.Catherine.
Am deschis ochii greu, privind in jur. Razele soarelui se strecurau prin fereastra camerei, imprastiind lumina peste tot. M-am ridicat in coate si apoi am cascat, gandindu-ma ca azi trebuie sa fie cea mai frumoasa zi din viata mea. Va avea loc nunta. Nu sunt invitate foarte multe persoane, doar Jo, cateva colege de ale mele de la munca, cateva mamici ale colegelor lui Crystal, cativa prieteni de-ai lui Harry, Louis si... familia lui Harry. Am reusit sa dau de ea... Stiam prea bine ca isi doreste sa o revada, chiar daca ea consta in mama sa, Anne, care a parut o femeie foarte amabila prin telefon si sora lui, Gemma.
Mi-am dat jos picioarele din pat si am atins podeaua rece cu varfurile degetelor. Mi-am dus mainile la ochi si mi-i am frecat, facandu-mi vederea mai clara. Inca nu pot sa cred ce se intampla. Barbatul pe care il uram am ajuns sa il iubesc. Dar asa se spune, de la ura e un mic pas pana la iubire si invers.
M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre baie. Mi-am dat jos pantalonii scurti si maieul de pijama si le-am pus in cosul de rufe murdare. Am intrat in cabina de dus si am dat drumul apei sa curga. Stropi fierbinti imi alunecau pe pielea mea fina, trimitandu-mi fiori in tot corpul. Am luat gelul de dus si m-am spalat cu el, apoi m-am samponat cu samponul de menta a lui Harry, nu ca eu n-as avea, dar nu ma mai satur de mirosul acesta.
Am iesit din dus cu un prosop in cap si unul infasurat pe corp. M-am pozitionat in fata dulapului si am zis sa ma imbrac intr-o tinuta lejerea. Mi-am luat o pereche de panatloni scurti si un tricou cu SWAG pe el. Tricoul meu preferat. Am inchis dulapul si apoi m-am uitat pe birou. Rochia mea alba de mireasa era frumos intinsa, parca asteptand sa o imbrac cat mai repede. Am atins-o delicat, admirandu-i frumusetea. Una mai frumoasa nici ca puteam gasi.
Am coborat jos, cu gandul de a manca. Imediat ce am iesit pe usa am simtit un miros de clatite, cum numai Harry stie sa faca. Am patruns in incaperea mare, unde l-am vazut pe Harry gatind. Mici stropi de transpiratie ii alunecau pe frunte, suvite rebele standu-i lipite de fata. M-am indreptat spre el si i-am oferit un sarut scurt.
-Neata... *spun inca adormita*
-Neata. Ai dormit bine?
-Mhm... Desi as fi dormit si mai bine daca ai fi fost langa mine in pat.
Ma apropii de el si imi ating nasul de al sau mormaind un "Te iubesc" , mai apoi primind si unul de la el.
-Uhm... Harry, unde e Crystal?
-Ah, e la Jo. A spus ca o ajuta ea sa se pregateasca pentru astazi, apoi vine la tine si te ajuta.
-Oh... Bine atunci... Cat e ceasul?
-Hmm... E 11 si ceva... Ai dormit cam mult.
-Probabil. *chicotesc eu*
M-am asezat la masa si am inceput sa mananc din delicioasele clatite ale lui Harry. Cununia civila este la 2 , bine ca eu oricum la 1 jumate trebuie sa fiu acolo. Dupa ce am terminat de mancat am mers si m-am spalat pe maini, mai apoi m-am dus in camera sa verific daca am totul si daca costumul lui Harry e intact.
Rochia mea de mireasa era perfecta, la fel si pantofii albi lacuiti erau. Plicul alb era la fel, cu tot ce e nevoie in el... Agrafele cu care Jo urma sa ma prinda la par erau pe masuta, totul okay la mine.
Am mers in camera de zi, unde se afla costumul lui Harry si am inceput sa il verific. M-am uitat pe geam si am vazut soarele pe cer. Va fi o zi senina. Am verificat camasa alba, care nu avea nicio pata, cravata neagra era calcata, sacoul si panatlonii nu aveau niciun defect... Totul perfect si aici... Sau... Stai. Unde-s pantofii?
M-am incruntat si am inceput sa ii caut, aducandu-mi aminte ca aseara i-am vazut fix langa canapea, iar acum nu mai erau. Ies repede pe usa si merg in bucatarie, unde l-am lasat pe Harry.
CITEȘTI
The Monster♣h.s. {Book I & II}
Fanfic-Vei fi a mea... -imi sopteste in ureche. -Nuu! Lasa-ma. -spun zbatandu-ma. -Vei vedea, ma vei iubi, ma vei dori, vei vrea sa facem sex, te vei simti bine, imi vei striga numele. Ah... Ce forme ai! -spuse atingandu-ma. Vei fi do...