До школи я вділа штани на високій талії і білу блузку.
Першим уроком була хімія.
Я сиділа з Євою.Дівчата на останній парті дивились на мене і сміялись,але мені було всеодно.Я просто ігнорувала їх.
Тут в клас в прямому сенсі вривається Марк і сідає ззаді мене до так званого Тараса.
А нічого що він сидить на 2 парті а не на 4?
Я помітила що Єва постійно розвертається,балакає з
Тарасом,дивиться на нього.Напевно закохалась,або вони зустрічаються,не знаю.Раптом я відчула як по моїй спині проводять ручкою.Я жахнулась коли побачила ,що ззаді на моїй блузці сліди від ручки.І не малі.Блузка була нова!
-Ти що дибіл?Вона нова!!-закричала я,забувши що в класі є вчитель.Марк сидів і просто ржав.Я не витримала і дала йому ляпаса.
Різко він встав,взяв мене за локіть і злісно глянув на мене.
-Що ти собі позволяєш?!-кричав він ще сильніше стискаючи руку,від чого вона неприємно заболіла-Ти не зрозуміла що не треба зі мною зв'язуватись?
-Відпусти придурок,мені боляче!-кричала я і трусила рукою
-Відпусти її,Марк!-закричала Єва
-Тебе ніхто не питав-відповів він і за Єву заступився Тарас.
Санта-Барбара якась.
-Швидко до директора!-говорила вчителька з хімії.-Це хамство і неповага!Як так можна...
-Дякую,Марк!Другий день і вже до директора!-нервово сказала я.
-Немає за ,що!-з'язвив хлопець,на що я показала йому середній палець і поспіхом вийшла з класу.Але він догнав мене.Всю дорогу до кабінету він дивився на мене таким поглядом ніби хоче вбити.Хоча сумніваюсь,що мій погляд відрізнявся від його.Ми зайшли в кабінет директора.-Так,ну і що сталось?-спитався дідусь.
-Та вона психопатка!-кричав Марк.
-Це я психопатка?Ти ручкою,РУЧКОЮ помалював мою нову блузку!І це я ще ненормальна!-я була дуже зла.
-Ну,що звонити до батьків?-запитально глянув на нас директор.
-Нііі Ігор Васильович,не треба!-занервував хлопець.
-Марк,я надіюсь ти вже не п'єш?-спитав Ігор Васильович
-Він вчора п'яний до мене в квартиру прийшов!-добавила я і Марк подивився на мене очами вбивці.Чесно кажучи мені стало дуже страшно.Директор пробачив нам на перший раз і сказав іти на уроки.Я швидким кроком пішла на наступний урок.Раптом Марк схопив мене за руку і потягнув мене за собою в кладовку.Я биркалась як риба яку витягнули з води,але він дуже сильно тримав мене і я не змогла звільнитись.
-Ще раз,ти комусь заікнешся про моє п'янство,я вб'ю тебе,сучка!Ти тільки приїхала і вже зробила мені проблеми!Борза значить така,та?-він притиснув мене до стіни.Мені було дуже боляче ,але я не подавала виду.
-Відпусти мене,педофіл!-кричала я,а коли він мене відпустив,я вдарила його і побігла.Якщо спіймає буде невесело.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій сусід ПСИХ
Teen FictionНарешті переїзд.Нове місто,нові емоції,нові умови.Але це обертається зовсім несподіваним оборотом...