♣ Chapter 12 ♣

558 43 9
                                    

M-a impins pe spate, patul amortizandu-mi caderea. L-am tras de guler si l-am sarutat salbatic.

Au trecut 8 ani... 8 ani frumosi de cand am nascut un copil frumos si sanatos, pentru care mi-as da si viata. Crystal Hope Styles. Imi place cum suna. Insa imi va placea cum va suna si Catherine Styles. —

-Te iubesc... *imi sopti Harry in ureche*

-Si eu...

-Si tu ce?

-Te iubesc, cretule! *am chicotit, pe fata sa aparand un zambet micut*

Da, lui Harry i-au crescut carliontii la loc. Si iubesc sa ma joc in ei. Harry n-ar mai fi... Harry fara ei. —

Mi-a dat jos bluza transparenta si s-a napustit asupra pieptului meu.

-Frumoasa ca intotdeauna. Nu ma mai satur de tine...

Am ranjit si i-am scos tricoul de pe el, aruncandu-l undeva prin camera.

-As putea spune acelasi lucru despre tine...

S-a repezit spre buzele mele si m-a sarutat cu foc. Totul este acum normal. Bine, aproape normal. De Louis nu am mai auzit multe.

-Mam.... Ce faceti?

Am auzit din pragul usii o voce. Harry s-a dat jos de pe mine si m-a invelit cu o patura.

-Tati, de ce o calareai pe mami?

Ne-am facut amandoi rosii. Nu se putea mai bine. Copilul meu invata prostii de mic. Pff...

-Ce.. e Crystal? *reusesc sa spun usor ragusit*

-Eu ies cu Ed sa ma joc.

— Edward e baiatul minunat al lui Jo, cu ochi albastrii si par blond. —

-Okay, nu plecati departe.

A incuviintat din cap si a iesit pe usa, dar nu inainte sa zica ceva.

-Tatii, nu vreai nicio sora sau frate inca. Okay?

Am cascat amandoi gura uimiti de cuvintele spuse de fiica noastra. De unde stie ea asa multe?

-La ce te referi? *intreb eu*

-Oh.. Hai mami. Nu barza aduce copiii. Asta o stie toata lumea.

Si cu replica asta ne-a inchis gura, apoi a plecat. Harry s-a dat jos din pat si si-a pus tricoul pe el.

-Ce faci?

Nu mi-a raspuns, dar in schimb a scos din buzunarul pantalonilor o cutiuta mica, argintie.

-Harry...

-Catherine, din prima zi in care te-am vazut am stiut ca esti speciala. Chiar daca nu a fost cea mai frumoasa zi pentru tine. Ura mea s-a transformat in iubire, dar mi-am dat seama prea tarziu cand tu ai plecat. Dar apoi te-am gasit. Si acum, avem un copil impreuna si ne iubim. As vrea sa iti propun ceva. Tu imi dai inima ta, iar eu numele meu de familie. Altfel spus, Catherine, vrei sa imi faci deosebita placere sa fii sotia mea?

Mi-am pus mana la gura si am inceput sa plang. A fost cel mai frumos si special lucru pe care l-am auzit vreodata.

-Da... *am soptit emotionata*

S-a ridicat si m-a sarutat tandru. Apoi s-a uitat in ochii mei.

-Te iubesc!

-Te iubesc, Harry!

Mi-am cufundat capul in scobitura gatului sau si am dat drumul lacrimilor... Lacrimilor de bucurie.

                 .Crystal.

The Monster♣h.s. {Book I & II}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum