Prosekávám ti mozek. Probodávám tě skrz na skrz naskrz. Vyplýtvávám si na tobě veškeré mé náboje, skryté pod vztýčeným prkénkem v kůlně. Právě jsem tě pověsila co nejvýš to jen šlo. Ale... Mé pochyby o tvé existenci na tomto zemském povrchu stále nezmizeli úplně, pouze částečně a to já nesmím dopustit. Tvá zkažená duše si nezaslouží svobodně poletovat po zeměkouli a s radostí sledovat utrpení všechn ostatních, které jsem mou vlastní krví zapsala do mého seznamu "Odměněných".Jsi stejná nicka jako já a podle toho s tevou budu taky zacházet....
Smile: " Missaki? Jsi tu?
Smile:" Proč neodepisuješ? Potřebuji si s tebou dost vážně promluvit....
Smile": Missaki...prosím... Co jsem udělal špatně? :'( ...
.......
Smile:" Chápu jsi naštvaná,ale... To ti za to ta malá vřeskající holka opravdu stojí? Koneckonců,stejně už si zakopala její mrtvolu v té jámě,co jsi včera brzičko rána vykopávala vlastnimi rukami. Podivej se na své nechty... Důkladně.
Smile:" Vidiš tu červenočernou hmotu,zaschlou hluboko dole až u lůžek? Mohla jsi si ublížit...Jak jen jsem mohla?! Máma,táta a... Teď už dokonce i to bezbranné děvče? Kolik vás ještě bude?! Já... Už nemůžu.... Miluji svou rodinu,tak proč jen jsem to provedla? Obvlášťě jim... Těm nejmilejším,nejtolerantějšim a předevšim milumirovným osobám které by na nikoho nikdy životě ani ruku nevztáhly! Už je ale po všem... To,co jsem zavinila a způsobila mi nikoho z mých milovaných nevrátí a to lenošení na tom zašpiněném gauči také ne, tak co ještě zaléhám? Zabiju ho... Zabiji tu sviňi, která mě psychicky zdebtala a dohnala mě k tomu hrůznému činu, jehož krvelačnost je na té nejvyšší úrovni. To, co jsem z vůle někoho jiného vykonala, je neodpustitelné a velmi neuspokojivé pro mou zkaženou mysl plnou toho, co mě obživuje. Smrt, vraždy a také to jediné cenné co mi v mém bezsmyslném životě zůstalo.
Pamatuj si mé druhé já, té malinkaté holčičce s pokaždé rozzářeným obličejem radostí a očičkama modrýma jako ten nejzralejši a nejkrásnější len na tomto světě, nezkřivíš ani jeden jediný vlásek. Udělám cokoli pro její poklidný a radostný život, ve kterém ji bude provázet jen to dobré. Nevíš snad, co si pod pojmem "dobré" představit? Opravdu? To vypovídá o tvé zbytečnosti, v tvém ztraceném případě tedy nadbytečnosti, ale budiž. Přeji si,aby byla i nadále takovou malou zářící hvězdičkou,jejiž nejmenšim problémem jsou debaty o nezdařilých pohádkách, které jejímu myšlení( To samozřejmě dost identické tomu mému) tak nějak úplně nevyhověli. Žádné trable s radinou, nebo přáteli, kteří ji se vší zlostí a drzosti potají šeptavými slůvky pomlouvali bez její přitomnosti kdekoliv a kdekoliv. Žádné zdravotní problémy, které by dráždili a bezcitně drtili její život na pár zapomenutých střípků, které by její duši a veškeré orgány, které se v tom jejim drobném a vyhublém tělíčku nacházejí rozbodaly a tyranicky zmučili. Jen tak rychle a stručně bych ti to můj drahý příteli vypověděla takto. ŽÁDNÉ JÁ ANI TY!
ČTEŠ
°Deník PSYCHOPATA° (SHORT STORY)
HorrorDeprese Úzkost Beznaděj a bezmoc Žál a hněv Samota.... Slova jejichž význam je mi víc jak "jen znamý" a zároveň obrovskou kapitolou mého poněkud krátkého života. Je pravdou, že se mezi nimi nenachází ani jedno pozitivní slůvko,keré by vykouzlilo min...