Ще декілька секунд і я буду на льоді.Дивне відчуття переповнює мене.Зацікавленість,страх та радість змішались,але не дивлячись на це я старалась залишатись спокійною.
-Влада,а тепер спокійно переставляй ноги на лід-промовив Марк тримаючи мене за руку.
Я акуратно переступила і відчула,який слизький каток.-Так,а тепер я навчу тебе кататись.-хлопець стояв ззаді тримаючи мене за талію-Тільки не роби різких рухів.Ти мусиш переставляти ноги так,ніби ти малюєш ялинку.
***
Через хвилин 20 я вже могла самостійно кататись на катку.Страх який був покинув мене і тепер я вільно могла насолоджуватись моментом.***
Ми сиділи в кафе.Тут темно.Ну звісно,ми ж сиділи у віддаленому від усіх куточку.Світло було неяскравим.Інтер'єр був простий,але зі смаком.Хлопець щось захоплено розказував про своє дитинство,а я тихо сиділа попиваючи своє Лате.Я лиш тільки зараз зрозуміла,як сильно він мені подобається.Його гумор,манера поведінки,зовнішність...Марк став мені таким близьким,що я не уявляю себе без нього.Це так дивно...
Коли хлопець замовк,в мене появилось дивне бажання-А знаєш...-повільно говорила я-Мені хочеться вина
-Вина?-спантеличено перепитав він.
-Так вина.А що тут такого?
***
Ми вже сиділи в нього в квартирі з бутилкою вина.Я була п'яна,але досі могла нормально говорити.Навідмінно від хлопця.-А зна...єш Влада-говорив паузами Марк-Я тебе...люблю
-Давай краще ти відіспишся,бо на п'яну голову ти говориш дурню.
-Я не...я не п'яний
-Я бачу.Лягай спати.
Хлопець зняв футболку і плюхнувся на ліжко.
-Але ти спиш зі мною.-сказав Марк похлопавши рукою по ліжку біля себе.-Ти ту якось сам...мені треба йти...там Сем..
-Еее ні,я так просто...ік...від тебе не відстану.-промовив хлопець гикаючи-Без тебе...ік...я не засну.
Я важко зітхнула.
-Ну добре я полежу з тобою декілька хвилин і все.
Я також плюхнулась на ліжко.Втома накрила мене з ніг до голови.Я відчула,як хлопець обійняв мене за талію,і притиснув до себе.Я хотіла його вдарити,але забракло сил.Єдине про що я думала,це про сон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій сусід ПСИХ
Teen FictionНарешті переїзд.Нове місто,нові емоції,нові умови.Але це обертається зовсім несподіваним оборотом...