♣ Capitolul 12 ♣

1K 64 4
                                    

Cititi la sfarsit, foarte important! 

 

-Catherine, eu chiar te iubesc. Nu vreau sa ajungi iar ranita. Daca fac ceva necugetat? Daca gresesc? Daca nu ma pot stapani vreodata? Nu vreau sa te mai lovesc, dar daca o fac inconstient?

M-am cutremurat la cuvintele rostite de Harry. Intr-adevar, mi-e frica, insa nu pot lasa o simpla teama sa ma doboare. Poate mi-a fost data aceasta putere de a lupta cu un scop. Poate asa era destinul meu, sa il intalnesc pe Harry.

-Harry... si mie mi-e frica, dar nu de ce ai putea face tu, ci de faptul daca e chiar iubire sau doar atractie fizica. Sau doar daca reactionez asa din cauza sarcinii. Pe parcursul ei starile mele emotionale sunt foarte schimbatoare. In momentul acesta eu pot rade fara sa ma mai opresc, iar in momentul urmator pot incepe o criza de plans. Mi-e frica sa nu fie totul doar o minciuna.

-Oh... Cath, eu iti zic si iti voi repeta in continuu. Daca nu vrei, nu-i nicio problema.

-Dar vreau... momentan. Si sper ca asa va ramane.

-Bine...

M-a luat intr-o imbratisare calduroasa din care nu as vrea sa ma mai desprind.

E adevarat? Oare chiar este real? Sau este doar o iluzie formata din cauza gandurilor mele. Dar simt si il simt langa mine. Nu e un vis. E realitatea. Viata ia intorsaturi grave de multe ori. Pur si simplu o face. Aici nu e pe voia noastra. Hm... cum din monstrul care era, Harry a ajuns un "cavaler", iar eu, din victima care eram am ajuns "printesa" lui. Acum am si un copil cu el. Si, la fel cum a spus si el, fie ca vreau sau nu, ceva ne va lega mereu. Pot spune ca il iubesc. Pot spune ca e doar al meu.

Am iesit din bucatarie, lasandu-l sa-si termine masa, si am mers la mine in camera. M-am asezat in fotoliul meu mare si moale si mi-am pus castile in urechi, ascultand "Wild Horses" - Antonia. E o melodie superba.

Bad girls and the good boys

That's me and you

Two hearts, different worlds

That's me and you

Ooh oh oh, I keep trying

Oooh oh oh, if you're trying along

Oooh oh oh, I'm tryna tell you

Let it go, I think you'd better

Beware of those WILD HORSES

Some hearts, they can't be tamed, 

Can't be tamed! 

Go ahead and build your fences

Somehow I still escape, still escape! 

In the night, we are raising hearts

In the light, we are miles apart

Beware of those WILD HORSES

You watch them run away, run away...

 

Ascultam si din nu stiu ce motiv lacrimile au inceput sa imi curga pe fata. Mi-am indreptat privirea spre stomacul meu deja marit. Cand ma gandesc ca peste o luna voi naste... Voi avea o fetita, pe care o va chema.... Ei bine, inca nu stiu cum o va chema. Voi hotari impreuna cu Harry. Daca mi-ar fi spus cineva acum 8 luni ca voi ajunge sa locuiesc cu Harry si ca il voi iubi l-as fi scuipat intre ochi. Cine s-ar fi putut gandi la una ca asta?

Si apoi mai este Louis... Oare ce face? Cum se simte? E viu, e sanatos, cum e? Mi-e dor de el... Inca mai tin la el, dar nu pot spune ca il iubesc. Prietenul meu, Louis.... si iubitul meu, Harry...

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Da, da, da. Aveti tot dreptul sa ma urati. Nu am postat de mult timp, iar acum cand o fac, iese un capitol prost. Sorry, dar am avut mult de invatat.

Anyway, pana data viitoare, sper ca v-a placut capitolul asta.

Ma gandeam, oare sa sterg cartea? Nu se mai comenteaza, banuiesc ca nu prea va mai intereseaza. Daca e asa, eu o sterg...

The Monster♣h.s. {Book I & II}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum