Глава 8

4.7K 309 6
                                    


-Та ні,я не ненавиджу тебе.Це все дуже важко-після його слів мені стало ще гірше,я знову закашлялась.

Ух треба випити чогось теплого,мене аж морозить.

Ранок

Сьогодні до школи я не пішла,адже мені було дуже погано.Супер!В мене піднялась температура до 38,8.Я не спала і зараз дуже сонна,але заснути я не можу.По звукам якогось стукотіння через стіну я зрозуміла,що мій сусід також в дома.Я не знаю чи пробачу йому.Я не тримаю образ довго,але все ж таки це було небезпечно.Від моїх думок мене перебило повідомлення на телефоні.Я глянула,було 2 повідомлення.Від Остапа і від Єви,спочатку я вирішила відповісти подрузі:

СМС

Є:Привіт,чому ти не в школі?

Я:Захворіла,дуже погано себе почуваю.

Є:Співчуваю(((Але у мене є для тебе чудова новина,тому одужуй поскоріше!Через 3 дні у одного з найпопулярніших хлопців в нашій школі відбудеться вечірка і запрошені усі.

Я:Круто,сподіваюсь я одужаю.

Є:Я теж,ну все папа в нас урок!

Я:Папа

Хм...вечірка.Я ніколи не була на великих вечірках,лише на сімейних.Мені дуже цікаво,вечірки тут...вони такі як у американських фільмах?Чи інші?

Я вирішила відписати Остапу:

О:Привіт,як справи?Ти в школі?

Я:Привіт,ні не в школі.Чому ти питаєш?Ти ж в нашому класі?

О:Ні,я з паралельного,я думав ти вкурсі.

Я:Хм...Дійсно я не бачила тебе в нашому класі.Доречі як ти дізнався моє прізвище?Я ж ніби не говорила...

О:Тебе знає вся школа.

Я:Як вся школа?

Від його слів мені стало водночас приємно і дивно.Як мене може знати вся школа?Я ж в ній тільки недавно.

О:Ну по перше,ти відшила самого популярного хлопця в нашій школі,а подруге він ледь тебе не втопив.А плітки в нашій школі розповсюджуються дуже швидко.Можна сказати зі швидкістю світла!

Я:Ну що ж,тепер мене ніхто не омине своєю увагою.Незнаю чи радіти чи ні.

О:Доречі,ти йдеш на вечірку?

Я:Я якраз хотіла сказати,що не знаю.Після свого "веселого" плавання я захворіла.Цікаво,як ти не захворів.Вода ж була крижана!

Але відповіді я не отримала.Після цього я ще прогортала новини в соціальних мережах і виключила телефон.Я знову почала кашляти і задихатись.Цього разу це тривало довше ніж завжди.Я вся почервоніла і мені стало не на жарт страшно.

-Влада,все добре?-я побачила як Марк виглянув з розломаної стіни.Але я не могла відповісти йому,мені було надто погано.-Все я звоню в швидку!-говорив хлопець поспіхом витягаючи телефон.

-Ні,не треба!Все добре-ледь видавила я.

-Влада я бачу що далеко НЕ ВСЕ ДОБРЕ!Я звоню в швидку!

-Будь-ласка не треба,мені вже нормально-говорила я відкашлюючись.

-Якщо тобі буде знову погано,я вже точно позвоню.Я хвилююсь,раптом щось з тобою станеться?-сказав хлопець і пішов.

Мені не почулось?Він хвилюється за мене???Він?

-------Від автора-------

Вибачте,що цього разу глава не є дуже цікава.Останніми днями я дуже втомлена,адже пишу новелу на конкурс і на її написання йде дуже багато сил.Сподіваюсь на ваше розуміння.


Мій сусід ПСИХWhere stories live. Discover now