O noua zi. Una plina de suferinta... Adica, am eu parte de altfel de zile? Neah... de unde atata fericire pe capul meu? Si cand stau sa ma gandesc la... Habar n-am la ce m-as putea gandi. De cand stau aici m-am gandit la toate lucrurile posibile si imposibile, incat nu mai fac diferenta intre ele.
As vrea sa ies afara, sa respir aerul curat al... Stai! Ce anotimp este oare? Aici e mereu aceeasi temperatura... de vreo 15°C. Habar n-am cum e afara. Oricum, as vrea sa ies, sa simt vantul, sau razele soarelui. Chiar si pentru 5 minute. Mi-ar ajunge. Dar nu cred ca voi mai vedea vreodata lumina, decat prin geamurile astea pline de praf. Ar trebui sa fac curatenie aici intr-o zi... Intr-o zi cu soare.
Aud niste pasi venind spre usa mare. Zgomotul se aprofunda... cu siguranta e doar Harry. Usa se deschide incet si aud niste soapte.
-Cath?
-Mon... adica, Harry? De ce vorbesti asa?
-Ne aud peretii. Shh.
Okay... Asta e ciudat. Nu am auzit un cuvant urat pana acum. Poate e de bine.
-Ahaa...
Se apropie de mine si isi pozitioneaza capul fata in fata cu mine. Ce e cu asta? E beat sau ce? Nu l-am vazut niciodata asa.
-Vrei ceva de baut?
Astfel scoate o sticla de Jack Daniels de la spate. Da, banuiala mea se confirma.
-Ehm... Nu chiar. Eu nu beau alcool.
-Ei bine, in seara asta o vei face. *spune putin autoritar*
Deci... a inceput sa povesteasca lucruri multe care erau destul de interesante. Mi-a spus cum a ajuns aici si ca ii e dor de familia sa. A mai spus despre superiorii sai si ca mai are un prieten, Louis parca. N-are nici el o viata prea usoara, dar asta nu e motiv sa o faca pe a altuia grea.
-Stii, imi place mai mult de tine decat de celelalte fete.
-Serios? Pai... multumesc, cred.
-Da... adica esti mult mai puternica, dificila, incapatanata, rea, nesimtita, bun--
-Bine, am prins ideea.
-Pe scurt esti diferita.
-Multumesc. *spun razand* Auzi, da sunt la camera ascunsa sau ce? Tu te comporti urat cu mine. Ma urasti, ma bati, ma jignesti, ma--
-Gata! *tipa el* Stiu ce fac, stiu ce sunt. Sunt un Monstru. Stiu prea bine. Doar..... tine pentru tine.
-Sa tin pentru mine? Nu ti se pare ca am tinut cam mult? Sunt un om, nu un animal in care sa dai cu piciorul. *tip eu ridicandu-ma in picioare*
S-a ridicat si si-a lipit palma grea si mare de obrazul meu dupa care mi-a tras cu pumnul in spate si a plecat. Am cazut la pamant si mici lacrimi izbuteau sa iasa. Era prea frumos ca sa fie adevarat.
*****
M-am trezit si inca mai eram rosie pe obraz, iar spatele era vanat. Ce s-a intamplat de l-a apucat sa ma loveasca iar? Se comporta frumos... Deodata se aude o bubuitura puternica. Saraca usa, nu cred ca va mai rezista mult.
-Tarfa buna de nimic! Crezi ca poti face ce vrei cu mine? Crezi ca asa, dintr-o data, din cauza unor cuvinte ma voi comporta frumos? *ma ia de gulerul hanoracului si ma izbeste in perete*
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fanfic-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...