♣ Capitolul 10 ♣

1.1K 69 6
                                    

          .Harry.

          Ma trezesc, alarma sunand in continuu. Azi incep lucrul in locul lui Cath. Cat de greu poate fi sa faci pe servitorul? Mai ales ca Jo pare foarte de treaba. Va fi usor... 

           Ma ridic din pat, alegandu-mi cateva haine, iar apoi fac ordine in camera. Fac patul, trag draperiile si mai strang ce era de strans. Imi iau geaca pe mine si plec. Dar cand ajung la iesire, imi dau seama ca nu am vazut-o pe Cath. Merg cu pasi marunti spre camera ei si deschid usa, care a scartait putin.

           Trecand peste, o vad pe Catherine intinsa pe tot patul dormind. Era asa de frumoasa, asa frumoasa incat am stat 5 minute doar ca sa o privesc. N-aveam nevoie de cuvinte din partea ei. O intelegeam doar asa. Si ma bucuram. Dar apoi ma intristam cititndu-i pe chip tristete, suparare, indignare, suferinta.... Acestea fiind cauzate de mine. Ce prost am putut fi...

               Dar chiar si asa, azi trebuie sa ajung la lucru, care incepe la 08:00. Acum e 07:52. Vai, ar trebui sa ma grabesc.

           Ies din camera, lasand-o cu somnul ei linistit. Ma grabesc si plec alergand spre servici, gandul fiindu-mi la ea. Stai putin... Eu am masina. Dar realizez prea tarziu. Continui cu fuga si intru in magazin la 07:59. O strig pe Jo, dar nu imi raspunde nimeni. O vad dupa cam 3 minute aparand din camera cu provizii.

          -Ai intarziat. *spune ea calma*

          -Poftim? Eu am ajuns aici la 07:59. *raspund indignat*

          -Dar acum e 08:02. Ai intarziat 2 minute. *zice ea la fel de calma*

          -Dar atunci am ajuns.

          -Atunci trebuia sa ma strigi.

          -Dar te-am strigat.... *spun exasperat*

          -Adica ce, ma faci pe mine surda?

          -Pai ce inseamna atunci cand un om nu mai aude? Stii, auzul se spune ca se duce primul.

          -Si bunul-simt odata cu implinirea de 20 de ani. Si revine cand ai 35, iar.

          -Scuze... *spun rusinat*

           Simt ca asta nu va fi cea mai buna zi a mea. 

           -Hai sa iti iei sortul, iar apoi poti incepe munca.

           -Okay... *spun eu*

           Cum am mai zis... va fi o zi grea. Oare cum reusea Cath?

           .Catherine.

           Ma trezesc din cauza razelor de soare ce patrund in camera mea. Tocmai mi-au intrerupt cel mai dulce somn. Ian Somerhalder tocmai voia sa ma sarute. Oh, Doamne. Ce vis... Nicio problema, ma intalnesc la noapte iar cu el. 

          Ma uit in jur, incercand sa imi obisnuiesc ochii cu lumina. Dupa ce reusesc sa vad clar, observ ca e ora 11... Stai, stai, stai... Ora 11?! Am intarziat 3 ore la servici. Banuiesc ca Jo se va supara, bineinteles. Ma ridic din pat, grabindu-ma sa-l anunt pe Harry ca am intarziat si ca ma grabesc.

           Dar cand intru in camera... Ia-l pe Harry de unde nu-i. Totul era frumos aranjat. Oare a plecat? M-am indreptat spre dulapul sau sa vad daca acesta mai are hainele inauntru. Cand am deschis, un miros de parfum puternic mi-a invadat narile. Un zambet mi s-a format pe fata, iar apoi mi-am adus aminte de intamplarea de ieri. Am inchis ochii, si parca l-am simtit langa mine. 

The Monster♣h.s. {Book I & II}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum