insana bu kadar mi yakışır onu hep hayal ettim gelinlik içinde fakat bu hayalimden den fazlaydı çok ama çok fazlaydı.
Beni görünce gülümsedi yanağındaki gamze denilen o çukura baktım bi kusur nasıl bu kadar kusursuz duruyor bu kadında inanamıyordum. Günlerdir ayrı kalmanın vermiş olduğu özlemle sarıldım karıma o kadar güzel kokuyordu ki huzur gibi aşk gibi bütün sevgi gibi...
Alnına bi öpücük kondurdum.
_" Çok güzel olmuşsun karim."
_"Teşekkür edrim kocam."
Kocam ! Ne kadar da güzel kocam diyordu bu kadın. Beraber el ele çıktık kuaförden nikah antakyada düğün ise İstanbul'da olacakti. Malum başka yerden evlenirsen olacağı bu işte yollarda yaparsın düğününü artık.
Salona girecekken zeynep elimi sıkı sıkı tutuyordu.
Kadirim olacaktı birazdan durup yüzüne baktim.
_"Emin misin aşkım birazdan karım olacaksın bu çekilmez adama birazdan Evet diyeceksin ruhunu bedenine emanet yaşayan bu adamı kocan kabul edeceksin emin misin?"
_" Eminim adam kimin ruhu bedenine baki ki seni seviyorum adam."
Icim rahatlamış bi halde salona girdik . Masaya oturduk bütün misafirlerin gelmişti. Nikah memuru önce Zeynep'e sordu.
_"Zeynep çamci Ali poyarazi eşin olarak kabul ediyor musunuz?
_"Evettttttt"
_"Ali poyraz zeynep çaycı yi edin olarak kabul ediyor musunuz."
_"Son nefesime kadar EVET."
Imzalar atılmış nikah memurun iyi dilekleri altında zeynep eşim olmuştu. Tabiki sağ ayak ucunda hissettiğim o acı dışında herşey güzel gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilirdi.
RomanceBirşeyi yapabilme ozelliginiz ile o şeyi yapmak istemeniz ters orantılıdır.Evet beni sevebilirdi fakat sevmek istemedi. Bu kadın beni delirtsede mutlu etmeyi iyi biliyordu. Şuan benim olmasını çok istediğim bebeğin kalp atışını dinliyordum. Benim...