♣ Chapter 4 ♣

679 48 4
                                    

Priveam tavanul alb. Un subiect foarte interesant in acest moment. I-am dat inca o sansa lui Harry. Dar nu il mai inteleg. Odata e dulce, apoi e rau. Eu ce ar trebui sa inteleg?

Mi-am alungat gandurile, hotarandu-ma sa nu fac altceva. Altceva... precum? Habar n-am. M-am ridicat din pat si m-am dus in bucatarie. Mi-am scos din frigider niste rosii si castraveti. Chiar daca e seara... merge putina salata.

M-am apucat sa tai castravetii, dar deodata simt niste buze reci pe gatul meu.

-Harry... *soptesc eu*

-Mhm?

Continua cu sarutarile umede, excitandu-ma. De ce face asta? Stie ca nu ii pot rezista, chiar daca sunt suparata pe el. M-a intors cu fata la el si si-a unit buzele cu ale mele. Acele buze...

Mi-am incolacit picioarele in jurul sau si mi-am bagat mainile in carliontii lui. M-a luat mai bine in brate si a mers cu mine in camera. M-a asezat pe pat si si-a dat jos tricoul. Inca nu m-am saturat sa ii privesc tatuajele si muschii bine lucrati...

S-a asezat peste mine si mi-a rupt tricoul, aruncandu-l pe podea. Nu... tricoul meu preferat. Discutam despre asta mai tarziu. Mi-a desfacut capsele sutienului si a inceput sa imi muste sanii salbatic. Am gemut puternic.

I-am desfacut nasturii pantalonilor si el mi-a deznodat snurul pantalonilor de trening. I-am inlarurat cu usurinta, la fel si el, apoi a inceput sa lase sarutari umede pe abdomen, facand cerculete cu limba.

-Harry! *am strigat eu usor*

Mi-a dat jos ultima bucata de lenjerie si asa a facut si cu a sa, apoi s-a asezat peste mine. I-am simtit sexul intarit peste zona mea intima. A ranjit discret si mi-a sarutat fiecare san in parte. Am chicotit usor. Si-a bagat sexul in mine si am gemut puternic. Mi-a astupat buzele cu ale sale si a continuat cu miscari de dute-vino. A luat bucata de material, o patura usor transparenta si subtire si a asezat-o peste noi.

-Mami, ce-s cu zgomotele astea de animale turbate?

Harry se da jos de pe mine si amandoi privim speriati spre usa. Acolo statea micuta Crystal cu ursuletul in brate somnoroasa.

-Erm.... *ma balbaiam eu*

-Sunt niste pisici in calduri afara. *zise Harry indiferent*

-Oh... Pisici afurisite.

Am inceput sa rad la asemanarea mea si a lui Harry cu niste pisici. Stai... Indirect, Crystal ne-a facut afurisiti. Si de unde stie ea cuvantul asta?

-Serios, Harry? Pisici in calduri?

Am continuat sa rad si mi s-a alaturat si el. S-a pozitionat asupra mea, dar m-am intors pe o parte.

-Noapte buna! *soptesc eu*

-Ce? *intreba el ofensat

-Mi-a perit cheful. *raspund eu indiferenta*

Am inchis ochii si am incercat sa adorm. Dar nicio sansa. Mi-am adunat hainele si m-am imbracat cu ele.

-Ce faci? *intreba Harry*

-Mi-e foame. Nu m-ai lasat sa mananc.

Se uita la mine mirat, apoi se tranteste pe spate.

-Ce-mi faci tu mie... *ofta*

Pe fata mi-a aparut un zambet strengar si apoi am iesit din camera.

-Si tu mie... *soptesc eu*

______________________________________________________________________________________

Sper ca v-a placut. Saraca Crystal... Nu putea dormi. :))

Daca v-a placut, dati Vot, Comm and Follow. :D

Vreau sa va multumesc pentru cele 3.1k de citiri si pentru 242 de voturi. Inseamna mult. Sper sa ajung cat mai departe. :D

Lasati-va parerile in comentarii. :P

Love you all, guys

The Monster♣h.s. {Book I & II}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum