♣ Capitolul 7 ♣

1.3K 78 4
                                    

                                                             Cititi de la sfarsit. Enjoy!

        ** Two months later **  

 

          .Catherine.

 

          Au trecut 2 luni de cand am fugit. Pot spune ca a fost un succes. Am calatorit vreo 3 zile pentru ca nu stiam unde ma aflu. Am ajuns intr-un oras si m-am angajat imediat ca si chelner. Mi-am spalat cele mai bune haine pe care le aveam si cu acestea am muncit in fiecare zi. Am reusit sa imi iau un apartament micut, in care pot locui maxim 3 persoane, dar imi ajunge.

          Jo, sefa mea, a aflat tot ce mi s-a intamplat si m-a dus ea la ecograf. A devenit cea mai buna prietena a mea. Imi place acest nou stil de viata, dar stiu ca ma voi intoarce in acea grota parasita la un momentdat.

          -Hei, Cath! Ce faci? *intreba Jo*

          -Buna! Maturam mizeria de pe jos. Tu?

          -Bine. Azi inchidem mai devreme.

          -De ce? S-a intamplat ceva?

          -Nimic important. Hai sa mancam. Dupa am o surpriza pentru tine.

          -Serios? Ce surpriza?

          -Pai nu ar mai fi surpriza daca ti-as spune. Hai.

          Am pus matura la locul ei si am urmat-o pe Jo. Oare care este surpriza? Ugh, acum m-a facut din cale afara curioasa.

          -Cum te mai simti?

          -Destul de bine...

          -Stii? Ar cam trebui sa iei o pauza. Esti insarcinata in 4 luni. Nu poti munci asa. Iti faci rau tie si ii faci rau si copilului.

          -Nu... nu pot.

          -Poftim? Cum adica sa nu poti? De ce?

          -Pai nu as mai avea cu ce sa platesc chiria. Am nevoie de bani, Jo. Nu pot renunta acum.

         -Dar bani vei primi oricum. Doar iti iei concediu medical. Insa vei primi doar 3 sferturi din salariu.

          -Serios?

          -Da, serios.

          -Oh.. pai bine atunci.

          Am mancat tot, apoi am mai stat putin de vorba. La un momentdat Jo s-a ridicat de pe scaun.

          -Unde pleci?

          -Sa iti aduc surpriza.

          -Oh...

          -Cath?

          -Da? Ce e?

          -Inchide ochii.

          Am facut in tocmai cum mi-a spus ea si am asteptat. Ma intreb despre ce fel de surpriza e vorba. Sper ca e ceva placut.

 

          .Harry.

 

          Au trecut doua luni de cand Cath a plecat. Locul acesta e asa de gol fara ea. Ma simt singur. Imi e dor de ea, de cum se punea mereu in gura cu mine, de cum ma respingea cand incercam sa o sarut. Mi-e dor de indrazneala ei si de... specialitatea sa. Era diferita.

The Monster♣h.s. {Book I & II}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum