.Catherine.
M-am trezit cu o durere de burta ingrozitoare si cu greata. A trecut o luna de la viol. La inceput nu mi-a placut, insa dupa ce a inceput sa ma sarute cu foc a inceput sa imi placa.
Dupa cum spuneam, am dureri de burta de atunci. Banuiesc ca este de la mancare, caci Louis a venit aici doar de vreo 2 ori de atunci. Bineinteles, pe ascuns si cu mare grija. Nu i-am spus ce mi-a facut Harry, insa nici nu ii voi spune. Nu vreau sa le distrug prietenia. Poate ca e Harry asa rau, dar are si el partile lui bune. Mi se face rau cand spun asta.
In ultimul timp Harry a stat mai mult in birou. Parca imi lipseste. Cu tot cu bataile sau cu jignirile lui. Dar am spus 'parca'. Stau si ma gandesc... Oare daca as muri maine ar face vreo ceva? Sau m-ar lasa dracu intr-un colt? Sau m-ar arunca intr-o padure?... Hmm... Prea multe ganduri. Deja ma doare capul. Auch, iar stomacul. Ma duc sa vomit.
.Harry.
Ma ingrijoreaza putin Catherine... Am vrut sa merg de mai multe ori sa vad ce face, dupa... ce s-a intamplat. Dar de fiecare data cand ma uitam pe geam o vedeam vomitand.
Nu voiam sa ajung sa ii fac ceea ce i-am facut. Chiar imi pare rau acum. Dar eram beat. Nu mai gandeam limpede. Dar cel mai rau imi pare ca i-am luat virginitatea. A fost foarte stramta. Era clar ca a fost prima data pentru ea. Si eu care credeam ca a fost tarfa.
Un singur lucru nu imi amintesc. Oare am folosit prezervativ?
.Louis.
Azi merg la Terry. Abia astept sa o revad. Am incercat sa fim impreuna, dar a spus ca acum nu poate. Nu se simte in stare. O inteleg, trece prin multe.
M-am imbracat mai gros si am pornit spre depozit. Sper ca se simte bine.
Am oprit la un Fast-Food si am cumparat putina mancare, dupa care mi-am continuat drumul. Cand am ajuns, am intrat prin intrarea mea secreta si am vazut....
-Terry! Esti bine? -am fugit catre ea si am prins-o de talie.
Vomita.
-Da, sunt bine. Doar ca vomit in continuu de o luna, am greturi, ma doare stomacul, mi-e mai foame ca de obicei, ma doare capul, mi-e somn mai mereu... Lou', ce e cu mine?
-Pai... s-ar putea sa ai o boala... daca nu... poate... poate esti doar insarcinata.
.Catherine.
-Pai... s-ar putea sa ai o boala... daca nu... poate... poate esti doar insarcinata.
A stat 5 secunde sa se gandeasca...
-Stai! Insarcinata? -a intrebat revoltat.
-Poftim?
-Terry, ai facut sex cu Harry?
N-am raspuns.
-Terry! Raspunde! Acum!
-Da....
-Tarfa! Credeam ca esti altfel! Nu te mai recunosc!
Mi-a azvarlit o punga cu mancare si a plecat. N-am putut sa ii spun. Pur si simplu n-am putut sa ii spun ca am fost violata, nu m-am culcat cu el de bunavoie.
Acum Louis ma uraste si... practic, sunt insarcinata. Nu ii pot spune lui Harry. Cred ca ma va omori. Acum trebuie sa scap de aici mai mult ca oricand. Trebuie sa fug. Am un copil in mine. Daca mor eu, va muri si el, cu toate ca nu are nicio vina. Trebuie sa ii salvez viata. Maine seara voi fugi.
Acest depozit e aproape de lac. Ieri am vazut pe geam o barca. Voi merge cu ea. Daca pana acum nu am avut curaj, acum am. Si voi scapa de aici cu orice pret. Ii voi lasa un bilet lui Harry. Ar trebui sa ma apuc sa il scriu.
"Draga Harry, stiu ca nu m-ai placut niciodata si stiu ca nici acum nu o faci. Poate ar fi trebuit sa iti spun in fata, dar mi-e frica..."
Nu, nu e bine. Par prea fricoasa.
"Harry! Ma urasti, te urasc! M-ai lasat insarcinata, imbecilule..."
Neah... asta e prea dur.
"Harry, frate! Io, sunt insarcinata. Aha, sorry, am fugit..."
Doamne, ce e cu mine? Se vede ca nu am mai citit de mult timp. Nu prea mai stiu sa ma exprim. Va fi o noapte lunga, dar stai linistit, pui, vom scapa de aici. Vom merge intr-un loc frumos si vom avea o familie.Am inceput sa strang putinele haine, mai exact vreo 6-7 pe care pe aveam, punandu-le intr-o punga rupta. Am luat o gura din mancare si am pus-o la loc. Cine stie unde voi merge? Oricum, va fi cat mai departe de aici.
Viata noua, viitor nou, un pas inainte si trecutul lasat in urma.
----------------------------------
Credeti ca va reusi Cath sa fuga?
Ce vreti sa aiba... fata sau baiat?Inca un capitol scris la 12 noaptea. Acum o ora am inceput, dar sunt obosita. Nu stiu cat de bine a iesit, dar sper ca va place.
Binee... hai ca eu ma culc. Maine e o zi grea. Va puuup :**
Ily♥
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fanfic-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...