Ce ne facem? Nu, asta e imposibil. E imposibil. Cred ca inca sunt in drum spre aeroport dormind.
- Asta e oribil! *exlam eu si toti din avion isi intorc privirile plictisite catre mine*
- Oh haide, nu e asa de rau. Mergem in New York, ne distram, strangem bani, ne cumparam bilete si ne intoarcem. E ca un vis.
- E ca un cosmar! Sa merg doar eu cu tine la New York, fara bani, fara nimic, este un cosmar!
A tacut si si-a intors privirea in alta parte. Oh drace. Am cam intrecut masura, stiu. Sunt doar nervoasa. Gosh, ar trebui sa imi cer scuze, nu?
- Ed..
- Nu, las o asa. E ok. Inteleg, sunt un cosmar pentru tine.
- Nu am zis asta.
- Dar ai gandit-o.
- Nu.. Ed, chiar imi pare rau. Sunt atatea deodata, iar tu vezi numai partea frumoasa din tot dezastrul asta. Cum o sa facem noi rost de bani? Nu ne putem angaja.
M-a luat in brate, gest ce m-a surprins. Mi-am pus bratele in jurul lui si mi-am cufundat capul in pieptul lui. Omg, simt ceva ciudat. Si imi place. Dar probabil e doar faptul ca primesc afectiune si mi se ofera atentie.
- O sa fie totul bine. Ne vom distra si ne vom intoarce acasa, promit. *spune el, un zambet mare impanzindu-i fata*
- Daca zici tu...
Am decis sa ma calmez. Chiar daca pare un mare dezastru in ce ne am bagat, s-ar putea sa iasa ok. Adica.. Nu suntem primele persoane care au patit asa ceva, nu? Am citit odata o carte. Jessica, personajul principal a plecat cu iubitul ei la Paris, pierzand avionul. Dar macar ea era cu iubitul ei nu cu un idiot in spate si in plus a ajuns in Paris. Cine nu ar vrea sa mearga in Paris?
M-am lasat pe spate si am decis sa imi pun in ordine gandurile. Vom ajunge acolo, unde vom sta? Cum vom face rost de bani? Ce vom manca? Oh Gosh, prea multe intrebari. Mai bine imi limpezesc mintea cu niste muzica. Da, cred ca niste muzica ar ajuta.
- Ce incerci sa faci?
- Vreau sa imi scot telefonul cu castile din buzunar, insa dupa cum observi, e o misiune destul de dificila. *chicotesc eu*
- Vrei sa te ajut?
- Uhm.. Cred ca am putea incerca.. Stii tu..
Am simtit cum incearca sa isi bage mana in buzunarul pantalonilor mei. Am scapat un raset inabusit.
- Ma gadili!
- Nu e vina mea ca porti pantaloni asa stramti, stii.
A mai incercat putin si iar am ras.
- Ed, serios, ma gadili. *rad eu*
Nu m-a bagat in seama si a continuat. Intr-un final mi-a scos telefonul si cu un zambet imens pe fata i-am multumit. Nu zambeam datorita gestului sau, ci pentru ca abia ma oprisem din ras. Sper sa nu mai trebuiasca sa trecem prin vreo situatie de genul.
- Eu cred ca ma voi culca, Crys.
L-am auzit si am incuviintat din cap fara ai da vreun raspuns. Am simtit cum isi pune capul pe mine, in scurt timp adormind. Pentru un moment m-am gandit la mine si la Ed ca fiind ceva mai mult. Stiti voi.. gen iubit si iubita. Dar gandurile astea mi-au fost alungate imediat ce a inceput una dintre melodiile mele preferate, anume "9 Crimes", melodie ce apartine lui Damien Rice. Tipul asta e genial. Pare tipul de persoana care pastreaza tot pentru ea, care e misterioasa. Imi plac astfel de persoane si mereu am incercat sa nu arat lumii totul din mine. Imi place sa creez intriga. Multi ar zice ca am o gandire ciudata, dar eu o consider aparte. Ma diferentiez prin multe feluri de "obisnuit".
Mi-am deblocat telefonul si m-am gandit sa ii trimit tatei un mesaj prin care sa il anunt ce am patit. Dar mi-am dat seama ca nu va putea face nimic si l-as ingrijora si mai tare, asa ca am renuntat. Am deschis folderul cu poze de cand eram mica. Da, mi le-am pus pe toate pe telefon, de pe laptop. Imi place sa ma uit la ele si sa imi aduc aminte de unele clipe frumoase. Deruland in jos am vazut un videoclip. Nu imi amintesc de el hm.. Am apasat pe "Play" si m-am concentrat asupra lui." - Sht, sa nu ne auda cineva Crys.
- Nu ne aude nimeni, Ed.
- Da-mi mana ta.I-am oferit mana si mi-a pus pe deget un inel gumat.
- Acum suntem logoditi.
- Ce inseamna logoditi?
- Nu stiu sigur, da i-am auzit pe mama si tata vorbind candva de o logodna, nu stiu. Are legatura cu casatoria. E ca un ritual cred inainte de asta.
Am chicotit si el m-a luat de mana si m-a pupat pe obraz. "
Omg, oare cine ne-a filmat? Ce bine ma intelegeam cu Ed cand eram mici.. Am fost impreuna la gradinita si a durat pana in clasa a doua, cand Jimmy Clark s-a transferat in clasa noastra si eu l-am placut pana prin clasa a patra. Doamne, ce copil prost eram. Adevarul e ca nu am avut niciodata un iubit adevarat. Bine, exceptandu-l pe Ed, asta a fost cand eram mica deci nu se pune.Ma gandesc des la cum va fi primul meu sarut, sau daca ma va placea cineva vreodata incat sa aiba o relatie cu mine. Dar cum am mai spus.. Nu sunt destul de frumoasa pentru asa ceva. Eu nu ma machiez, nu port tocuri sau haine extravagante ca celelalte fete de la mine din scoala care au iubiti. Mereu port tricouri largi cu trupe rock sau pulovere la fel de largi, toate venindu-mi peste jeansi. Tenisii mei sau vansii sunt nelipsiti. Nu m-as putea da pe skate cu tocuri, nu? Si parul meu e mereu ravasit.
Sunt multe poze pe tumblr cu fete care au un stil "neglijent" si arata asa de bine, dar la mine pare de parca am iesit din ghena de gunoi. Zach Conor ma insulta cu fiecare ocazie pe care o avea. Adevarul e ca insultele astea nu imi ajungeau la ureche. Sau daca o faceau, ieseau pe cealalta, deoarece l-am placut mereu, chiar daca el pe mine nu.
L-am observat pe Ed cum se foieste si se ridica si se uita la mine intens, apoi arunca un zambet nevinovat, facandu-ma si pe mine sa zambesc.
- Mai e putin.. *afirm eu*
- Crys, nu considera asta ca pe ceva dezastruos. Va fi o aventura si voi avea grija sa fie totul bine.
Nu stiu de ce dar am simtit nevoia sa il iau in brate, asa ca am facut-o. Si-a afundat nasul in scobitura gatului meu si ii simteam respiratia fierbinte care imi trimitea fiori in fiecare particica din corp. Uneori am impresia ca face asta intentionat. M-a mangaiat pe spate apoi m-a tras cu capul pe pieptul sau si am ramas asa o perioada, pana ce am adormit.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eu postand. Asta e miracol de Craciun va spun eu.
Mai citeste cineva pe aici? :)))
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fanfic-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...