Yıllarca beklediğim özlediğim kadın birazdan yanımda olacaktı. Heyecan kaplamıştı bedenimi soğuk soğuk terliyordum. Beş dakika sonra zeynep girdi içeri yüzüne baktım ağlamaktan bitap düşmüştü.
_"hoşgeldin ."
Diyip yaklaştım sıkıca sarıldım bi kaç defa kendini geri ceksede başarılı olamadı. Artık inatçı kadın beni tanimsti. Neler yapacağımı biliyordu. Bu defa oğlu için korkuyordu o an anladım ali sadece bi anı kalmıştı hayatında bütün ömrünü minik oğluna adamisti. Evet ben pislik herif bu defa onu oğlu ile tehdit ediyordum. Sıkıca sarıldım bi müddet saçlarını kokladım alnına öpücük kondurdum ne kadar da özlemişim.
_" bırakmayacaksın demi beni oğlumu."
_"bırakamam zeynep bırakamam." Biraz daha debelendi kollarımın arasında bi serçe misali titriyordu. Bıraktım bi kaç adım geriye gitti otumasinji soyledim.
_"Mehmet bulut uyanabilir odaya gitsem."
_"maalesef bu gece benimsin."
_"ne demek bu şimdi."
_"birazdan anlarsın ne demek istedigimi oğlunu merak etme onun için bi dadı ayarladık."
_"ne saçmalıyorsun sen ne dadisi uyandığında beni görmezse çok korkar lütfen savaş gideyim bırak."
_"eğer onu bu kadar çok seviyorsan birazdan olacaklara sesiz kal ve bana itaat et et ki oğlunu bi ömür görebilirsin. Ama dediğimin dışına çıkarsan işte o zamn onu senden sonsuza dek alırım."
Korku dolu gözlerle bana baktı bi kaç kelime edecek olsada susturdum. Çaresizce ellerini ovaliyordu. Kapı çalındı Selim yanında iki kişi ile odaya girdi.
_"abi nikah memuru geldi buda zeynep hanımın şahidi."
_"tamam Selim masaya geçin memur bey hazırlığını yapsın."
Evet gecenin sürprizi zeynep bi haznedar olacakti.
_"ne diyorsunuz siz ölürüm de seninle evlenmem ben anladın mi?"
_"sen bilirsin o zman oğluna bi hoşçakal de."
Yine tiksinerek bana bakıyor ve ağlıyordu. Zaten bu kadın sürekli ağlıyordu. Kolundan tuttum;
_"yeter sabrımı zorluyorsun. Geç masaya." Dedim ve kolunu çekiştirerek oturttum.
Nikah memurunun sorusuna hıçkırıklarla Evet dedi imzasını bi kaç damla göz yaşı ile taclandirdi ve benim karım oldu.
_" istediğin oldu şimdi gidebilir miyim oğlumun yanına."
_"olmaz karıcığım daha gecemiz bitmedi. Ilk gecemizde seni oğlunla paylaşmak hoşuma gitmeyebilir."
_"senden iğreniyorum."
Herkes dagildiktan sonra zeynebin kolundan tutup yatak odasına götürdüm. Artık karım olmuştu sıra kadınım olmasına geldi. Yıllarca beklediğim o gün bu gün du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevebilirdi.
RomanceBirşeyi yapabilme ozelliginiz ile o şeyi yapmak istemeniz ters orantılıdır.Evet beni sevebilirdi fakat sevmek istemedi. Bu kadın beni delirtsede mutlu etmeyi iyi biliyordu. Şuan benim olmasını çok istediğim bebeğin kalp atışını dinliyordum. Benim...