M-am decis sa postez mai repede pentru ca nu mai am rabdare.
Hope you enjoyed it. ♥
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
O viata mizerabila... Atat am eu. Totul e distrus pentru mine, insa inca mai incerc sa lupt, incerc sa fiu puternica in aceste momente grele, dar nu stiu cat voi mai rezista. De un an... un an intreg, viata mea s-a ruinat. Am inteles ca nimanui nu i-a pasat de mine. Mama a murit acum 5 ani, iar tata s-a sinucis la un an dupa decesul ei. Am locuit dupa cu o matusa, insa nu voia decat averea familiei. Prieteni aveam, dar se pare ca nu aveam. Ciudat, no? Acel moment cand esti inconjurata de multe persoane dar te simti atat de singura... Il stiti? Poate ca nu, si nici nu va doresc.
Imi aduc aminte si acum ce s-a intamplat in urma cu un an... Traiesc acele momente in fiecare noapte. Mereu numai asta visez, am numai cosmaruri. Si inca sunt puternica. Dar el de fiecare data ma indispune, mereu se comporta urat...
M-am trezit de dimineata cu zambetul pe buze. Azi am o intalnire, nu am mai avut de mult timp asa ceva. Am primit ieri mesaj de la Matt, cum ca vrea sa iesim impreuna. Il plac mult...si, sper ca va merge. M-am hotarat sa merg cu Courtney la Mall sa imi iau o rochie... ceva. Dupa toata sesiunea de shopping-arit am mers acasa si am inceput sa ma pregatesc de intalnire. Am atatea emotii... Nu vreau sa par o toanta in fata lui. Dupa ce ma termin hotarasc sa plec spre locul indicat de el: cinematograful. E 8 seara, dar e cam intuneric, mai ales ca e vara. Pornesc cu pasi inceti, insa dupa un timp ma simt urmarita de cineva si maresc pasul. Atunci s-a intamplat. Cineva mi-a pus mana la gura si m-a tras intr-o camioneta.
*****
Ma trezesc si ma uit in jur. Unde sunt? Pare a fi un depozit, insa eu le cunosc pe toate din orasul meu.
-S-a trezit Frumoasa din Padurea Adormita... -spune razand un baiat din fata mea si batand din palme ironic.
-C..Cine e..esti? -ma balbai eu.
-Nu te asteptai la asa ceva, nu? Practic aveai o intalnire. 'Practic'... Pacat ca nimic nu a fost adevarat.
-Dar...cum?
-Asa bine... din acest moment, tu imi vei satisface mie toate nevoile. -spune cu un ranjet imens pe fata. S-a apropiat de mine si a inceput sa ridice de rochie pana a ajuns la lenjerie.
-Du-te dracu'! -scuip eu plina de ura. In acel moment am simtit cum palma lui mare si puternica face contact cu obrazul meu.
-Curva naibii! -tipa cu dispret in voce.
Viata mea...ei bine... s-a schimbat total. Totul din cauza unei simple 'intalniri'...
Asta a fost ce m-a adus aici. De un an incoace traiesc in suferinta, batuta... dar ma mir cum de inca nu m-a violat. Inca nu a facut-o... Dar a facut orice altceva ca sa imi fie rau. Monstrul... o persoana... ei bine, Diavolul intruchipat. Oare se va schimba vreodata? Ramane de vazut. El nu pare a fi o persoana rea, dar cum se zice: "Dupa o fata de inger se ascund cornitele diavolului."
O parte din povestea mea... Povestea unei fete... Unei fete numita Catherine Sorroh. Am 19 ani si asta sunt eu... nu prea tine norocul cu mine, nu?
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
Un prim capitol... Nu stiu cat de reusit este... insa sper ca va place. Sper sa votati si sa comentati. Va puuup :*
Ily♥
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fiksi Penggemar-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...