Глава 11

4.5K 294 9
                                    

-Ооо нарешті я в дома!-сказала я ввійшовши в квартиру.Господи нарешті немає цієї сумної і нагнітаючої атмосфери.Ось,що таке щастя.В проломі стіни я побачила мордочку мого собаки,він перестрибнув через пролом і побіг на мене.

-Привіііт,я так скучила за тобою-говорила я гладивши Сема.Тільки сьогодні я помітила,як тут затишно.Моє бачення цієї квартири перевернулось повністю.

-Привіт Влада,з випискою!-почула я голос Марка зза стіни

-Дякую

-Ти коли до школи?

-Напевно через півтора тижні.

***

День пройшов дуже швидко.Я не побачила як за вікном почало темніти.А вічні переписки в шкільній бесіді зовсім вибили в мене відчуття часу.Ненароком глянувши на час в телефоні я зойкнула 2-га година ночі.СУПЕР,це називається відпочила і набралась сил.

Я лягла в ліжко з усмішкою.Мене досі переповнювало те відчуття затишку в своїй квартирі.Але чогось невистарчало.

-Сееем-закричала я,але собака навіть не відгукнувся.Дивно...Він кожної ночі прилазив до мене спати навіть,якщо це 2-га година ночі.

-Сееем,а ну ходи сюди!-відповіді не було

Я обшукала кожну кімнату,але собаки не було.Він не міг випаруватись.Хм...Можливо він у Марка?Я акуратно виглянула в пролом стіни,звідти було видно коридор і двері в іншу кімнату,які були привідкриті.

Я розумію,що вриватись у чужу квартиру це протизаконно і бла,бла,бла...Але для мене це пусті слова.Дотого ж,я знаю Марка.Я тихо пролізла через пролом.Так,а тепер акуратно відкриваємо двері і навшпиньках йдемо в кімнату.

Зробивши ці всі незамисловаті дії,я здивувалась.Марк і Сем спали на одному ліжку в обнімку.Ооо...Це так мило...А недавно вони були ворогами.Раптом Марк різко повернувся на інший бік.В МЕНЕ ЛЕДЬ СЕРЦЕ НЕ ЗУПИНИЛОСЬ!Господи та він мене до інфаркту доведе!Ех...ну добре не буду їх будити хай сплять.

Ранок

Проснулась я від того,що хтось сильно шумів в коридорі.Але вклавши "всі свої розумові й слухові здібності" я зрозуміла,що це в квартирі Марка.

***

Я лежала на землі не розуміючи,що відбувається.АААААААА ну чому такі речі стаються тільки зі мною?Я відчула,як мої щоки залились червоною фарбою.Хлопець стояв і ржав,як кінь.

За 5 хвилин до цього

Мене розпирало від цікавості,що він там робить?Хм...здалось я чула гавкіт Сема.Ну все тепер я МУШУ глянути,що там відбувається.Я тихенько підійшла до пролому,але в останній момент я послизнулась і впала.Притому одна частина тулуба була в квартирі Марка ,а інша в моїй.

Теперішнє

Він досі сміявся і не міг заспокоїтись.

-Що ти...тут робиш?-говорив перериваючись на сміх він.

-Що роблю?-я вирішила зробити з себе дурненьку.Від моїх слів хлопець зігнувся удвоє від сміху.-Куди ти йдеш з моєю собакою?- я вирішила перевести тему розмови.

-Ну,як би йду вигулювати,ти ж хвора.Дотого ж я б,не впустив тебе на вулицю в такий холод.

Що?Мені не почулось?

-Ем...ну добре удачі,ой..папа.Допобачення!-мовила я,швидко зайшовши в свою кімнату.Як мені соромно!Що я щойно наплела йому?

---------Від автора----------

Всім привіт.Хочу привітати вас з першим днем зими.Скоро контрольні,екзамени бажаю вам їх гарно написати.Чи готові ви вже до новорічних свят?Як ви готуєтесь?Я зрадістю прочитаю ваші відповіді на запитання,мені дійсно цікаво.

Люблю вас.

Мій сусід ПСИХWhere stories live. Discover now