Stateam in fata blocului privind cum vine Harry cu masina. Azi se muta la mine. Dupa cum am mai zis, apartamentul e de maxim 3-4 persoane. Iar noi suntem doua. In plus, nu l-as fi chemat daca nu as fi avut nevoie de ajutor.
Pana la urma ne-am inteles sa locuiasca cu mine pentru a ma ajuta. Deja intru in luna a cincea si abia daca mai pot sa ma aplec. Nu am voie sa folosesc apa rece, ceea ce eu am facut cand am spalat vasele. Nu am voie sa fac efort, ceea ce eu am facut pana acum cand dadeam cu aspiratorul, stergeam praful si toate alea. Trebuie sa merg la medic sa fac o ecografie, ceea ce urmeaza sa fac.
Il vad cum parcheaza masina si cum opreste motorul. Coboara si imi trimite un zambet... Oh, acele gropite atat de dulci... Nu, Cath, opreste-te! Cum sa spui asta dupa toate cate ti-a facut? -Si cu toate astea eu l-am invitat sa locuiasca cu mine...
Imi iau gandul de la constientizarile mele intarziate si il observ ca sta in fata mea.
-Vrei sa te ajut? *intreb eu punand mana pe un bagaj*
Sprancenele lui se impreuneaza, formand o incruntatura.
-N-ai voie de efort.
-Dar nu e mare lucru.
-Nu! Le voi duce eu, chiar daca inseamna sa fac doua ture. Mai bine asa decat sa faci tu efort si cine stie ce sa se intample cu copilul. Stai aici si ai grija de ele pana le duc eu pe astea. *spune facand semn catre bagajele din mana sa*
Adevarul este ca m-a uimit grija lui Harry fata de mine. Poate chiar s-a schimbat. Dar cum am mai spus, trebuie testat. Fac intocmai cum spune el, asteptand sa se intoarca pentru a doua tura. Stau vreo 5 minute si apoi il observ cum vine transpirat si rasufland greu.
-Ce faci? Ai fost la sauna? *intreb eu amuzata*
-Nu... Stii, ar trebui inventat un lift. Tu cum urci? Faci prea mult efort!
-Stai asa... Tu ai urcat toate scarile pana la etajul 6?
-Nuu... Am zburat calare pe un unicorn! *spune el ironic*
-Pai, este un lift. Puteai sa il folosesti...
Se uita la mine cu o fata de parca ar fi vazut fantome.
-Esti bine? *intreb eu razand*
-Da... arata-mi unde este liftul. Aaah... hai sus. Astea sunt ultimele bagaje.
M-am ridicat de pe unul din bagaje si am intrat inauntrul blocului. L-am condus pana la usa pe care scria 'LIFT'.
-Asta, dragul meu, este un lift. *spun aratand cu degetul*
-Multumesc. Acum stiu datorita tie. *spune zambind ironic* Ce m-as face eu fara tine?
-Nimic. Nu ai putea face nimic. *spun razand in gluma*
Am intrat amndoi in liftul micut apasand butonul cu numarul 21. Da, este un bloc inalt. Are 8 etaje, insa eu stau bine si nu ma plang.
A inceput sa cante o melodie de aia enervant de calma, care pe mine, surprinzator, ma linistea. Ceea ce pana acum nu facuse decat sa ma indispuna. In schimb, Harry, mai avea putin si exploda la ce nervi avea.
-Mai este mult? *intreba*
-Nu... cam inca pe atat. *spun razand*
-Aha.... *spuse incepand sa bata din picior in asteptare*
-Stai linistit.
-Ti se pare tie ca nu stau linistit? Stau foarte linistit. *spuse privind in gol*
I-am pus mana pe umar incercand sa il calmez. Nu inteleg de ce face chiar asa... Si-a intors privirea rapid inspre mine uitandu-se mirat.
-Esti bine?
-Da... Acum da... *spune zambind* Melodia asta ma face sa imi amintesc de cineva drag care a murit...
-Oh... *reusesc eu sa spun surprinsa*
De asta se comporta el asa... Am ajuns, iar liftul s-a oprit. Am inaintat spre usa mea si am intrat, Harry punand bagajele langa usa. A inceput sa exploreze fiecare loc cu privirea, exact cum a facut-o si acum 1-2 saptamani.
-Deci? Unde las bagajele?
-Vino pe aici...
M-am ridicat de pe canapea si am pornit catre camera de oaspeti. Am deschis usa si am aprins becul.
-Wow... Este foarte frumos aici...
-Da... Ma bucur ca iti place.
L-am lasat cu bagajele lui sa isi aseze hainele in dulapuri si am mers sa fac ceva de mancare. Cred ca voi face un piureu si cu niste parjolute, pe care le-am facut eu ieri.
Am pus cartofii pe masa si am inceput sa ii tai. De acum va trebui sa fac mai multa mancare. Mai ales ca eu mananc cat doi oameni la un loc. Dar nu ma tem, deoarece voi slabi imediat inapoi. Eu nu mananc mult de obicei, asa e metabolismul meu.
Am pus cartofii la fiert si am scos parjoalele din frigider, bagandu-le in cuptorul cu microunde. Dupa ce s-au incalzit, iar cartofii au fiert destul, am scos farfuriile si am pus piureul si parjoalele acolo. M-am hotarat sa il chem pe Harry.
Am iesit din bucatarie si m-am indreptat spre camera sa. Am batut la usa si am vazut ca nu raspunde nimeni.
-Harry?
Niciun raspuns. Am mai strigat de doua ori, si vazand ca nu imi raspunde nimeni am intrat. Chiar atunci il vad iesind pe Harry cu un prosop in jurul taliei, cu buclele sale ude acoperindu-i fata, iesind din baie.
-Cath? Ce faci aici? *intreaba el vaznd ca ma holbez*
Doamne, ce tatuaje are tipul asta. Nu prea imi plac mie de obicei, dar el face o exceptie..
-A..Am venit sa iti spun ca masa e gata... *spun balbaindu-ma*
-Okay, vin imediat. *spune razand de incurcatura mea*
Am iesit din camera si am mers la mine. M-am asezat pe pat si am inceput sa privesc in gol. Mi s-a format un zambet idiot pe fata, dandu-mi seama abia acum de ce s-a intamplat. Dar de acum va trebui sa ma obisnuiesc ca nu locuiesc singura si ca nu pot intra unde vreau eu.
Cath, proasto, uite cum te-ai facut singura de rusine! *imi spun eu in gand*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Da, am postat si aici. Ceea ce nu am mai facut de mult timp. Sper ca va place. :)
Pana data viitoare, VOTE and COMM.
Urmatorul capitol la : Minim 20 lecturi si minim 7 voturi.
Ly<3
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fanfiction-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...